- 3 استراتژی PPC که باید در سال 2024 امتحان کنید
- 1. از بازاریابی ویدئویی بیشتر از آگاهی از برند استفاده کنید
- 2. به آزمایش کمپین های مبتنی بر هوش مصنوعی و ابزارهای خلاقانه ادامه دهید
- 3. کلاسیک ها را فراموش نکنید
- یادآوری: به روز رسانی های مهم برای کسانی که در اتحادیه اروپا و بریتانیا تبلیغ می کنند
- در سال 2024 عقب نمانید
هر سال به نظر می رسد که این امسال بزرگترین سال تغییر برای مدیریت PPC، به ویژه برای مشاغل B2B خواهد بود.
اما امسال، این بیانیه بیش از حد اغراق آمیز است.
رشد هوش مصنوعی (AI) و تمرکز مداوم بر حفظ حریم خصوصی داده ها در سراسر صنعت ما طنین انداز شده است و بسیاری از تبلیغ کنندگان را متحیر می کند که در این زمان تغییر چه کاری انجام دهند.
در این مقاله، من سه استراتژی PPC را بیان میکنم که کسبوکار B2B شما میتواند از آن برای هدایت این تغییرات استفاده کند و در سال 2024 از منحنی جلوتر بماند.
3 استراتژی PPC که باید در سال 2024 امتحان کنید
1. از بازاریابی ویدئویی بیشتر از آگاهی از برند استفاده کنید
اهمیت ویدیو به عنوان یک دارایی برای کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی همچنان افزایش می یابد. در حالی که ممکن است پیش از این ویدیو “خوبی” باشد، در سال 2024 عملاً اجباری است.
ما همچنین در حال گسترش نحوه استفاده از ویدیو در تبلیغات برای مشتریان B2B خود هستیم. قبلاً عمدتاً از ویدیوها برای افزایش آگاهی خود استفاده می کردیم.
البته هنوز این کار را می کنیم.
مورد اصلی: ما اخیراً با یک مشتری سابق ارتباط برقرار کردیم. آژانس تبلیغاتی قبلی آنها روی کلمات کلیدی جستجو و تبدیلها متمرکز بود و برای افزایش آگاهی کار چندانی انجام نداد.
در نتیجه این رویکرد، مشتری سابق ما تقریباً ترافیک جستجوی مارک خود و سرنخ های ارزشمندی را که همراه آن بود از دست داده بود.
زمانی که مدیریت حساب آنها را به عهده گرفتیم، تصمیم گرفتیم وضعیت را درست کنیم.
کل بودجه ماهانه این حساب کمتر از 10000 دلار است. ما بخش کوچکی از این بودجه را به افزایش آگاهی از برند اختصاص دادیم.
ما یک بودجه کمپین ۲۵ دلاری در روز برای تبلیغات ویدیویی ایجاد کردیم، آن را در تعطیلات آخر هفته خاموش کردیم تا بودجه کمی بیشتر شود.
تنها پس از دو ماه، ما در حال حاضر شاهد افزایش ترافیک برند هستیم:
در حالی که ویدیو برای افزایش آگاهی از برند به خوبی کار می کند، می تواند کارهای بسیار بیشتری انجام دهد.
به عنوان مثال، مشتری ما دارایی های ویدیویی عالی دارد که نشان می دهد محصولات رباتیک آنها چگونه کار می کنند.
ما شروع به استفاده از این ویدیوها در تبلیغات خود کردهایم – و همه ما از هزینه کم نمایشها و تعداد افرادی که ویدیوی کامل را تماشا میکنند، کلیک میکنند و یک فرم را پر میکنند بسیار خرسندیم.
بنابراین، نه فقط آگاهی از برند، بلکه تبدیل ها نیز!
در این اسکرین شات می توانید ببینید که چگونه کلیک ها و تبدیل ها در عرض چند ماه افزایش یافته است:
داراییهای ویدیویی نیز برای استفاده مجدد در کانالهای بازاریابی و تبلیغات شما مناسب هستند. این یک دارایی منحصر به فرد نیست!
2. به آزمایش کمپین های مبتنی بر هوش مصنوعی و ابزارهای خلاقانه ادامه دهید
همانطور که قبلاً ذکر شد، هوش مصنوعی تأثیر عمیقی بر صنعت ما دارد – صنعتی که فقط به رشد خود ادامه خواهد داد.
که ما را به موضوع کمپین های Google Ads Performance Max می رساند.
حالا با من باش حتی اگر سال گذشته PMax را امتحان کردید و تصمیم گرفتید آن را در حالت تعلیق قرار دهید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که دوباره آن را امتحان کنید.
این کاری است که من و تیمم در حال حاضر انجام می دهیم.
