بنابراین، ما بلافاصله شروع می کنیم. من قصد دارم چند روش واقعاً عملی برای نزدیک شدن به این چالش به شما ارائه کنم و با توضیح اینکه “نه” واقعاً به چه معناست شروع می کنیم؟ “نه” از کجا می آید؟ بنابراین وقتی مشتری شما به شرکت در داستان مشتری «نه» میگوید، واقعاً چه میگوید؟ از کجا می آید؟
او می ترسد
این ممکن است ناشی از احساس ترس باشد. پس در مورد من چه گفته خواهد شد؟ چگونه نگاه خواهم کرد؟ میخوای منو ، جلوه بدی؟ چه چیزی در داستانی که رقبای من ممکن است ببینند آشکار می شود؟
پس چگونه با ترس مقابله کنیم؟ چگونه با این دلیل زیربنایی رد برخورد کنیم؟ پاسخ این است که ما به آنها کنترل می دهیم. ما بلافاصله کنترل اوضاع را به آنها می دهیم. ما منتظر نمی مانیم تا آنها آن را بخواهند. ما برای آنها داوطلب می شویم. هیچ چیزی بدون رضایت شما منتشر نمی شود و این جمله ای است که می توانید با خود به بانک ببرید. هیچ چیزی بدون رضایت شما منتشر نمی شود. اجازه دهید بدانند که در نحوه ارائه و چگونگی این داستان حرفی دارند.
ناراحت کننده
خوب، “نه” چه معنای دیگری می تواند داشته باشد؟ «نه» از کجا می تواند به جز ترس ناشی شود؟ شاید این فقط یک آزار باشد. این کار چقدر طول می کشد؟ از من چه می خواهی؟ چه چیزی را باید رها کنم تا این امکان برای شما فراهم شود؟ چون وقتی با حضور در داستان موافقت می کنند به نوعی به شما لطف می کنند.
پس چگونه با این مشکل مزاحم برخورد کنیم؟ این به این خلاصه میشود که این روند را به آنها بدهید و به آنها بگویید: “این درخواست آنقدرها هم که شما در ذهن دارید نیست.” بنابراین، بسیار ساده است، و باز هم، یکی از راههای نزدیک شدن به این موضوع این است که به آنها بگویید به آسانی شرکت در یک مصاحبه کوتاه و سپس داشتن فرصتی برای بررسی پیشنویس است. بنابراین شما کنترل خود را بر آنها تأیید می کنید و به آنها می گویید که این موضوع مهمی نیست.
اگر صادقانه بتوانید بگویید که فرآیندی که انجام می دهید بیش از 30 دقیقه تا یک ساعت طول نمی کشد، پس کار سختی نیست. حتی ممکن است شما اینطور فکر کنید. بنابراین، زمانی که به آنها بگویید، “هی، این چه چیزی است”، نرخ برد شما افزایش می یابد.
طمع
اما خوب، نه ترس. و نه ناراحتی. چه چیز دیگری می تواند باشد؟ شاید طمع باشد. یا عامل “چه چیزی برای من است؟” این چیزی است که ما باید با آن مقابله کنیم. حقیقت این است که در حالی که آنها به شما لطف می کنند، چیزهای زیادی نیز به دست می آورند. چه در مقابل دوربین و چه در مقابل مخاطبان آنها در یک مقاله نوشته شده شیک به نظر برسید. چیزی که آنها را خوب جلوه می دهد، چیزی که آنها را شبیه نابغه هایی می کند که تصمیم درستی گرفته اند. خواه این یک پیوند سئو، مطبوعات مثبت یا پیشنهادی به جامعه اجتماعی شما باشد، همیشه یک نوع مزیت وجود دارد که می توانید به آن اشاره کنید، یا حتی چندین مزیت، می توانید اشاره کنید که آنها نیز از این تجربه بهره مند خواهند شد. مهم است که
برجسته ، این موضوع زیرا این نوع دوگانگی وضعیت را نشان می دهد.
منبع: https://moz.com/blog/buy-in-for-customer-stories-whiteboard-friday