در اینجا خلاصه ای از آنچه در انجمن های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.
یک قطع گزارش در Google Ads وجود دارد که مدتی است ادامه دارد. من گزارش ماهانه Google Webmaster را منتشر کرده ام – فکر می کنم ارزش دیدن دارد. سیستم مناقشه سرنخ خودکار تبلیغات سرویس محلی Google در محل وجود دارد، ما تصاویری از صفحه داریم. Google Ads اکنون 2.5٪ هزینه اضافی را از کانادایی ها دریافت می کند. گروههای تبلیغاتی مجزای Google Ads ممکن است تمهای هوش مصنوعی را حذف کنند. گوگل در حال آزمایش جعبه جستجوی Explore Plus است. Google Ads به زودی به موهای ناحیه تناسلی اجازه ارائه تبلیغات را می دهد. علاوه بر این، من ویدیوی خلاصه SEO را منتشر کردم.
داستان هایی از میزگرد موتور جستجو:
-
گزارشهای Google Ads و برخی از رابطها برای تبلیغکنندگان از کار افتاده است
Google Ads در حال حاضر در بسیاری از رابطهای گزارشدهی در ویرایشگر گزارش، داشبورد و گزارشهای ذخیرهشده رابط وب Google Ads دچار اختلال شده است. علاوه بر این، صفحات محصولات، گروههای محصول و گروههای فهرست در رابط وب، API و ویرایشگر تبلیغات گوگل شکسته میشوند. -
گزارش وب مستر گوگل اوت 2024
در اینجا گزارش بزرگ ماهانه Google Webmaster است، که در آن من شما را در مورد تغییرات جستجوی Google در مورد بهروزرسانیهای Google، نوسانات رتبهبندی، SEO، کنسول جستجو، تغییرات UI، ویژگیهای محلی و موارد دیگر مطلع میکنم. در این ماه، نوسان شدید رتبهبندی را در طول ماه تجربه کردیم، بهروزرسانیهای تکمیل خودکار، تغییرات الگوریتم دیپفیک و یک باگ بزرگ در فهرستبندی جستجو داشتیم. -
بازنگری ویدیوی Buzz News Search: نوسان شدید رتبهبندی گوگل، بهروزرسانیهای جستجوی جعلی عمیق، و تنظیمات تکمیل خودکار ترامپ
این هفته گزارش دادیم که گوگل اعلام کرده است که بهروزرسانی اصلی خیلی دور نیست. همچنین در اواخر این هفته از تغییر نوسان بسیار شدید در رتبهبندی جستجوی Google و سپس ادامه نوسانات در جستجوی Google در چند هفته گذشته گزارش دادیم… -
گوگل بخش کاوش بیشتر را با جستجو آزمایش می کند
به نظر میرسد گوگل با چرخ فلک جدید «کاوش بیشتر با جستجو»، مردم را تشویق میکند تا انواع بیشتری از پرسشها را جستجو کنند. به جستجوگر موضوعات دیگری را همراه با عکس نشان می دهد که می تواند در آنها جستجو کند. -
سیستم حل اختلاف سرنخ خودکار برای تبلیغات خدمات محلی Google
چند هفته پیش، گوگل اعلام کرد که سیستم اعتبارات و اختلافات را برای تبلیغات خدمات محلی حذف می کند و به یک سیستم خودکار منتقل می کند. به نظر می رسد که این سیستم در حال حاضر عملیاتی است. -
یک گروه تبلیغاتی جداگانه در Google Ads می تواند تم هوش مصنوعی را حذف کند
جینی ماروین، رئیس روابط تبلیغات در گوگل، گفت که اگر کلمات کلیدی مشابه را در گروههای تبلیغاتی جداگانه قرار دهید، ممکن است هر دو واجد شرایط برای انتخاب پیشنهاد در نظر گرفته شوند. این اساساً تم هوش مصنوعی را حذف می کند (اگر این یک کلمه باشد) زیرا آنها در گروه های تبلیغاتی مختلف هستند. -
گوگل در سپتامبر 2024 تبلیغات آرایش موهای تناسلی را مجاز خواهد کرد
Google خطمشی Google Ads خود را در 3 سپتامبر 2024 بهروزرسانی میکند تا امکان تبلیغات خدمات عمومی مو در شبکه Google Ads، از جمله Display، YouTube و Search را فراهم کند. -
Google Ads 2.5 درصد هزینه اضافی برای تبلیغ کنندگان کانادایی اعمال می کند
گوگل به تبلیغ کنندگان کانادایی اطلاع داده است که برای تمامی خریدهای تبلیغاتی در گوگل 2.5 درصد اضافه هزینه اعمال خواهد کرد. این معیار علاوه بر این واقعیت است که بسیاری از این تبلیغکنندگان گزینه پرداخت با کارت اعتباری را از دست دادهاند، که برای بسیاری از آنها به اندازه پرداخت نقدی سودمند بود. -
گواهینامه موفقیت الماس متخصص محصول گوگل
در اینجا عکسی از گواهی موفقیت است که بن فیشر از Google برای کار خود به عنوان کارشناس محصولات Google در انجمنهای Google Business Profiles دریافت کرده است. این نسخه ای از وضعیت Diamond از تیم کارشناسان محصولات Google است.
سایر موضوعات تحقیقاتی عالی:
داستان های موتور جستجو:
سایر داستان های تحقیقاتی عالی:
تحلیلی
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
محلی و نقشه ها
موبایل و صدا
مرجع طبیعی
PPC
ویژگی های جستجو
جستجوی دیگر
بازگشت:
اگر بازخوردی در مورد این خلاصه روزانه دارید، در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و حتما در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
منبع: https://www.seroundtable.com/recap-08-02-2024-37836.html