گوگل به طور قابل توجهی اسناد خود را در مورد رتبه بندی صفحات حاوی محتوای ویدئویی بازنگری کرده است. در حالی که لاگ تغییرات سه حوزه را فهرست میکند که تغییر کردهاند، بررسی محتوا یک مطالعه موردی از چهار ملاحظات را برای بازاریابان و ناشران دیجیتال هنگام تازهسازی محتوا برای بهبود ارتباط با بازدیدکنندگان سایت و Google ارائه میکند.
چه چیزی تغییر کرده است
اسناد به روز شده رتبه بندی صفحات وب حاوی ویدیو را پوشش می دهد. هدف از این اسناد، برقراری ارتباط بهترین شیوهها برای بهینهسازی ویدیوها برای مشاهده بهتر در نتایج جستجوی Google است.
تغییرات گوگل نشان می دهد که سه تغییر عمده در صفحه بهترین روش های سئو ویدیو ایجاد شده است.
- معیارهای نمایه سازی ویدیو مشخص شد
- الزامات فنی به روز شده
- یک بخش جدید در صفحات مشاهده اختصاص داده شده به هر ویدیو اضافه شد
در اینجا چیزی است که تغییرات لاگ نشان می دهد، آنچه تغییر کرده است:
بهبود اسناد سئوی ویدیویی
چه چیزی: ما بهترین شیوه های سئو ویدیو را بازنگری کرده ایم. به طور خاص، معیارهای نمایه سازی ویدیو و الزامات فنی را روشن کردیم، یک بخش صفحه خواندن جدید اضافه کردیم و نمونه های خود را گسترش دادیم.
چرا: بر اساس بازخورد دریافتی، نکات سئوی ویدیوی خود را اصلاح کردهایم تا مشخص کنیم چه چیزی برای یک نتیجه ویدیویی واجد شرایط است و چگونه صاحبان سایت میتوانند پیدا ، ویدیوهای خود را برای Google آسانتر کنند.
چهار دلیل برای به روز رسانی محتوا
یک تصور غلط رایج وجود دارد که شما باید هر سال محتوا را تغییر دهید زیرا “گوگل محتوای تازه را دوست دارد”، که یک سوء تفاهم جدی از الگوریتم تازگی است. محتوا را نباید بدون دلیل تغییر داد، در غیر این صورت صرفاً به جای «تفکر واقعی فضا»، «بازآرایی مبلمان» است.
چرا Google Updates Content یک مطالعه موردی کوچک از سه نکته ارائه میدهد که ناشران و کسبوکارها باید هنگام بهروزرسانی محتوای خود در نظر بگیرند.
در اینجا سه دلیل وجود دارد که چرا باید محتوای سئو ویدیو را تغییر دهید:
- محتوای منسوخ را حذف کنید
- تراکم اطلاعات بهبود یافته
- اطلاعات جدید اضافه کنید
- برای اختصار و وضوح به روز شد
1. محتوای قدیمی را حذف کنید
نسخه قدیمی اسناد در زمانی نوشته شده بود که ویدیو به عنوان محتوای وب یک “فرمت رو به رشد” بود و تغییرات نشان دهنده این واقعیت است که زمان تغییر کرده است و محتوای قدیمی را منسوخ می کند.
«ویدئو یک فرمت فزاینده محبوب برای ایجاد و مصرف محتوا در وب است و گوگل ویدیوهای میلیونها سایت مختلف را فهرستبندی میکند تا به کاربران ارائه شود. »
ویدئوها در محتوا قالبی در حال رشد نیستند. ویراستاران صفحه وب حق داشتند که این قسمت را حذف کنند زیرا دیگر معنی نداشت.
بردارید: همیشه با برداشت خوانندگان خود در مورد موضوع به روز باشید. اگر این کار را انجام ندهید، محتوا کمتر قابل اعتماد و قابل اعتماد به نظر می رسد.
2. بهبود تراکم اطلاعات
تراکم اطلاعات در این زمینه، توانایی محتوا برای برقراری ارتباط ایده ها و موضوعات را با کمترین کلمات و با بیشترین درجه وضوح توصیف می کند.
یک جمله مقدماتی باید موضوع صفحه وب را به طور کلی منعکس کند، اما جمله مقدماتی اصلی کار خوبی در ارتباط با آن انجام نداده است. او به این واقعیت اشاره می کرد که “ویدیو یک قالب در حال رشد است”، که بیانیه ای بود که کاملاً موضوع صفحه وب را منعکس نمی کرد.
این هم جمله آغازین جدید:
«اگر ویدیوهایی در سایت خود دارید، پیروی از بهترین شیوه های سئوی ویدیویی می تواند به افراد بیشتری کمک کند تا سایت شما را از طریق نتایج ویدیویی در گوگل پیدا کنند. »
عبارت جدید به طور دقیق کل موضوع صفحه وب را تنها در 23 کلمه توصیف می کند. در اینجا چیزی واقعا جالب است: جمله دوم دقیقاً بین نسخه قدیمی و نسخه اصلاح شده مشابه باقی می ماند.
بردارید: درس در اینجا این است که آنچه را که باید اصلاح شود اصلاح کنید و زمانی که نسخه اصلی به خوبی کار می کند تغییراتی ایجاد نکنید.
3. اطلاعات جدید اضافه کنید
تغییر مهمی که همه ناشران باید در نظر بگیرند، بهروزرسانی محتوا با محتوای تازه است که موضوعات در حال تغییر را در طول زمان منعکس میکند. محصولات، قوانین، نحوه استفاده مصرف کنندگان از خدمات و محصولات، همه چیز در طول زمان دستخوش تغییراتی می شود.
گوگل محتوایی در مورد ابزارهای موجود در کنسول جستجوی گوگل اضافه کرده است که به ناشران اجازه می دهد عملکرد صفحات محتوای ویدیویی خود را نظارت کنند.
4. برای اختصار و وضوح به روز شد
دلیل سوم تغییر برخی از محتوا این بود که آن را مختصر تر و خواندن آن با زبان ساده شده آسان تر کند. یکی از تغییرات ظریف ایجاد شده جایگزینی عبارت “صفحه فرود” با “صفحه تماشا” بود. این تغییر به ظاهر جزئی، معنای عبارت را با روشن ساختن این که این صفحه ای است که ویدیوها در آن مشاهده می شود، روشن می کند. پیش از این، مستندات هیچ اشاره ای به صفحه مشاهده نمی کرد و اکنون 21 ارجاع به این عبارت می کند که یکپارچگی در پیام صفحه وب را معرفی می کند.
دلایل زیادی برای به روز رسانی محتوا
هر ویرایشگر باید محتوای خود را به طور روزانه بررسی کند، خواه یک بار در سال برای یک سایت کوچکتر باشد، یا آن را شکسته و به بخش های مختلف به صورت ماهانه رسیدگی کند. بررسی محتوا یک راه عالی برای مرتبط نگه داشتن محتوا برای کاربران و کشف موضوعات محتوای جدید است. گاهی اوقات بهتر است یک موضوع را از یک صفحه وب جدا کنید و یک صفحه اختصاصی برای آن ایجاد کنید.
اسناد به روز شده را بخوانید:
بهترین روش های سئو ویدیو
آن را با اسناد قدیمی در Archive.org مقایسه کنید:
بهترین روش های سئو ویدیو
تصویر برجسته توسط Shutterstock/Cast Of Thousands
منبع: https://www.searchenginejournal.com/googles-revamped-documentation-shows-4-reasons-to-refresh-content/525290/