Google Map
وبلاگ

تبلیغات سرویس محلی Google به نمایه کسب و کار Google نیاز دارد

نقشه گوگل

گوگل به زودی کسب و کارهایی را که می خواهند با تبلیغات سرویس محلی گوگل تبلیغ کنند ملزم خواهد کرد که نمایه کسب و کار گوگل نیز داشته باشند. گوگل اعلامیه‌ای ارسال کرد که در آن نوشته شده بود: «تا پنجشنبه، ۲۱ نوامبر ۲۰۲۴، آگهی خدمات محلی شما به نمایه کسب‌وکار Google منطبق برای ادامه نمایش در نتایج جستجو و نمایش نظرات مشتریان شما نیاز دارد».

بن فیشر اولین بار این را کشف کرد و به من گزارش داد

ما در اوت گذشته شایعاتی در مورد این تغییر شنیدیم و من معتقدم که در 21 نوامبر رسمی خواهد شد.

این اطلاعیه است:

Google Lsa Gbp Alert

بن همچنین نوشت:

  • اگر اطلاعات نام یا آدرس شما به GBP با LSA مطابقت نداشته باشد، موقتاً تعلیق خواهید شد. همین امر در مورد پوندهای بریتانیا تایید نشده و تعلیق شده نیز صدق می کند.
  • برخی از یادداشت ها به این دلیل است که پیام های LSA وحشتناک است.
  • اگر قبلاً دارید، لطفاً GBP جدیدی ایجاد نکنید.
  • لطفا یک LSA جدید درست نکنید فقط به این دلیل که آنها چنین می گویند. با یک متخصص مشورت کنید.
  • علاوه بر این، GBP تنها منبع تجدید نظر برای LSA خواهد بود. من فکر می کنم منطقی است که بررسی های “تأیید شده” به GBP تبدیل شوند.

و همانطور که در ماه آگوست پوشش دادیم، Google اکنون تأیید می کند – Google نوشت: “وقتی پیوند نمایه را کامل کردید، نظرات مشتریان جدید از نمایه کسب و کار Google شما مدیریت می شود، نه از حساب تبلیغات خدمات محلی”.

Google اضافه کرد: «از اوایل سال 2025، نظرات مشتریان موجود از نمایه کسب‌وکار Google شما هم در تبلیغات خدمات محلی و هم در نمایه کسب‌وکار Google شما ظاهر می‌شود.»

  درک قدرت برند با Moz Pro – Next Level

این هم اسکرین شات دیگری از Google Doc که بن پست کرده است:

Google Lsa Gbp News Document

بن همچنین این پیوند را به سند راهنمای Google با جزئیات بیشتر برای من ارسال کرد.

بحث انجمن در X.

منبع: https://www.seroundtable.com/google-local-service-ads-requires-business-profile-38221.html