بدون شک، برخی از مشتریان B2B ما در سال گذشته مشکلاتی با PMax داشته اند، به ویژه در مورد کیفیت سرب. در برخی موارد، ما تصمیم گرفتیم که حجم پایین سرنخ و/یا بازگشت سرمایه کم (ROI) ما را برای آنلاین نگه داشتن کمپین های PMax توجیه نمی کند.
اما سال جدید با فرصتی جدید برای آزمایش مجدد این تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی است.
ما امروز اطلاعات بیشتری در مورد PMax نسبت به قبل داریم. من همچنین معتقدم که گوگل در حال تلاش برای بهبود این نوع کمپین است، بنابراین ارزش آن را دارد که دوباره آن را امتحان کنید.
صادقانه بگویم، کمپین های مبتنی بر هوش مصنوعی راه آینده هستند. اونا هیچ جا نمیرن
ارزش این را دارد که زودتر درگیر شوید تا بتوانید در حین توسعه از این کمپین ها بیشترین بهره را ببرید. و اگر رقبای شما مقاومت کنند، این فرصت های جدیدی برای شما ایجاد می کند.
در یک موضوع مرتبط، اکنون زمان خوبی برای کشف فرصتهای تغییر بازی ابزارهای خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی است.
هوش مصنوعی به طراحان تازه کار اجازه می دهد تا از دارایی های بازاریابی ارزشمندی استفاده کنند (و گاهی اوقات از ابتدا ایجاد کنند) که می توانید از آنها در تبلیغات خود استفاده کنید.
این ابزارها می توانند به زودی به این اعتراض پایان دهند که شما «هیچ دارایی ای ندارید که بتوانید از آن استفاده کنید».
3. کلاسیک ها را فراموش نکنید
با همه این صحبت ها در مورد هوش مصنوعی و بازاریابی ویدیویی، به راحتی می توان استراتژی های اثبات شده ای را که در گذشته به خوبی به ما خدمت کرده و امروز نیز به همان اندازه مهم هستند، فراموش کرد.
برای برجسته ، تنها یکی: ادغام سیگنال های اعتماد در صفحات فرود.
این چیزی است که من از سال 2018 در مورد آن صحبت کرده ام (آره!)، و هنوز هم مرتبط است.
سیگنالهای اعتماد، مانند گواهیهای مشتری، میتوانند خریداران بلاتکلیف را از «نه» به «بله» منتقل کنند و اگر برند شما به خوبی شناخته نشده باشد، ضروری است.
ممکن است فکر کنید این استراتژی واضح است. اما همین هفته گذشته، یک مشتری استارت آپ جدید پیش نویس صفحه فرود خود را به ما نشان داد که بسیار به آن افتخار می کردند.
صفحه با محتوای بازاریابی قانع کننده و برندسازی ثابت عالی به نظر می رسید. اما یک چیز مهم گم شده بود: بدون علامت اعتماد.
شما می توانید تمام روز در مورد کیفیت محصول یا خدمات خود صحبت کنید. اما آن کپی بازاریابی هرگز به اندازه کلمات مشتریان شما که تجربه آنها از کار با شما را توصیف می کند، نخواهد داشت.
یادآوری: به روز رسانی های مهم برای کسانی که در اتحادیه اروپا و بریتانیا تبلیغ می کنند
قبل از پایان، بهروزرسانیهای مهمی وجود دارد که هنگام در نظر گرفتن استراتژی امسال خود نباید از آنها غافل شوید.
اگر در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) تبلیغ میکنید، باید ردیابی تبلیغات Google را به حالت رضایت برای کاربران اتحادیه اروپا و بریتانیا بهروزرسانی کنید.
حالت رضایت به شما امکان میدهد برای مثال، رضایت کاربر را برای حفظ عملکرد بازاریابی مجدد مخاطبان مبتنی بر برچسب کسب کنید.
مخاطبان شبیه به تقاضای نسل و سایر مشکلات مجموعه مبتنی بر مخاطب نیز ظاهر خواهند شد.
این یک منطقه به سرعت در حال توسعه است. توصیه می کنم پیوند محصول Google Ads را دنبال کنید جینی ماروین در X برای آخرین اخبار. حتماً پست 13 فوریه او را ببینید، جایی که او در مورد حالت رضایت صحبت می کند.
در سال 2024 عقب نمانید
مثل همیشه، دنیای PPC تغییر می کند – اما برخی از قسمت ها ثابت می مانند.
بنابراین، نگاهی به بازاریابی ویدیویی و امکانات هوش مصنوعی بیندازید.
اما در عین حال، به یاد داشته باشید که بسیاری از استراتژیهای اثباتشدهای که سالها استفاده کردهاید، امروز نیز به خوبی به شما کمک خواهند کرد.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: BestForBest/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/ppc-strategies-guide-b2b-business/506132/