استراتژی بلند مدت برای ساختن یک برند شخصی از طریق محتوا و ارزش با اریک انج
وبلاگ

استراتژی بلند مدت برای ساختن یک برند شخصی از طریق محتوا و ارزش با اریک انج

ساخت یک برند و تمرکز بر آگاهی از برند به موضوعی رایج در مورد سئو رسانه های اجتماعی تبدیل شده است، اما مفهوم جدیدی نیست. به سادگی دوباره ظاهر می شود.

پس از به‌روزرسانی بدنام پاندا در سال 2011، ظهور «برندینگ» زمانی وارد گفتگو شد که گوگل شروع به تمرکز بر روی سوق دادن مارک‌های مورد اعتماد به سمت ظهور دامنه‌های مطابقت دقیق کرد که کمتر شناخته شده بودند.

متخصصان سئو همیشه درک کرده اند که توسعه “برند شخصی” خود چقدر مهم است. انجمن ها، کنفرانس های مورد علاقه، وبلاگ ها و نوشتن کتاب راه های اثبات شده و موثری برای ایجاد اعتماد و اقتدار در صنعت هستند. یا در هر بخش.

در چند سال گذشته، من با پیشگامان صنعت در مورد آغاز سئو و تجربه آنها در مسیریابی بیست و پنج ساله گوگل صحبت کرده ام.

یکی از موضوعات تکراری در این مصاحبه ها این است که بیشتر پیشگامان یک برند شخصی را به طور تصادفی یا طراحی ساخته اند و شهرت آنها که به سختی به دست آورده اند به رشد آژانس یا کسب و کار SEO آنها کمک کرده است.

ساختن یک برند یک استراتژی بلند مدت است که آسان نیست و نمی توان آن را خنثی کرد، به همین دلیل است که یک سیگنال قوی از اعتماد و شهرت است.

اریک انج از تحقیقات داده‌ها و نوشتن کتاب استفاده کرد تا به رسمیت شناخته شود و شخصیت جستجوی سال 2016 جوایز جستجوی ایالات متحده را برای او به ارمغان آورد. اریک به دلیل رویکرد اخلاقی خود به سئو و کسب و کار و استفاده از محتوای با کیفیت برای ایجاد شهرت در صنعت مورد احترام است.

حتی اگر مجبور بود آن را به روش سخت، از طریق آزمون و خطا یاد بگیرد.

در ابتدا، اریک در رتبه‌بندی سایت‌های تولید سرنخ از طریق طرح‌های پیوند و خرید لینک، از موفقیت چشمگیری برخوردار بود، تا اینکه روز بعد، یک جریمه دستی به درآمد بسیار سودآور او پایان داد. برای لغو این جریمه، بیش از یک سال سرمایه گذاری و پشتکار با تعهد به پیروی از رویکرد “کلاه سفید” طول کشید.

اریک از اینکه فرصتی دوباره به او داده شد بسیار سپاسگزار بود که از آن زمان تاکنون مدافع یک رویکرد اخلاقی در سئو بوده است. ثابت کرده است که ایجاد محتوای باکیفیت که به صنعت باز می گردد، گزینه بلندمدتی بهتر از خرید لینک است.

آنچه در داستان اریک به چشم می خورد این است که چگونه هر سرمایه گذاری در زمان او به فرصت بعدی و سپس فرصت دیگری منجر می شود. استفاده مداوم از تلاش ها و سخت کوشی او باعث شد تا او را به “هنر SEO” دعوت کند.

  همگام شدن با سیالیت مصرف کننده مدرن

بیشتر افراد موفق همان داستان تلاش مداوم را دارند. شما “موفقیت یک شبه” به دست نمی آورید.

به عنوان مثال، من 14 سال است که آلیدا سولیس را می شناسم و در تمام این مدت، هیچ ، را نمی شناسم که اینقدر سخت کار کند تا حرف بزند، محتوا تولید کند و مدام به این صنعت پاسخ دهد. او به حق یکی از، اگر نگوییم، تاثیرگذارترین افراد در سئو امروز است.

من با اریک در مورد موضوعات زیادی صحبت کرده ام و این مقاله بر بخشی از گفتگوی ما در مورد سرمایه گذاری در محتوای با کیفیت تمرکز دارد. این فقط یک گزیده کوچک از بحث گسترده ما است و می توانید ویدیوی کامل را اینجا ببینید.

