نحوه ایجاد محتوای مفید پس از HCU
وبلاگ

نحوه ایجاد محتوای مفید پس از HCU

8. محتوا را با همدلی القا کنید

همدلی در تولید محتوا به معنای پیش‌بینی نیازهای کاربران، هدایت آنها از طریق چالش‌ها و ایجاد یک تجربه حمایتی است. همانطور که Roshni Shaikh، استراتژیست تبدیل از کیپ آژانس، می گوید: “محتوا نباید همدلی را بر محتوا منتقل کند.”

چگونه همدلی را در محتوای خود القا کنیم:

راه رفتن در کفش آنها:

سفر مشتری بالقوه خود را تجسم کنید. اگر پوشاک ورزشی می فروشید، به شخصی فکر کنید که مبتدی است و ممکن است در مورد خرید آن مطمئن نباشد. علاوه بر محصولات، نکاتی را برای مبتدیان به اشتراک بگذارید، بهترین مواد را برای راحتی توضیح دهید، و منابعی مانند راهنمای اندازه‌گیری یا الهام‌بخش طراحی را در آن بگنجانید.

از تجزیه و تحلیل و بازخورد بهره مند شوید:

از ابزارهایی مانند Sprout Social برای نظارت بر رسانه های اجتماعی یا Moz Pro برای تجزیه و تحلیل وب سایت استفاده کنید تا بینش هایی را در مورد آنچه که با مشتریان طنین انداز می شود جمع آوری کنید. در بررسی ها، نظرات و پست های رسانه های اجتماعی به احساسات توجه زیادی داشته باشید. آیا آنها ناامیدی یا تجربیات مثبت را به اشتراک می گذارند؟ از این داده ها برای هدایت تصمیمات همدلانه محتوایی استفاده کنید.

پیوند به منابع تکمیلی:

پیوند دادن به منابع خارجی مفید، مانند گزارش‌های صنعتی یا راهنماها، به کاربران نشان می‌دهد که به موفقیت آنها اهمیت می‌دهید. پیوندهای معتبر ارزش محتوای شما را بهبود می بخشد و نشان می دهد که شما برای رفع نیازهای آنها سرمایه گذاری کرده اید.

  راهنمای شروع SEO گوگل برای یک به روز رسانی بزرگ آماده است

منبع: https://moz.com/blog/how-im-creating-helpful-content-post-hcu