نحوه بهینه سازی قطعه های ویژه گوگل (به روز شده برای سال 2024)
وبلاگ

نحوه بهینه سازی قطعه های ویژه گوگل (به روز شده برای سال 2024)

فراتر از ابزارهای سنتی تحقیق کلمات کلیدی بروید و از مردم بپرسید

همه روش‌های بالا (در حالی که عالی هستند) به فرصت‌های کشف‌شده‌ای حمله می‌کنند که شما یا رقبایتان قبلاً رتبه بالایی دارند. اما چرا جلوتر نمی روید؟

یکی از راه‌های شناسایی فرصت‌های محتوای جدید، جمع‌آوری بازخورد مستقیم از مخاطبان و تیم‌های داخلی است. این رویکرد به شما این امکان را می‌دهد تا نیازها، چالش‌ها و زبانی که افراد هنگام جستجوی اطلاعات استفاده می‌کنند را درک کنید.

در اینجا چندین راه برای جمع آوری بازخورد مستقیم وجود دارد:

تحقیقات در محل: از ابزارهای نظرسنجی در محل استفاده کنید تا از خوانندگان، مشتریان و مشترکان خود بپرسید که چگونه جستجو می کنند و چه سؤالاتی می پرسند. ابزارهایی مانند WPForms، Hotjar یا Google Forms گزینه های عالی برای تعبیه نظرسنجی در وب سایت شما هستند.

مصاحبه با مشتری: برای درک تجربیات، چالش‌ها و نحوه جستجوی راه‌حل‌های آنلاین با مشتریان خود، مصاحبه‌های انفرادی انجام دهید.

با تیم های مشتری صحبت کنید: تیم های پشتیبانی و خدمات مشتری شما اغلب سوالات و نگرانی ها را مستقیماً از مشتریان دریافت می کنند. این اطلاعات می تواند به شما در درک سوالات متداول مخاطبان کمک کند. محتوایی که این نگرانی‌ها را برطرف می‌کند، احتمالاً یک قطعه ویژه را که اغلب با درخواست‌های خاص افراد مطابقت دارد، به تصویر می‌کشد.

تعامل با تیم های فروش: تیم های فروش به طور منظم با مشتریان بالقوه و بالقوه در تعامل هستند. آنها ایرادات و سوالاتی را که در فرآیند فروش مطرح می شود کاملا درک می کنند. از نظرات برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که به سؤالات قبل از خرید پاسخ می دهد یا مشتریان بالقوه را در مورد محصول یا خدمات شما آموزش می دهد و شانس شما را برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی که باعث ایجاد قطعه های برجسته می شوند، افزایش می دهد.

  گوگل توضیح می دهد که چرا قدرت تبلیغات "مهم" است زیرا نگرانی ها را برطرف می کند

با تیم های بازاریابی چرخه حیات مشورت کنید: تیم‌های چرخه زندگی معمولاً بازخوردها را برای سنجش رضایت یا نارضایتی مشتری از یک محصول تجزیه و تحلیل می‌کنند. آنها می توانند بینش ارزشمندی در مورد انواع محتوای آموزشی یا راهنماهایی که مشتریان مفید می دانند، ارائه دهند. محتوای منطبق می‌تواند کلمات کلیدی طولانی و پرس‌و‌جوهای آموزشی را هدف قرار دهد که اغلب دارای قطعه‌هایی هستند.

منبع: https://moz.com/blog/optimize-featured-snippets