در اینجا خلاصه ای از آنچه در انجمن های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه جدول موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب آمده است.
من میدانم که بهروزرسانی اصلی ماه اوت گوگل منتشر شده است، اما ما همچنان شاهد نوسانات عمده در روزهای بعد هستیم. من یک مصاحبه طولانی با دنی سالیوان گوگل در مورد به روز رسانی هسته و موارد دیگر پست کرده ام – ارزش خواندن را دارد. گوگل همچنین مصاحبه ای در مرکز خرید و مرچنت گوگل انجام داد. مشکلی در تبلیغات Google با بینش مخاطبان وجود دارد. گوگل جزئیات سهمیه API نمایه سازی را روشن کرده است. گوگل این نمادهای جدید را دارد که سعی دارد در تبلیغات جستجو از آنها استفاده کند. و خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کرد.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
-
نوسانات جستجوی گوگل پس از تکمیل بهروزرسانی Core در ماه آگوست همچنان بالاست
تقریباً به نظر می رسد که به روز رسانی اصلی گوگل در آگوست 2024 به پایان نرسیده است، یا شاید چیز دیگری در حال انجام است، زیرا من هنوز نشانه های زیادی را می بینم که به نوسانات شدید در رتبه بندی جستجو در نتایج جستجوی گوگل اشاره می کند. همه ابزارها هنوز داغ هستند و مکالمه در جامعه SEO هنوز بسیار فعال است. -
مصاحبه من با مدیر جستجوی گوگل در مورد به روز رسانی اصلی اوت 2024
این هفته با دنی سالیوان، هماهنگ کننده جستجوی گوگل، با هدف درک بهتر کیفیت جستجوی امروز گوگل، که در آینده به کجا می رود و آنچه که ما به عنوان سازندگان محتوا و بازاریابان جستجو باید بدانیم، مصاحبه کردم. -
بینش مخاطبان Google Ads برای برخی وجود ندارد
باگ دیگری در Google Ads وجود دارد، این بار با ناپدید شدن Audience Insights برای برخی از تبلیغکنندگان. جنی ماروین، سرپرست Google Ads در X گفت: «Audience Insights حذف نمیشود.» «خطایی وجود دارد». -
مصاحبه با ایرینا تودوس در مورد مرکز خرید گوگل و بازرگانان
گوگل یک مصاحبه داخلی در پادکست Search Off the Record با جان مولر، لیزی ساسمن (که شما او را می شناسید) و ایرینا تودوس از تیم خرید گوگل پست کرد. ایرینا تودوس تقریباً 18 سال است که با گوگل کار می کند و یک مرور فنی فوق العاده از مرکز خرید و مرچنت گوگل ارائه کرده است. -
گوگل API نمایه سازی اشتراک و اطلاعات قیمت را توضیح می دهد
Google چندین تغییر در سند Indexing API Share and Pricing Information به منظور شفاف سازی اعمال کرده است. گوگل گفت که این برای روشن ، سهمیه پیشفرض برای راهاندازی API نمایهسازی و نحوه درخواست تأیید و سهمیه است. همچنین یک خطا در اسناد سهمیه DefaultRequestsPerMinutePerProject (همیشه سهمیه 380 بود) را تصحیح کرد. -
نماد تجربه Google Ads
گوگل یک سال پیش ویژگی Product Experience را راه اندازی کرد و اکنون ممکن است گوگل یک نماد جدید برای نشان دادن ویژگی Product Experience اضافه کرده باشد. در زیر تصویری از این ویژگی در تبلیغات گوگل برای رژ لب مشاهده می کنید. وقتی روی نماد چهره/ایموجی/در سمت راست بالای تبلیغ کلیک میکنید، در زیر میبینید که چگونه آن را بر روی مدلهای واقعی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی گوگل نشان میدهد. -
نوشیدنی های الکلی در رویداد Google
من این تصاویر عالی از مشروبات الکلی ممتاز را در اینستاگرام از یک رویداد Google پیدا کردم. در این پست آمده است که کوکتل های خوشمزه، سرگرمی های عالی، کنسرت ها و غذاهای عالی وجود دارد. -
خلاصه ویدیویی اخبار جستجو: بهروزرسانی اوت Google Core تکمیل شد، Google Interview، Google Ads، اخبار Merchant Center و الگوریتم SEO YouTube تکمیل شد.
عرضه بهروزرسانی اصلی گوگل در اوت 2024 این هفته، کمی زودتر از حد انتظار به پایان رسید. هنوز نوساناتی در تحقیقات وجود دارد، بسیاری از آنها …
سایر موضوعات جستجوی عالی:
داستان های موتور جستجوی زمین:
سایر داستان های تحقیقاتی عالی:
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
محلی و نقشه ها
موبایل و صدا
بهینه سازی موتور جستجو
پرداخت به ازای هر کلیک
ویژگی های جستجو
جستجوی دیگر
نظر:
نظری در مورد این خلاصه روزانه دارید؟ در توییتر به من بگویید @rustybrick یا @Searroundtableمیتوانید ما را در Threads، Mastodon و Bluesky دنبال کنید، ما را در فیسبوک و در Google News دنبال کنید و حتماً در کانال YouTube ما، پادکستهای اپل، اسپاتیفای، پادکستهای گوگل مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما ارتباط برقرار کنید.
منبع: https://www.seroundtable.com/recap-09-06-2024-38029.html