وبلاگ

خلاصه انجمن تحقیقات روزانه: 30 اوت 2024

در اینجا خلاصه ای از آنچه در انجمن های جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه جدول موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب آمده است.

من نتایج نظرسنجی را برای به‌روزرسانی اصلی Google در آگوست 2024 پست کرده‌ام و اکثر نتایج مرده هستند، اما نه همه. Google Shopping در حال آزمایش یک چرخ فلک برای نمایش «بیشتر از این نوع» است. Google Ads دارای یک پنجره بازشو “تغییر استراتژی مناقصه” است. بررسی‌های رتبه‌بندی فروشگاه Google برای ویدیوهای محصولات محبوب اکنون در حال آزمایش هستند. Google Ads دارای یک رابط “در اینجا برخی از آنها در منطقه هستند”. و خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کرد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • نتایج بررسی تأثیر به‌روزرسانی هسته‌ای Google در آگوست ۲۰۲۴

    اوایل این هفته، نظرسنجی‌هایی را در چندین سایت پست کردم و از کارشناسان سئو پرسیدم که چگونه تحت تأثیر آخرین به‌روزرسانی اصلی Google در آگوست 2024 قرار می‌گیرند – حتی اگر این به‌روزرسانی هنوز منتشر نشده باشد. به طور کلی، اکثر آنها گفتند که رتبه و ترافیک آنها از جستجوی گوگل کاهش یافته است، اما صادقانه بگویم، این توزیع نسبتاً یکنواختی از پاسخ ها است.

  • خلاصه ویدیویی اخبار جستجو: به‌روزرسانی داده‌های هسته Google در آگوست، SEO، ویژگی‌های Google Ads، Yelp از Google شکایت می‌کند و موارد دیگر

    ما به‌روزرسانی اصلی Google را دنبال کرده‌ایم و شاهد جهش‌ها و تغییرات بیشتری در مواردی هستیم که تحت تأثیر به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر قرار گرفته‌اند. من یک نظرسنجی انجام دادم که چگونه کارشناسان سئو تا کنون تحت تأثیر به روز رسانی اصلی آگوست 2024 قرار گرفته اند …


  • پنجره پاپ آپ برای تغییر استراتژی پیشنهادی خود در Google Ads

    برخی از تبلیغ‌کنندگان می‌بینند که Google Ads یک پنجره بازشو نمایش می‌دهد که از آنها می‌خواهد استراتژی‌های پیشنهادی خود را تغییر دهند. این در Google Ads Advertiser Console ظاهر می‌شود، که از تبلیغ‌کننده می‌خواهد استراتژی پیشنهادی خود را از یک گزینه به گزینه دیگر تغییر دهد.

  • دکمه “بیشتر از این نوع” در “چرخ فلک خرید Google”

    جستجوی Google نتایج خرید را نشان می‌دهد اما اکنون دکمه‌های «بیشتر از این نوع» را در زیر محصولاتی که برای برخی از گروه‌های چرخ فلک نمایش می‌دهد نمایش می‌دهد. وقتی روی دکمه “بیشتر از این نوع” کلیک می کنید، Google به صورت پویا محصولات مشابه بیشتری را در زیر محصولی که کلیک کرده اید بارگیری می کند.


  • در اینجا تعدادی از تبلیغات گوگل در این منطقه وجود دارد

    گوگل از این نوع قالب تبلیغاتی دارد، فکر نمی‌کنم جدید باشد، اما با عنوان “در اینجا برخی از تبلیغات در منطقه وجود دارد.” این تبلیغات شبیه نسخه تبلیغات خدمات محلی هستند، اما ظاهر متفاوتی دارند.

  • ویدیوهای ارزیابی فروشگاه Google برای بررسی محصولات محبوب

    Google اکنون نظرات ویدیویی را در بخش نظرات محبوب محصولات در منطقه نمایش نظرات فروشگاه Google در جستجوی Google نمایش می دهد. همه اینها را فهمیدی؟

  • شیشه پاک کن در دفتر گوگل در برزیل

    در اینجا عکسی از یک شیشه‌شوی است که بیرون دفتر گوگل در برزیل آویزان شده و در حالی که او و همکارش شیشه‌ها را تمیز می‌کردند، سلفی می‌گیرد.
  گوگل می گوید اصلاح عناوین رتبه بندی را تغییر نمی دهد

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های موتور جستجوی زمین:

سایر داستان های تحقیقاتی عالی:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

بهینه سازی موتور جستجو

پرداخت به ازای هر کلیک

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

نظر:

نظری در مورد این خلاصه روزانه دارید؟ در توییتر به من بگویید @rustybrick یا @Searroundtableمی‌توانید ما را در Threads، Mastodon و Bluesky دنبال کنید، ما را در فیس‌بوک و در Google News دنبال کنید و حتماً در کانال YouTube ما، پادکست‌های اپل، اسپاتیفای، پادکست‌های گوگل مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما ارتباط برقرار کنید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-08-30-2024-37991.html