رسانه های اجتماعی می توانند ابزاری عالی برای کسب و کار شما باشند و سئوی شما، زیرا می تواند به جذب ترافیک به وب سایت شما کمک کند. به همین دلیل خوب است که مراقب پلتفرم های رسانه های اجتماعی جدید مانند Threads باشید. بنابراین، آیا ارزش این را دارد که وقت خود را در Threads سرمایه گذاری کنید؟ یا باید تلاش های خود را بر روی دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی متمرکز کنید؟
قبل از اینکه به طور خاص به موضوعات بحث نگاه کنیم، خوب است که حافظه خود را تازه کنیم. پس چرا حضور کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی خوب است؟ به دلایل متعدد. اولاً، زیرا به سئوی خارج از صفحه شما کمک می کند، به این معنی که ترافیک را به سایت شما هدایت می کند.
دوم، این روزها بسیاری از مردم از رسانه های اجتماعی به عنوان موتور جستجو استفاده می کنند. بنابراین، فعال بودن بر روی پلتفرم های متعدد می تواند به طور قابل توجهی دید برند شما را بهبود بخشد. و در نهایت، فقط می تواند اعتبار شما را بهبود بخشد، زیرا مخاطبان شما خواهند دید که افراد واقعی پشت برند هستند.
Threads چیست؟
Threads که توسط اینستاگرام ایجاد شده است یک برنامه چت متنی است. آن را به عنوان خواهر توییتر در نظر بگیرید. این پلتفرمی است که در آن افراد تشویق میشوند که معتبر باشند و آنچه را که فکر میکنند بنویسند.
پس از راه اندازی، Threads به سریع ترین پلتفرم تبدیل شد که به 100 میلیون کاربر رسید. و این فقط در پنج روز! با این حال، پس از یک ماه، Threads به سرعت 80٪ از کاربران خود را از دست داد. آیا دیگر ارزشش را ندارد؟ نه دقیقا. Threads هنوز چند میلیون کاربر دارد و برای یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید، این شروع بدی نیست.
آیا باید یک حساب کاربری Threads ایجاد کنید؟
بستگی داره! مثل همیشه، باید ببینید مخاطب شما کجاست. با این حال، گاهی اوقات سرمایه گذاری در مناطق ناشناخته می تواند نتیجه دهد. و شاید پرش به یک پلت فرم جدید حتی آنقدر هم بزرگ نباشد. اگر پستهای شما همچنان در X (توئیتر سابق) عملکرد خوبی دارند، با توجه به اینکه پلتفرم مشابهی است، ممکن است در Threads نیز عملکرد خوبی داشته باشند.
خوب، بیایید در مورد اینکه چرا ممکن است ایده خوبی برای ایجاد این حساب Threads باشد صحبت کنیم.
1. رشد سریع در کاربران
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، Threads به سرعت پایگاه کاربر بزرگ و فعالی را به دست آورده است. این بدان معناست که پتانسیل بزرگتر شدن را دارد، به خصوص اگر X (توئیتر سابق) همچنان به انتخابهای نامطلوب ادامه دهد.
2. ادغام با IG
از آنجایی که Threads قبلاً به اینستاگرام متصل است، امکان ادغام یکپارچه بین این دو را فراهم می کند. این بدان معناست که می توانید به راحتی محتوا را بین دو پلتفرم به اشتراک بگذارید. به علاوه، به شما این امکان را می دهد که از پایگاه فالوور موجود خود در اینستاگرام استفاده کنید. لازم نیست از صفر شروع کنید!
3. پلت فرم معتبر با چت بلادرنگ
یک روند بزرگ در حال حاضر است اعتباراین بخشی از دلیل محبوبیت TikTok است، زیرا مردم به دنبال محتوای معتبر هستند. آنها می خواهند دیدن افراد پشت یک برند یا کسب و کار از آنجایی که Threads برای تعاملات بلادرنگ طراحی شده است، مکان مناسبی برای ارتباط با مخاطبان شما است.
4. مرتبط بمانید
در نهایت، ممکن است برای مرتبط ماندن یک حساب Threads ایجاد کنید. اگر مخاطبان شما در Threads هستند، شما نیز باید باشید. این شما را قابل مشاهده و آگاه نگه میدارد، زیرا شما دقیقاً میدانید که مخاطبانتان در مورد چه چیزی صحبت میکنند، و سپس میتوانید از آن به نفع خود استفاده کنید!
آینده Threads
پیش بینی اینکه چه اتفاقی برای Threads خواهد افتاد سخت است. چقدر طول می کشد؟ آیا محبوبیت پیدا می کند یا محبوبیت خود را از دست می دهد؟ از آنجایی که تعداد بیشتری از افراد X (توئیتر سابق) را برای پیوستن به Threads ، می کنند، شانس زیادی برای ماندگاری Threads وجود دارد.
به خصوص که انتظار می رود Threads ویژگی های بیشتری مانند تجزیه و تحلیل پیشرفته، ادغام تجارت الکترونیک و ویژگی دوربین درون برنامه ای را معرفی کند. طبق گزارش PR Daily، Threads همچنین در حال آزمایش یک گزینه پیشنویس پست و بررسی آرشیو خودکار پستها است، که همه اینها نشانههای مثبتی هستند که Threads اینجا برای گفتن است.
از آزمایش در رسانه های اجتماعی نترسید
رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد آزمایش است. چه آزمایش محتوای سرگرم کننده یا ویدیوهای کوتاه باشد، چه آزمایش پلتفرم های جدید رسانه های اجتماعی. زیرا اگر آزمایش نکنید، چگونه میدانید چه چیزی مخاطبانتان را مورد علاقه قرار میدهد؟
به علاوه، همانطور که قبلاً گفتیم، ابزاری عالی برای سئوی خارج از صفحه شما نیز هست. اگر محتوای رسانههای اجتماعی شما توسط دیگران به اشتراک گذاشته شود، نام تجاری و شناسایی بیشتری دریافت خواهید کرد. حتی ممکن است بک لینک های بیشتری دریافت کنید! بنابراین اگر وقت دارید، چرا Threads را امتحان نکنید؟
منبع: https://yoast.com/should-your-business-start-using-threads/