انتظار می رود موتور جستجوی هوش مصنوعی Perplexity در سه ماهه چهارم تبلیغاتی را در «15 دسته کلیدی» راه اندازی کند.
دسته بندی تبلیغات در اینجا چند دسته وجود دارد که تبلیغات Perplexity در آنها ظاهر می شود:
- هنر و سرگرمی.
- امور مالی
- غذا و نوشیدنی
- سلامتی
- تکنولوژی.
تبلیغات ویدیویی تبلیغکنندگان میتوانند تبلیغات ویدیویی را در تلفن همراه (در بالای سوالات مرتبط) یا دسکتاپ (در صفحه کناری) ارائه دهند.
- Adweek گزارش داد: “این تبلیغات با متنی همراه خواهد بود که محصولات آنها را برجسته می کند.”
سوالات حمایت شده Pitch Deck طرح Perplexity برای اجازه دادن به تبلیغکنندگان برای پرداخت هزینه برای حضور در موضوعات مرتبط را تأیید کرد. قبلاً در آوریل در مورد برنامه Perplexity برای فروش تبلیغات برای مسائل مرتبط گزارش داده بودیم. بر اساس گزارشها، وقتی کاربر روی یک سؤال حمایتشده کلیک میکند، پاسخی مانند یک سؤال ارگانیک ایجاد میکند.
- با توجه به pitch deck، Perplexity بیش از 230 میلیون درخواست را در ماه در سراسر جهان پردازش می کند.
گزارش ها CNBC و Adweek (ثبتنام الزامی است) هر دو جزئیات مربوط به یک محصول تبلیغاتی آینده را گزارش کردند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/reports-perplexity-ads-to-launch-in-q4-445475