اریک انگ در مورد سفر خود به سمت خلق محتوا و ارزش صحبت می کند

شلی والشاریک، در سال 2008 نوشتن برای موتورهای جستجوگر را شروع کردید و در تجربه خود گفتید که به شما فرصتی دوباره داده شد و این واقعاً دید شما را تغییر داد. آیا این به نوعی بر تمایل شما برای شروع بازپرداخت به جامعه تأثیر گذاشته است؟ »

اریک انج: «همه اینها به نوعی بخشی از یک توالی وقایع است. همانطور که اشاره کردم، پس از اینکه در دسامبر 2005 به فهرست بازگشتیم، مت کاتز – از آنجایی که مقدار مشخصی با او ارتباط داشتم – برخی از محتوایی را که من منتشر می کردم ردیابی کرد. سپس، قبل از سال 2008، او در واقع جایزه دوم بهترین وبلاگ کلاه سفید را به من داد. این زمانی بود که ربکا لیب و الیزابت اوسملوسکی از Search Engine Watch تصمیم گرفتند به من فرصتی بدهند که برای آنها بنویسم. این همه اخبار موتورهای جستجو بود و من روزی یک مقاله می نوشتم.

این قابلیت دید به من اجازه داد تا مخاطبان بسیار بیشتری نسبت به مخاطبانی که در سایت خود داشتم داشته باشم. اما من همچنین داشتم به نقطه‌ای می‌رسیدم که از طریق موقعیت‌هایی که در رویکرد خود به Google اتخاذ می‌کردم، دیدم را توسعه می‌دادم، و در گوگل دیدی کمی داشتم.

من موفق شدم شاشی ست را که در گوگل کار می کرد متقاعد کنم که به من اجازه دهد با او مصاحبه کنم و مصاحبه ام را در وبلاگ معبد سنگی منتشر کنم. اگر بخواهید این اولین مصاحبه من با یک سرشناس صنعت بود. او سپس سمت معاون رئیس جمهور یاهو را برعهده گرفت، که به این معنی است که او یک حرفه بسیار قابل توجه داشت.

من هم رند فیشکین خاصی را دنبال کردم. رند یک بار مقاله‌ای نوشت و گفت: «مطمئناً کسی می‌خواهد 10000 پیوند و 40000 اشتراک رسانه‌های اجتماعی را که از مطالعه مقایسه نحوه اندازه‌گیری ترافیک و تفاوت‌های بین آن‌ها توسط برنامه‌های تحلیلی حاصل می‌شود، دریافت کند. »

  گوگل انحصار دارد. صنعت جستجو برای تغییر آماده می شود • Yoast

من اولین نفری بودم که به این سوال پاسخ دادم و چیزی شبیه به “مراقبش می کنم، انجامش می دهم” گفتم. » این مطالعه به صدها ساعت کار تبدیل شد، زیرا متقاعد ، سایت ها برای اجرای همزمان چندین برنامه تجزیه و تحلیل مختلف و ردیابی همه داده ها، تلاش زیادی را صرف کرد.

اما من این کار را انجام دادم و Web Analytics Shootout را منتشر کردم. اتفاقاً 10000 لینک یا 40000 اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی دریافت نکرد، اما توجه رند را به این واقعیت جلب کرد که من تلاش زیادی را انجام داده بودم. از آنجا، اولین کنفرانس خود را در استراتژی موتورهای جستجو در سن خوزه دریافت کردم.

در همین حال، ادامه پیام با استقبال مردم در گوگل مواجه شد و آنها متوجه شدند که این برای من چیزی فراتر از یک تاکتیک است. فکر می کنم خیلی طنین انداز شد. همانطور که قبلاً گفتم، وقتی به کسی می دهید یا پس می دهید، عجیب است که گاهی اوقات چیزی را پس می گیرید.

پس از رفع مشکلات اولیه، هرگز لینکی را دوباره خریداری نکردم، دوباره اسپم نکردم و خیلی خوب انجام دادم. من ثابت کردم، حتی زمانی که خرید لینک در اوج خود بود، که لازم نیست برای ایجاد یک تجارت موفق این کار را انجام دهید.

والش:”شما به تازگی ویرایش چهارم “هنر سئو” (احتمالاً شناخته شده ترین کتاب در این بخش) را بازنویسی کرده اید. اما چگونه این اتفاق در سال 2009 افتاد و چگونه در کنار رند فیشکین، استفان اسپنسر و جسی استریچیولا به نویسنده اصلی تبدیل شدید. »

Engeبین زمانی که شروع به صحبت ،، نوشتن در دیده بان موتورهای جستجو کردم، مصاحبه هایی که در وبلاگم منتشر کردم و همچنین مطالعات تحقیقاتی مبتنی بر داده ها را انجام دادم، توجه زیادی را به معبد سنگی جلب کردم و شناخت خاصی پیدا کردم.

