وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 21 سپتامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

چرا وقتی بحث‌های سئو داغ‌تر از همیشه هستند، ابزارهای ردیابی جستجوی Google چنین نوسانات کمی را نشان می‌دهند؟ ما برای شما تئوری هایی داریم. Google Ads ابزارهای هوش مصنوعی خود را برای تبلیغ‌کنندگان بیشتری گسترش داده است. Google خط‌مشی‌های Google Maps خود را که توسط کاربران کمک می‌کند به‌روزرسانی کرده است. جستجوی Bing بحث های اخیر Bing را در بالا نمایش می دهد. گوگل گفت افزودن نشانگر زبان به برچسب عنوان کمکی به شما نخواهد کرد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • تئوری هایی در مورد اینکه چرا ردیاب های گوگل نوسانات و آب و هوای آرام را نشان می دهند
    اگر داستان مفید من در مورد نوسانات به‌روزرسانی‌های محتوای Google را دنبال کرده باشید، متوجه خواهید شد که ابزارهای ردیابی Google در زمانی که بحث‌های سئو بسیار شدید هستند، نوسانات بسیار کمی نشان می‌دهند. به طور معمول، زمانی که بحث های زیادی در مورد SEO وجود دارد، ابزارهای کلی نوسانات بالایی را نشان می دهند – اما نه با این به روز رسانی محتوای مفید.
  • گوگل ابزارهای هوش مصنوعی را برای تبلیغات جستجو گسترش می دهد
    گوگل اعلام کرد که در حال گسترش ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای Google Ads، پلت فرم تبلیغات جستجوی خود است. ابزارهای محاوره‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد تبلیغات در یک آزمایش بتا واقعی و گسترده قرار دارند و گوگل همچنین گفت که دارایی‌های ایجاد شده خودکار با استفاده از هوش مصنوعی مولد آغاز خواهند شد.

  • جستجوی Bing موضوعات بحث اخیر Bing را نشان می دهد
    جستجوی Bing اکنون بخشی به نام “موضوعات گفتگوی اخیر” را برای برخی از جستجوگرانی که اخیراً از چت بینگ استفاده کرده اند، نمایش می دهد. کادر به بالای صفحه نتایج جستجو اضافه می شود. عنوان آن “موضوعات بحث اخیر” است و یک نماد Bing را با پرس و جو در یک حباب نمایش می دهد.
  • خط مشی مشارکت کاربر Google Maps تعامل جعلی و اطلاعات شخصی به روز شده
    گوگل دو به روز رسانی در خط مشی محتوای ممنوعه و محدود خود برای محتوای ارائه شده توسط کاربران Google Maps انجام داده است. بخش‌های تحت تأثیر، بخش‌های نامزدی جعلی و اطلاعات شخصی هستند. این چیزی است که اضافه شده است.

  • گوگل: شاخص های زبان در برچسب های عنوان هیچ کاری برای سئو انجام نمی دهند
    از جان مولر گوگل پرسیده شد که آیا افزودن نشانگر زبان به تگ عنوان متا بر سئو و جستجوی گوگل تاثیر می گذارد یا خیر. جان مولر پاسخ داد که او اینطور فکر نمی کند، حداقل به صورت مثبت یا منفی.

  • مانند یک رویداد دزدان دریایی در GooglePlex صحبت کنید
    گوگل در اوایل این هفته رویدادی را در جریان صحبت ، مثل یک دزد دریایی برگزار کرد. عکس‌ها و ویدیوهای زیر را از GooglePlex، دفتر مرکزی Google در Mountain View، کالیفرنیا، برای این تخصص بررسی کنید.
  ویژگی های جدید و موارد استفاده در دنیای واقعی

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  You Can't Compare Backlink Counts in SEO Tools: Here's Why

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-09-21-2023-36088.html