روفوس، دستیار خرید هوش مصنوعی آمازون، برای همه مشتریان ایالات متحده در دسترس است
وبلاگ

روفوس، دستیار خرید هوش مصنوعی آمازون، برای همه مشتریان ایالات متحده در دسترس است

آمازون دستیار خرید مبتنی بر هوش مصنوعی خود به نام Rufus را برای همه مشتریان آمریکایی در اپلیکیشن موبایل خود عرضه کرده است.

چرا این مهم است. این حرکت نشان دهنده تلاش آمازون برای خرید با کمک هوش مصنوعی است که به طور بالقوه نحوه تعامل مصرف کنندگان با پلتفرم های تجارت الکترونیک را تغییر می دهد.

چگونه کار می کند.

  • Rufus از یک مدل زبان تخصصی (LLM) استفاده می کند که در کاتالوگ محصولات آمازون، نظرات مشتریان و داده های وب آموزش دیده است.
  • مشتریان می توانند سوالات محصول، مقایسه و ملاحظات خرید را بپرسند.
  • هوش مصنوعی می تواند پیشنهاداتی را برای وظایف یا پروژه های خاص ارائه دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. Rufus می تواند نحوه کشف و جستجوی محصولات خریداران را تغییر دهد، به طور بالقوه سفر مشتری را تغییر دهد و چگونه به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا مشتریان را در تبلیغات آمازون هدف قرار دهند.

در اعداد.

  • تست شده بر روی “ده ها میلیون سوال” در طول بتا.
  • در دسترس همه مشتریان آمازون ایالات متحده است.

ویژگی های اصلی. روفوس پیشنهاد می کند:

  • توصیه ها و مقایسه های محصول
  • بینش از نظرات مشتریان و تجزیه و تحلیل کارشناسان.
  • به روز رسانی در مورد روند مد و آخرین فن آوری.
  • پشتیبانی از سفارشات گذشته و فعلی

بله اما. آزمایشات اولیه نشان می دهد که Rufus همیشه اطلاعات دقیقی ارائه نمی دهد و توصیه های آن به کاتالوگ آمازون محدود می شود.

و بعد از. آمازون قصد دارد در طول زمان به بهبود Rufus ادامه دهد.

  جستجوی گوگل شب گذشته برای چند ساعت از کار افتاد

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola ویرایشگر رسانه پولی در Search Engine Land است از سال 2024. پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

کمپین های بازاریابی دیجیتال (عمدتاً اما نه منحصراً جستجوی پولی) را با استراتژی، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار ، فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی برای هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش هم در سمت آژانس، هم در سمت مشتری و هم در سمت فناوری بازاریابی ارائه دهید.

نسخه مقاله خارجی Search Engine Land، او بنیانگذار رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده آمریکا)، SMX (مونیخ)، Friends of Search (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (PPC Hero)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

منبع: https://searchengineland.com/amazon-rufus-live-444097