در سال 2008، رند و استفان تصمیم گرفتند در یک کتاب با یکدیگر همکاری کنند و اوریلی را متقاعد کردند که اجازه دهد آن را از طریق خود منتشر کنند. به طور جداگانه، جسی استریچیولا قراردادی با اوریلی برای “هنر سئو” امضا کرده بود، اما آنها در تلاش برای پیشرفت بودند. سپس اوریلی جسی را با استفان و رند وصل کرد و آنها سعی کردند کاری انجام دهند، اما خیلی کند حرکت می کرد.

در SES دیگری، استفان در مورد این پروژه به من گفت که شامل او، رند و جسی می‌شود، و اینکه آنها به کسی نیاز دارند که این فرآیند را رهبری کند، زیرا آنها در حال مبارزه بودند و زمان کافی نداشتند و غیره.

فهمیده شد که من آخرین نویسنده ای خواهم بود که مورد استناد قرار گرفت. سیزده هفته بعد، اولین پیش نویس تمام 13 فصل را نوشته بودم. مطالب گسترده‌ای را که هر یک از آنها قبلاً منتشر کرده بودند برداشتم و آنها را در یک کتاب جمع کردم. سپس روند بازنگری شروع شد، اینکه چه چیزی را با یک کتاب دست کم می گیرید و چقدر می تواند طاقت فرسا باشد.

  9 conseils essentiels pour les blogs que tout débutant devrait connaître » Rank Math

بعد از تمام کارهایی که انجام داده‌ام، فکر می‌کنم این رند بود که به این نکته اشاره کرد که فکر نمی‌کرد مناسب باشد من آخرین نویسنده‌ای باشم که به آن اشاره شد. بعد از انجام اکثریت همه کارها، فکر نمی کردم مناسب باشد.

استفان می‌خواست اولین نویسنده‌ای باشد که به آن اشاره شد، بنابراین ما یک بحث بسیار بالغ در مورد این موضوع داشتیم و به راهی برای شکستن این بن‌بست نیاز داشتیم. ایده اولیه جسی این بود که به تیتر روزنامه نیویورک تایمز روز بعد نگاه کند و با شروع از حرف اول تیتر اول، نزدیک ترین نام به آن تیتر اصلی باشد.

ساعت سه صبح از خواب بیدار شدم تا نیویورک تایمز را آنلاین چک کنم. تمام عناوین دیگر در نسخه آن روز با حرف S شروع می شدند. تنها عنوانی که اینطور نبود، عنوان اصلی بود که یک “F” بود!

کل کتاب و من در حال گذراندن یک دوره بازاریابی محتوا هستم – همه آنها فقط به دنبال ارائه ابزارهایی برای کمک به افراد در حرفه خود هستند. می دانم که استفان نیز بارها به من گفته است، بنابراین افراد زیادی از نسخه های مختلف “هنر سئو” بهره برده اند. این صنعت برای من بسیار خوب بوده است و این راه من برای پس دادن است. »

چگونه اعتماد و اعتبار ایجاد کنیم

چیزی که از این مقاله می توانیم استنباط کنیم این است که تلاش و سخت کوشی ارزش های مشترک همه افراد موفق در این صنعت است که من می شناسم. هیچ میانبری برای تشخیص وجود ندارد.

در SEJ، ما با برخی از بهترین مشارکت‌کنندگان در صنعت کار می‌کنیم و همه آنها سابقه اثبات شده ارزشی که از طریق تلاش‌های خود برای صنعت به ارمغان می‌آورند دارند.

همانطور که یاد می گیریم با معرفی هوش مصنوعی و اینکه چگونه می تواند صنعت و روش های کار را تغییر دهد وفق دهیم، تولید محتوا حوزه ای است که بیشترین ضرر را دارد.

هر نوع محتوایی که تولید آن دشوار است و نیاز به تلاش دارد، احتمالاً در برابر تکثیر محتوای هوش مصنوعی مقاومت می کند.

رهبری فکری، مصاحبه ها، مطالعات داده ها و آزمایش ها راه هایی هستند که می توانید اعتبار خود را ایجاد کنید. و همچنین، از قضا، این جایی است که به احتمال زیاد توسط هوش مصنوعی مولد مورد استناد قرار می گیرید.

با تشکر از Eric Enge که مهمان من در SEO Pioneers بود.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه نویسنده

منبع: https://www.searchenginejournal.com/long-term-strategy-building-personal-brand-through-content-and-value-eric-enge/524258/