اما احتمالا بیشتر برای ایده های جدید اینجا هستید. بنابراین ایدههای جدیدی که از خواندن این مقالات به دست آمدهاند، و اینها فرضیهها هستند، اینها ایدههایی از چیزهایی هستند که میتوانیم آنها را آزمایش کنیم، که ممکن است تأثیر داشته باشند یا نداشته باشند. من با اولی که تازه تر است کمی تقلب می کنم. من قبلاً به تازگی به عنوان یک عامل اشاره کرده ام، اما این یکی از نمونه های تاکتیکی تر است، به نظر من، در مطالبی که تاکنون خوانده ام، فقط تعداد انواع مختلف ویژگی های تازگی خاص ظاهر می شود و آنها بسیار خاص هستند
بنابراین ذکر تاریخ های مکرر در یک صفحه وجود دارد. در متن صفحه به تاریخ ها اشاره شده است، برخلاف صرفاً در ابرداده یا داده های ساخت یافته و غیره. در لنگرهای داخلی نیز به تاریخ اشاره شده است. من گمان میکنم که این بر محتوای بسیار اخیر تمرکز دارد، که واقعاً طراحی شده است تا لحظه به لحظه، تا ثانیه باشد. به یک وبلاگ زنده، یک بحث سیاسی یا چیزی شبیه به آن فکر کنید، جایی که می توانید تصور کنید همه این ویژگی ها به طور طبیعی وجود دارند.
اما با این وجود فکر می کنم می توان این روش را در سایت های بزرگ آزمایش کرد و از خود بپرسیم که آیا واقعاً تفاوتی ایجاد می کند یا خیر. اشاره به امتیاز معاملات جالب است و من قطعاً می خواهم کمی بیشتر آن را بررسی کنم. ما به ویژه یک مشتری داریم که در این مورد فرضیاتی را مطرح کرده است.
من هنوز نتایج را ندارم. اما این یک وب سایت تجاری وابسته است، بنابراین سبد خرید یا قابلیت پرداخت در وب سایت خود ندارد. و یکی از مفروضاتی که ما ساخته ایم این است که آنها در واقع باید تجاری تر به نظر برسند تا در فضای جستجوی بسیار تجاری که هدف قرار می دهند موفق باشند. این به طور کلی صادق نخواهد بود.
قطعاً سؤالاتی وجود خواهد داشت که فروش بیش از حد چیز بدی است. اما من فکر میکنم خیلی راحت است که باور کنیم دیگرانی وجود خواهند داشت که تجاری بودن چیز خوبی است، زیرا این هدف کاربر، هدف جستجوگر است. بنابراین این موضوعی است که ما قطعاً کمی بیشتر به آن خواهیم پرداخت. نویسندگی احتمالا بحث برانگیزترین جنبه چیزهاست. این یک موضوع بسیار مهم در بحث در روزهای Google+، زمانی که Google Plus وجود داشت، بود.
در تئوری، بیشتر تأثیر این تحقیق به افرادی که چیزی را نوشته اند و محتوایی که منتشر کرده اند، مربوط می شود. بحثها، بحثها و پرسشهای غیرقابل درک در مورد اینکه آیا این واقعاً یک عامل باقی میماند، وجود داشته است، اگر حتی یک عامل مهم بوده است. ارجاعاتی به این موضوع در اسناد وجود دارد، انواع مختلفی از ارجاعات، و من فکر می کنم که این منجر به فرضیه های جدیدی برای آزمون های خاصی می شود که می توانیم انجام دهیم.
همانطور که در بالا گفتم، وجود یک عنصر در اسناد تضمین کننده استفاده از آن نیست. این مطمئناً تضمین نمی کند که یک عامل مهم است. اما اگر تاثیری داشته باشد، باید بتوانیم آن را اندازه گیری کنیم. بنابراین این فضا را برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع تماشا کنید. در اینجا چند قسمت وجود داشت که من گفتم: “هوم، ما برخی از این چیزها را حدس زدیم، یا قبلاً 90٪ مطمئن بودیم.” »
منبع: https://moz.com/blog/google-leak-test-ideas-whiteboard-friday