استراتژی سئو بین المللی و نکات گزارش - تخته سفید جمعه
وبلاگ

استراتژی سئو بین المللی و نکات گزارش – تخته سفید جمعه

بنابراین وقتی در BigQuery هستیم، واقعاً چگونه این داشبورد را بسازیم؟ BigQuery از SQL استفاده می کند که فقط یک زبان برنامه نویسی است. اگر از چیزی مانند XL استفاده کرده اید، می توانید به این شکل فکر کنید. این اساسا فرمت XL است، اما در داخل BigQuery. و کاری که این عبارت انجام می دهد این است که نشان می دهد وقتی URL ما، که فقط ستونی از داده ها در BigQuery است، مانند، و هر چیزی که با این “لایک” می گوییم، اگر به آن در XL و فیلتر ، فکر کنیم، حاوی en-gb است، می گوید: فقط یک URL Slug، ما می خواهیم آن را به عنوان بریتانیا طبقه بندی کنیم. ما این کار را چندین بار برای هر URL یا زبان کشور مورد نظرمان انجام می دهیم.

حالا ممکن است به این نگاه کنید و فکر کنید، خوب، به نظر آشنا می رسد. اگر هر نوع گزارش استودیوی Looker را انجام داده اید، که در آن باید جستارهای نام تجاری خود را از جستارهای عمومی جدا کنید، احتمالاً از این استفاده کرده اید. بنابراین، شما در حال حاضر بسیاری از مهارت های مورد نیاز برای ساخت این داشبورد را دارید.

بنابراین در اینجا چند نمونه از شکل ظاهری این ستون ها را داریم. ستون URL ما مستقیماً از کنسول جستجو می آید. ما آن را به صورت رایگان دریافت می کنیم. ما نیازی به انجام کاری در آنجا نداریم. در اینجا، می گوییم وقتی این ستون دارای یک URL است که حاوی این عبارت خاص است، من می خواهم که بریتانیا را هدف قرار دهد. و کاری که این کار انجام می دهد این است که ستون دیگری برای آن کشور هدف ایجاد می کند. کاری که ما با این کشور هدف انجام می‌دهیم این است که عبارت مورد دیگری را اجرا کنیم تا آن را با کشور واقعی که کاربر از آن وارد شده است مقایسه کنیم، و دوباره این داده‌هایی است که مستقیماً از کنسول جستجو می‌آید. شما باید کمی با این داده ها دستکاری کنید، البته فقط به این دلیل که Google داده ها را در کدهای کشور آلفا-3 ارائه می دهد، بنابراین باید از یک جدول جستجو استفاده کنید. اما در واقع به دست آوردن این بسیار ساده است. هنگامی که این بیانیه مورد را درک کردید، اساساً کل گزارش را درک کرده اید.

  سایت جان مولر دیگر در جستجوی گوگل نیست

در اینجا از مثال زیر پوشه زبان کشور استفاده کردیم. اما حتی اگر فقط از یک زیرپوشه خاص کشور استفاده می‌کنید، زیبایی SQL در این است که به ما انعطاف‌پذیری زیادی می‌دهد و به ما امکان می‌دهد فقط «en» را هدف قرار دهیم. در اینجا، می توانیم بگوییم که اگر en، بریتانیا و ایالات متحده را هدف قرار دهیم. ما می‌توانیم کشور هدف خود را بریتانیا و ایالات متحده کنیم و کد را به‌روزرسانی کنیم تا هدف‌گیری صحیح را ارسال کند.

کاری که این کار انجام می دهد این است که به ما امکان می دهد این داده ها را در استودیو Looker تجسم کنیم. تنها کاری که ما انجام می دهیم این است که یک ستون حاوی کشور هدف ایجاد کنیم. ما از ستونی از کنسول جستجو استفاده می کنیم که حاوی کشوری است که کاربر به آن وارد شده است. تنها کاری که انجام می دهیم این است که این دو را با هم مقایسه کنیم. آیا کاربر از انگلستان آمده است؟ بله. آیا URL انگلستان است؟ بله. بنابراین هدف گذاری ما کار می کند. اگر کاربر اهل فرانسه باشد، هدف گذاری کار نخواهد کرد.

این یک مثال کلی به ما می دهد که از کدام کشورها بیشترین ترافیک غیر هدفمند را دریافت می کنیم، که می تواند به ما در هدایت استراتژی های محتوای خود کمک کند و همچنین به ما کمک کند اثربخشی استراتژی های سئو بین المللی خود را اندازه گیری کنیم. حالا آیا این استراتژی ها را قبلا اجرا کرده اید یا به فکر اجرای آن هستید؟

  چگونه از بهینه سازی بیش از حد جستجو جلوگیری کنیم

اکنون، اگر در ابتدای سفر هدف‌یابی بین‌المللی خود هستید، این داشبورد می‌تواند به شما کمک کند تا معیاری از جایی که اکنون بدون پیاده‌سازی در آن هستیم ارائه دهد. سپس وقتی به یک شرکت می‌رویم و درخواست سرمایه‌گذاری در سئو می‌کنیم، می‌توانیم با استفاده از داده‌ها نشان دهیم که آن سرمایه‌گذاری چقدر مؤثر است و چرا اینقدر مهم است.

اسم من تنویر علی است. اگر مایلید با من ارتباط برقرار کنید، من در لینکدین هستم، یا اگر می خواهید درباره این گزارش با جزئیات بیشتری صحبت کنید. متشکرم.

منبع: https://moz.com/blog/international-seo-whiteboard-friday