تحقیقات کلمات کلیدی خود را با Yoast SEO و Semrush • Yoast تقویت کنید
وبلاگ

تحقیقات کلمات کلیدی خود را با Yoast SEO و Semrush • Yoast تقویت کنید

در سئو، استفاده از بهترین ابزارها کلیدی است. Yoast و Semrush نیروهای خود را برای ترکیب فناوری های خود ملحق کرده اند. این ادغام برای کاربران وردپرس و شاپیفای با بهبود کار سئو آنها مفید است. Yoast SEO ویژگی های سئو با استفاده آسان را ارائه می دهد، در حالی که Semrush داده های قدرتمندی را ارائه می دهد که می تواند برای تحقیق کلمات کلیدی استفاده شود. این مقاله ویژگی Related Keywords را بررسی می‌کند که از داده‌های کلمه کلیدی Semrush استفاده می‌کند.

چرا Yoast SEO را با Semrush ادغام کنیم؟

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فراتر از بهینه سازی محتوا است. این نیاز به درک چشم انداز تحقیق و اتخاذ استراتژی دارد. ادغام Yoast SEO و Semrush ابزارهای قدرتمندی را برای حوزه های مختلف سئو مانند تحقیق، برنامه ریزی، پیاده سازی و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی فراهم می کند.

مزایا برای کاربران وردپرس

از مزایای کاربران وردپرس می توان به بهبود جستجوی کلمات کلیدی اشاره کرد. شما می توانید از ویرایشگر وردپرس به پایگاه داده گسترده Semrush دسترسی پیدا کنید و کلمات کلیدی موثر و مرتبط را پیدا کرده و اعمال کنید. هنگام نوشتن با استفاده از داده های سئو فعلی، پیشنهادات سئو را در زمان واقعی دریافت کنید تا محتوای خود را بهبود ببخشید. این ادغام کار شما را ساده می کند. لازم نیست زیاد بین ابزارها و پلتفرم ها حرکت کنید، بنابراین می توانید روی نوشتن محتوایی تمرکز کنید که رتبه اول را دارد.

مزایا برای صاحبان فروشگاه Shopify

مزایای صاحبان فروشگاه Shopify شامل دسترسی به کلمات کلیدی تجارت الکترونیک است. این اطلاعات بینش به هدایت ترافیک هدفمند به فروشگاه شما کمک می کند. بررسی سلامت SEO را برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی توضیحات محصول و متا تگ ها انجام دهید و از انطباق کامل SEO اطمینان حاصل کنید. گنجاندن کلمات کلیدی هدفمند در محتوای فروشگاه Shopify، دید را بهبود می بخشد و پتانسیل تبدیل را افزایش می دهد.

  TikTok for Business: A Complete 2024 Guide

راه اندازی ادغام برای کاربران وردپرس و Shopify ساده است. حساب Semrush خود را از طریق یک افزونه یا رابط برنامه به Yoast متصل کنید. این به شما امکان می دهد به تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و نکات سئو درست در داشبورد خود دسترسی داشته باشید. اگر هنوز Yoast SEO را نصب نکرده اید، از آنجا شروع کنید. ما راهنمایی برای کمک به شما در راه اندازی ارائه می دهیم.

عبارات کلیدی مرتبط را پیدا کنید

عبارات کلیدی مرتبط یا کلمات کلیدی مرتبط، اصطلاحاتی هستند که با کلمه کلیدی شما مرتبط هستند. آنها ارتباط محتوای شما را افزایش می دهند و به موتورهای جستجو کمک می کنند تا بفهمند صفحه شما در مورد چیست و جزئیات آن چیست. افزودن عبارات کلیدی مرتبط، محتوای شما را جامع تر و آموزنده تر می کند. این باعث افزایش دید آن در نتایج جستجو می شود، زیرا موتورهای جستجو صفحاتی را ترجیح می دهند که یک موضوع را به طور کامل پوشش می دهند.

استفاده از عبارات کلیدی مرتبط همچنین از شلوغی کلمات کلیدی جلوگیری می کند و در نتیجه متنی طبیعی تر و خواناتر می شود. این رویکرد ترافیک ارگانیک بیشتری را جذب می کند و به رتبه بندی محتوای شما برای طیف وسیع تری از جستارهای جستجو کمک می کند.

با عبارات کلیدی مرتبط شروع کنید

به پست یا صفحه ای که می خواهید در ویرایشگر محتوا بهبود دهید بروید. برای دسترسی به ابزار Semrush، فایل را پیدا کنید Focus keyphrase بخش و عبارت کلیدی را که روی آن تمرکز می کنید وارد کنید. سپس کلیک کنید Get related keyphrases را فشار دهید و یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود.

عبارت کلیدی فوکوس خود را وارد کنید و روی دکمه Get Related Keyphrase کلیک کنید تا به پنجره پاپ آپ Semrush دسترسی پیدا کنید.

Semrush عبارات کلیدی مرتبط را در پنجره بازشو ارائه می دهد، از جمله حجم جستجو، هدف جستجو، دشواری و روند. برای دریافت اطلاعات دقیق تر یا کاوش بیشتر، از ابزار جادویی کلمه کلیدی در Semrush استفاده کنید. متناوبا، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مورد علاقه خود برای جمع آوری اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

حجم جستجو و داده های دشواری جستجو به درک محبوبیت کمک می کند

داده های حجم جستجوی Semrush نشان می دهد که کاربران هر ماه چند بار یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی خاص را جستجو می کنند. این معیار محبوبیت و تقاضای یک کلمه کلیدی را برجسته می کند. حجم بالای جستجو نشان دهنده علاقه شدید است، در حالی که حجم کم نشان دهنده جستجوهای کمتر است. می‌توانید از داده‌های حجم جستجو برای شناسایی روندها در طول زمان و کشف کلمات کلیدی فصلی یا نوظهور استفاده کنید. تجزیه و تحلیل این مقادیر به شما کمک می کند تا میزان دسترسی بالقوه محتوای خود را اندازه گیری کنید و کلمات کلیدی پر تقاضا را برای هدف پیدا کنید.

