گوگل به زودی کسب و کارهایی را که می خواهند با تبلیغات سرویس محلی گوگل تبلیغ کنند ملزم خواهد کرد که نمایه کسب و کار گوگل نیز داشته باشند. گوگل اعلامیهای ارسال کرد که در آن نوشته شده بود: «تا پنجشنبه، ۲۱ نوامبر ۲۰۲۴، آگهی خدمات محلی شما به نمایه کسبوکار Google منطبق برای ادامه نمایش در نتایج جستجو و نمایش نظرات مشتریان شما نیاز دارد».
بن فیشر اولین بار این را کشف کرد و به من گزارش داد
ما در اوت گذشته شایعاتی در مورد این تغییر شنیدیم و من معتقدم که در 21 نوامبر رسمی خواهد شد.
این اطلاعیه است:
بن همچنین نوشت:
- اگر اطلاعات نام یا آدرس شما به GBP با LSA مطابقت نداشته باشد، موقتاً تعلیق خواهید شد. همین امر در مورد پوندهای بریتانیا تایید نشده و تعلیق شده نیز صدق می کند.
- برخی از یادداشت ها به این دلیل است که پیام های LSA وحشتناک است.
- اگر قبلاً دارید، لطفاً GBP جدیدی ایجاد نکنید.
- لطفا یک LSA جدید درست نکنید فقط به این دلیل که آنها چنین می گویند. با یک متخصص مشورت کنید.
- علاوه بر این، GBP تنها منبع تجدید نظر برای LSA خواهد بود. من فکر می کنم منطقی است که بررسی های “تأیید شده” به GBP تبدیل شوند.
و همانطور که در ماه آگوست پوشش دادیم، Google اکنون تأیید می کند – Google نوشت: “وقتی پیوند نمایه را کامل کردید، نظرات مشتریان جدید از نمایه کسب و کار Google شما مدیریت می شود، نه از حساب تبلیغات خدمات محلی”.
Google اضافه کرد: «از اوایل سال 2025، نظرات مشتریان موجود از نمایه کسبوکار Google شما هم در تبلیغات خدمات محلی و هم در نمایه کسبوکار Google شما ظاهر میشود.»
این هم اسکرین شات دیگری از Google Doc که بن پست کرده است:
خبر بزرگ برای تبلیغات خدمات محلی: نمایه کسب و کار Google شما اکنون منبع حقیقت برای LSA است. اگر GBP مرتبط با LSA نباشد، تبلیغات LSA متوقف میشود.
اگر اطلاعات نام یا آدرس شما به GBP با LSA مطابقت نداشته باشد، موقتاً تعلیق خواهید شد. همین امر در مورد عدم تأیید و … pic.twitter.com/GkuYR76QUj
– بن فیشر (@TheSocialDude) 9 اکتبر 2024
بن همچنین این پیوند را به سند راهنمای Google با جزئیات بیشتر برای من ارسال کرد.
بحث انجمن در X.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-local-service-ads-requires-business-profile-38221.html