بنابراین با شروع از بالای قیف، با جستجوی اطلاعات، اینها افرادی هستند که لزوماً به هیچ کاری در مورد تبدیل فکر نمی کنند، حتی لزوماً در مراحل اولیه.
آنها فقط اطلاعات می خواهند. آنها می توانند سعی کنند به یک سوال ساده یا پیچیده پاسخ دهند. چیزی که ما در این مرحله از قیف متوجه میشویم، و شاید شما هم متوجه آن شده باشید، این است که فضای کمتر و کمتری برای محتوای ارگانیک سنتی وجود دارد. غالباً یک ویژگی بزرگ در بالا خواهید داشت، مانند یک قطعه برجسته یا نمودار دانش، نوعی از نتایج شخصیشده، و سپس درست در زیر آن بخش «افراد همچنین میپرسند» را خواهید داشت.
در بسیاری از صفحات، این در حال حاضر کل فضای بالای تاشو است. بنابراین این هدف جستجو با کمترین سهم صدا برای اهداف ارگانیک از مواردی است که امروز در مورد آنها صحبت خواهم کرد. در حال حاضر 43.6 درصد از سهم ارگانیک صدا را به خود اختصاص می دهد. بله، می توانم بگویم از همه پایین تر است.
همانطور که گفتم راه های مختلفی برای اندازه گیری سهم صدا وجود دارد. بدیهی است که ما به حجم و موقعیت در SERP یا تسلط ارگانیک بر سایر ویژگی ها نگاه می کنیم. اما مهم نیست که چگونه آن را ارائه کنید، این عدد پایینی است. بنابراین از نظر آنچه میتوانید در این فضا جستجو کنید، میتوانید جستجوی کلمه کلیدی خود را برای جستجوی هدف اطلاعاتی و موقعیت ارگانیک فیلتر کنید، زیرا هنوز مواردی وجود دارد که وجود دارد یا ممکن است زمانی وجود داشته باشد. یک قطعه برجسته، می توانید ببینید که آیا امکان برنده شدن آن قطعه برجسته وجود دارد یا خیر.
بنابراین چیزی که شما باید در اینجا به دنبال آن باشید تا تحقیق کلمات کلیدی خود را اصلاح کنید، نوعی هدف آموزنده به علاوه چیزی ارگانیک است که در موقعیت اول ظاهر می شود، زیرا هنوز مواردی وجود دارد که چنین اتفاقی می افتد. به علاوه، البته، من در مورد قطعه های برجسته صحبت می کنم. قطعه های ویژه قابل برنده شدن هستند. این که آیا فکر می کنید ارزشش را دارد یا نه، من می گویم ارزشش را دارد، اگر فقط برای برداشت.
به عنوان متخصص سئو، ما اغلب ارزش برداشت ها در مقابل کلیک ها را فراموش می کنیم. اما من میتوانم بگویم ارزش این را دارد که برای این اهداف رقابت کنیم. اما در برخی موارد ممکن است مجبور شوید این معادله را بر اساس ارزش تلاش انجام دهید، زیرا، البته، به هر حال هرگز تضمین نمی شود.
منبع: https://moz.com/blog/search-intent-organic-funnel-whiteboard-friday