  10 درس از 10000 بارگیری پادکست Ahrefs آموخته شده است

با این حال، حجم بالای جستجو اغلب به معنای رقابت زیاد است. متعادل ، حجم جستجو و دشواری کلمه کلیدی کلیدی است. دشواری کلمه کلیدی اندازه گیری می کند که چقدر دشوار است برای یک کلمه کلیدی در 10 رتبه برتر قرار بگیرید و از 0٪ تا 100٪ متغیر است. درصدهای پایین به معنای رقابت کمتر است که رتبه بندی را آسان تر می کند، در حالی که درصدهای بالاتر نشان دهنده رقابت شدید است که به تلاش بیشتری نیاز دارد.

Yoast SEO داده های هدف، حجم، روند و دشواری را برای عبارات کلیدی پیشنهادی نمایش می دهد

Semrush و هدف جستجو

Semrush ابزارهایی را برای گنجاندن هدف جستجو در تحقیقات کلمات کلیدی شما فراهم می کند. درک هدف جستجو به شما این امکان را می دهد که محتوا را متناسب با نیازهای کاربر، بهبود رتبه بندی و جذب ترافیک مرتبط تنظیم کنید.

Semrush معیاری برای هدف جستجو برای هر کلمه کلیدی ارائه می دهد که به شما کمک می کند تعیین کنید که آیا یک کلمه کلیدی ناوبری، اطلاعاتی، تجاری یا تراکنشی است. این قابلیت مشاهده به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را با جستجوهای کاربر هماهنگ کنید. به عنوان مثال، کلمات کلیدی با هدف تجاری ممکن است منجر به محتوای متمرکز بر مقایسه یا بررسی شوند، در حالی که کلمات کلیدی تراکنشی از فراخوان‌ها برای اقدام واضح سود می‌برند.

با استفاده از ابزار عبارات کلیدی مرتبط Yoast SEO می توانید کلمات کلیدی را بر اساس هدف جستجوی خود کاوش کنید. این به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی را که بیشترین ارتباط را با اهداف محتوای شما دارند را هدف قرار دهید. شما می توانید روی کلمات کلیدی اطلاعاتی برای وبلاگی که مخاطبان جدید را هدف قرار می دهد تمرکز کنید. برای یک سایت تجارت الکترونیک، ترکیب کلمات کلیدی تجاری و معاملاتی می تواند خریداران بالقوه را به صفحات محصول شما هدایت کند.

  نوسانات جستجوی گوگل جمعه 5 و 6 ژانویه
Yoast SEO همچنین هدف جستجو و داده های دشواری کلمه کلیدی را از Semrush نمایش می دهد

عبارات کلیدی مرتبط را در محتوای خود بگنجانید

مرتبط ترین و مفیدترین عبارات کلیدی را از لیست ارائه شده توسط Semrush انتخاب کنید. روی حجم و سختی جستجو و نحوه ارتباط آن با موضوع اصلی خود تمرکز کنید. می توانید تا چهار عبارت کلیدی مرتبط دیگر را به محتوای خود اضافه کنید. Yoast SEO این عبارات کلیدی مرتبط را هنگام تجزیه و تحلیل محتوای شما و ارائه پیشنهادات برای بهبود در نظر می گیرد.

عبارات کلیدی مرتبط را به طور طبیعی وارد کنید

پس از انتخاب بهترین کلمات کلیدی، آنها را به صورت ارگانیک به محتوای خود اضافه کنید. از پر ، کلمات کلیدی خودداری کنید. از عبارات کلیدی مرتبط در بخش هایی مانند زیرعنوان، نقاط گلوله و درون متن استفاده کنید. مطمئن شوید که عبارت اصلی کلمه کلیدی را تکمیل می کند و زمینه محتوا را غنی می کند.

عبارت‌های کلیدی مرتبط را در توضیحات متا و متن‌های جایگزین تصویر بگنجانید تا ارتباط محتوای خود را گسترش دهید. Yoast SEO در مورد ادغام آن بازخورد ارائه می کند و بهبودهایی را پیشنهاد می کند.

تجزیه و تحلیل و بهبود

هنگامی که عبارات کلیدی مرتبط را ترکیب کردید، تحلیل Yoast SEO را بررسی کنید. این افزونه نکاتی را برای بهبود بیشتر ارائه می دهد. بر خوانایی و استفاده عمومی از کلمات کلیدی تمرکز کنید. محتوای خود را بر اساس پیشنهادات Yoast SEO تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که برای عبارات کلیدی ضروری و مرتبط بهینه شده است.

کلمات کلیدی را با Semrush و Yoast SEO بهینه کنید

ادغام Yoast SEO و Semrush یک ابزار عالی برای بازاریابان، تولیدکنندگان محتوا و متخصصان تجارت الکترونیک است. این همکاری با ترکیب تحقیقات کلمات کلیدی مبتنی بر داده با اجرای عملی SEO به بهبود SEO در WordPress و Shopify کمک می کند.

با اتصال Yoast SEO و Semrush امروز سئوی خود را تقویت کنید. مزایای ابزارهای سئو داخلی را در نوک انگشتان خود تجربه کنید. از کاوش در ادغام لذت ببرید!

منبع: https://yoast.com/keyword-research-yoast-seo-semrush/