وبلاگ

ارائه به‌روزرسانی نوامبر ۲۰۲۳ Google Reviews

به‌روزرسانی Google Reviews

همانطور که انتظار می رفت، به روز رسانی Google Reviews در نوامبر 2023 از این هفته آغاز شد. در 8 نوامبر 2023 حدود ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی شروع شد. این آخرین باری است که گوگل به‌روزرسانی بررسی را تأیید می‌کند، زیرا اکنون به‌روزرسانی منظم‌تری نسبت به به‌روزرسانی‌های بررسی قبلی است.

گوگل این به روز رسانی را در داشبورد سلامت جستجوی خود منتشر کرد گفتن«به‌روزرسانی اعلامیه نوامبر 2023 منتشر شد. درباره نحوه انجام آن بیشتر بدانید نظرات با کیفیت بالا بنویسید. در آینده، به عنوان سیستم اطلاع رسانی اکنون با سرعت ثابت و مداوم بهبود می یابد، ما دیگر به روز رسانی های آینده را در داشبورد وضعیت پست نمی کنیم.”

این توییت است:

گوگل هفته گذشته به ما گفت که این به‌روزرسانی خاص «نقطه‌ای را مشخص می‌کند که در آن دیگر اعلان‌های دوره‌ای در مورد بهبودها در سیستم بررسی‌های خود ارائه نمی‌کنیم، زیرا این به‌روزرسانی‌ها با سرعتی منظم و مداوم انجام می‌شوند».

به عنوان یادآوری، آخرین به‌روزرسانی بررسی از این جهت مهم بود که نه تنها بر بررسی‌های محصول، بلکه بر محصولات، خدمات و موارد به طور کلی تأثیر گذاشت.

به‌روزرسانی آوریل ۲۰۲۳ Google Reviews: حقایق سریع

در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت اختصاری می دانیم آورده شده است:

  • نام: به‌روزرسانی Google Reviews نوامبر 2023
  • نیزه : 8 نوامبر 2023 حدود ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی
  • بسط دادن: استقرار تقریباً یک تا دو هفته طول خواهد کشید
  • اهداف: تمام محتوای بررسی، از جمله محصولات، خدمات، مقصدها، بازی‌ها، فیلم‌ها یا موضوعات دیگر را بررسی می‌کند.
  • پنالتی: این یک تحریم نیست، بلکه “تحلیل عمیق و تحقیقات اصلی” را ترویج یا پاداش می دهد.
  • به روز رسانی اصلی نیست: بسیاری می گویند که این یک به روز رسانی اصلی است، اما اینطور نیست.
  • زبانهای بسیار: انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی، لهستانی.
  • تأثیر: گوگل به من نگفته است که چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند.
  • كشف كردنGoogle قبلاً گفت: این به‌روزرسانی ممکن است بر عملکرد شما در Google Discover تأثیر بگذارد.
  • برای بازیابی: اگر این موضوع به شما مربوط می‌شود، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید آیا می‌توانید با نکات زیر گوگل بهتر عمل کنید.
  • به روز رسانی: گوگل گفت که این به روز رسانی در حال حاضر به طور منظم است و آن را تایید نمی کند و یا به روز رسانی آینده.
  موضوعاتی که کاربران اکنون می توانند پست ها را جستجو کنند

به روز رسانی اسناد

گوگل نیز برخی از موارد خود را تغییر داده است اسناد سیستم را بررسی می کند صفحه ای برای این به روز رسانی تغییرات عبارتند از:

  • افزود: “سیستم اطلاع رسانی با سرعت منظم و مستمر در حال بهبود است.”
  • عبارت “و به روز رسانی های آن” را از این خط حذف کرد: “این سیستم و به روز رسانی های آن برای سایت من چه معنایی دارد؟” »
  • این خط حذف شد: “به صورت دوره‌ای، نحوه عملکرد سیستم نظرات را بهبود می‌بخشیم. وقتی این کار را به‌طور قابل توجهی انجام می‌دهیم، این را به‌عنوان “به‌روزرسانی بررسی‌ها” در داشبورد Review Health خود به اشتراک می‌گذاریم. جستجوی Google.”
  • این خط را به‌روزرسانی کرد: “محتوای تحت تأثیر سیستم بازبینی ممکن است در طول زمان بازیابی شود، اگر در محتوای خود بهبودهایی ایجاد کرده باشید. با این حال، توجه داشته باشید که ارزیابی خودکار ما از محتوای مرور تنها یکی از عوامل متعددی است که در رتبه‌بندی محتوا استفاده می‌شود، بنابراین تغییراتی ممکن است رخ دهد. در هر زمان به دلایل مختلف.”

به روز رسانی های دیگر

همانطور که می‌دانید، گوگل در حال حاضر به‌روزرسانی اصلی نوامبر ۲۰۲۳ را ارائه می‌کند که عرضه آن تقریباً دو هفته طول می‌کشد و با این به‌روزرسانی همپوشانی خواهد داشت. این به‌روزرسانی اصلی بسیار فرار و داغ است، بنابراین موفق باشید بفهمید کدام به‌روزرسانی به شما ضربه می‌زند. مطمئناً، به‌روزرسانی اصلی نوامبر قبلاً ضربه سختی زده است، اما دیروز هنوز خیلی داغ بود.

