برخی از تبلیغ کنندگان متا دیروز هنگام باز ، حساب خود هشدار دریافت کردند. یک منبع متا تایید کرد که این هشدار به اشتباه ارسال شده است.
چه چیزی اعلام شد؟ در این پیام آمده است که تعیین استثناهای جدید هدفگیری دقیق دیگر هنگام ایجاد کمپینهای پس از 28 ژوئن امکانپذیر نخواهد بود.
- استثناهای موجود به قوت خود باقی خواهند ماند مگر اینکه هدف گذاری مجموعه تبلیغات تغییر کند.
- استثناهای مبتنی بر مناسب بودن برند و استخدام همچنان در سطح حساب در همه کمپینها مجاز خواهند بود.
با این حال، متا به Search Engine Land تایید کرد، این هشدار یک خطا بود.
چرا ما اهمیت می دهیم. دریافت هشدار در مورد ویژگی هایی که تبلیغ کنندگان به آنها اعتماد دارند می تواند ناراحت کننده باشد. اگر هشدارهای جعلی مانند این همچنان نشان داده شوند، تبلیغکنندگان چگونه باید به هشدارهایی که میبینیم اعتماد کنند؟
نگرانی های تبلیغ کننده داریو زانونی که این هشدار را دریافت کرده است، این اطلاعات را با مشترکان خود به اشتراک گذاشته است:
- با استفاده از استثناهای هدفگیری در ترکیب با سایر گزینههای هدفیابی، نه تنها علایق برای محافظت از نام تجاری حذف میشوند، بلکه میتوان مخاطبان منتخب را همسو با محصول یا خدمات خاص ایجاد کرد. »
خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.
ناوا هاپکینز، مشارکتکننده سرزمین موتور جستجو نیز از شنیدن این خبر خوشحال نشد:
- من از این خبر که متا از 28 ژوئن 2024 حذف مخاطبان را برای همه کمپینها حذف میکند، بسیار متاثر شدم.
- یکی از دلایلی که حذف مخاطبان تأثیر واقعی داشت این است که به ما اجازه میدهد در مورد کسی که به دنبالش هستیم کاملاً مشخص باشیم. فراتر از انعطافپذیری بیانیههای «یا» و «و» مخاطبان، آنها تضمین کردند که ما واقعاً میتوانیم پیام خود را تقویت کنیم.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/meta-ads-alert-error-440379