بازاریابی به سرعت در حال تغییر است: هوش مصنوعی ابزار جدید و هیجان انگیزی است، اما بسیاری از بازاریابان برای ردیابی دارایی ها و عملکرد با مشکل مواجه هستند. در همان زمان، قوانین حفظ حریم خصوصی سختتر میشوند و بازیگران بزرگی مانند اپل و گوگل ابزارهای ردیابی را که بازاریابان به آنها متکی هستند حذف میکنند.
بسیاری از بازاریابان در اتخاذ این تغییرات کند هستند – یا نمی دانند چگونه آن را انجام دهند. رمز موفقیت؟ استراتژی ابرداده بازاریابی شما
با ثبت نام و شرکت بیشتر بدانید رمزگشایی آینده هوش مصنوعی و حریم خصوصی از طریق تسلط بر ابرداده ها ارائه شده توسط کلاروین
برای مشاهده وبینارهای بیشتر جستجوگر سرزمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/__trashed-3-435286