دشوار است بدانید که آیا به روز رسانی اصلی فعلی همه چیز را برای سایت شما متزلزل می کند یا اینکه آیا این به روز رسانی نظرات است.

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 13 اکتبر 2023

تصور من این است که ما هنوز تاثیر به‌روزرسانی بررسی را ندیده‌ایم، نه در زمانی که این را پست کردم. من فکر می کنم همه اینها نوسانات اصلی به روز رسانی ها تاکنون بوده است. اما من به راحتی ممکن است اشتباه کنم.

به‌روزرسانی بررسی Google Trackers در نوامبر 2023

بیایید نگاهی به گرما و نوسانات ابزارهای ردیابی جستجوی Google بیندازیم:

سمروش:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

معیارهای SERP:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

رتبه بندی وب پیشرفته:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

سئوی شناختی:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

Accuranker:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

Mozcast:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

الگورو:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

مشابه وب:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

SERPstat:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

اپراتور وینچ:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

انبه:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

قبلی تولید – محصول بررسی به روز رسانی ها:

  • 8 نوامبر 2023 – به روز رسانی مشاوره نوامبر 2023 هنوز در حال انتشار است
  • 15 آوریل 2023 – نظرات آوریل 2023 به روز شد و 13 روز بعد در 25 آوریل 2023 تکمیل شد
  • 21 فوریه 2023 – بررسی های محصول فوریه 2023 به روز شد و دو هفته بعد در 7 مارس 2023 تکمیل شد.
  • 20 سپتامبر 2022 – بررسی های محصول Google در سپتامبر 2022 به روز شد و در 26 سپتامبر به پایان رسید.
  • 27 ژوئیه 2022 – ژوئیه 2022 به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google، تکمیل شده در 2 اوت
  • 23 مارس 2022 – بررسی های محصول Google در مارس 2022 به روز شد و در 11 آوریل تکمیل شد.
  • از 1 دسامبر 2021 تا دسامبر 2021 به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google، پایان یافته در 21 دسامبر
  • 8 آوریل 2021 – بررسی های محصول برای آوریل 2021 به روز شد و در 22 آوریل تکمیل شد.

نکاتی برای به‌روزرسانی Google Reviews

Google دستورالعمل‌های خود را در مورد نحوه نوشتن محتوای نقدی با پاداش جستجوی Google تجدید نظر کرده است. می توانید این را بررسی کنید مشاوره در اینجا. گوگل نوشت: «انتشار نظرات با کیفیت بالا می‌تواند به افراد کمک کند تا درباره موضوعات مورد نظرشان مانند محصولات، خدمات، مقصدها، بازی‌ها، فیلم‌ها یا موضوعات دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنند. در حال حاضر بهترین شیوه های گوگل در این زمینه در اینجا آمده است:

  • از دیدگاه کاربر ارزیابی کنید.
  • نشان دهید که می دانید چه چیزی را بررسی می کنید – نشان دهید که متخصص هستید.
  • برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت مرور خود، شواهدی مانند تصاویر، صدا، یا سایر ارتباطات را از تجربه خود در مورد آنچه که مرور می‌کنید، ارائه دهید.
  • معیارهای کمی را در مورد چگونگی اندازه گیری چیزی در دسته بندی های مختلف عملکرد به اشتراک بگذارید.
  • توضیح دهید که چه چیزی چیزی را از رقبای خود متمایز می کند.
  • موارد قابل مقایسه را پوشش دهید تا در نظر بگیرید یا توضیح دهید که چه چیزی ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص مناسب باشد.
  • مزایا و معایب چیزی را بر اساس تحقیقات اصلی خود مورد بحث قرار دهید.
  • توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدل ها یا نسخه های قبلی برای بهبود، حل مشکلات یا کمک به کاربران در تصمیم گیری خرید تکامل یافته است.
  • بر اساس تجربه یا تخصص خود بر روی مهمترین عوامل تصمیم گیری تمرکز کنید (به عنوان مثال، بررسی خودرو ممکن است تعیین کند که مصرف سوخت و ایمنی عوامل کلیدی تصمیم گیری هستند و عملکرد را در این زمینه ها ارزیابی می کنند).
  • انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیرات آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید.
  • برای کمک به خواننده در تصمیم گیری، پیوندهایی به سایر منابع مفید (خود شما یا سایر سایت ها) اضافه کنید.
  • پیوندهایی به چندین فروشنده را در نظر بگیرید تا به خواننده امکان خرید از تاجر مورد نظر خود را بدهد.
  • هنگامی که چیزی را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای یک هدف خاص توصیه می کنید، دلیل آن را با شواهد دست اول برای حمایت از آن بیان کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای مفید کافی در لیست های رتبه بندی شده شما وجود دارد تا آنها به تنهایی باقی بمانند، حتی اگر بخواهید نظرات فردی عمیق و جداگانه بنویسید.
  7 techniques populaires de création de liens White Hat (que les référenceurs utilisent encore aujourd'hui)

بحث در انجمن در ایکس و WebmasterWorld و دنیای کلاه سیاه.

منبع: https://www.seroundtable.com/google-november-2023-reviews-update-rolling-out-36348.html