اگر به ترافیک ارگانیک و سئو فکر کنیم و اینکه چگونه می توانیم رفتار جستجو را برآورده کنیم، لباس ها حجم جستجوی بسیار بالایی دارند. سپس شما لباس های آبی دارید که حدود 18000 جستجو در ماه دارند و لباس های کاری آبی که 210 جستجو در ماه دارند. بنابراین همیشه حجم جستجوی خوبی وجود دارد.
وقتی همه این چیزها در کنار هم قرار می گیرند، این لباس کار آبی، لباس کار مشکی است، و سپس شما طرح ها، الگوها را دارید، در واقع حجم قابل توجهی از تحقیقات را نشان می دهد. اما بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک در واقع آنقدر عمیق در سایت خود ایندکس نمی کنند. در واقع، گاهی اوقات افراد فقط لباسها را فهرست میکنند و سپس برای رسیدن به لباسهای آبی و لباسهای کاری آبی به پارامترهای فیلتر تکیه میکنند.
برخی از سایتها، و اگر «لباسهای کاری آبی» را در گوگل جستجو کنید، نمونههای خوبی از آن را خواهید دید، مانند مارکس اند اسپنسر و جان لوئیس که استراتژیهای نمایهسازی خوبی دارند. کامل نیست. متاسفم برای هر کسی که تماشا می کند اگر شما از آنجا هستید. آنها کامل نیستند، اما خوب هستند و کار می کنند زیرا شما رتبه خوبی دارید. بنابراین اگر میخواهید نمونهای از استراتژی نمایهسازی را داشته باشید، اینها نمونههای خوبی هستند که باید به آنها نگاه کنید.
بنابراین آنها لباس، لباس آبی و لباس کار آبی را فهرست کردند. بنابراین، اگر به این موضوع بازگردیم، اگر لباسهای آبی کار را فهرست نکردهاید، خودتان را کنار گذاشتهاید. بنابراین وقتی شخصی آنلاین می شود و به دنبال چیزی است که شما برای ارائه دارید، فرض کنید چند لباس را انتخاب کرده است و سپس به فروشگاه می رود و لباسی را پیدا می کند که دوست دارد، اما به یاد نمی آورد که چه چیزی دیگر هست
فرض کنید آنها فقط «لباس کار آبی» را تایپ می کنند. اگر این گزینه ایندکس نشده باشد ظاهر نمی شوید. این یک استراتژی بسیار مهم و بسیار موثر برای تغییر رفتار کاربر در زمان آشفتگی اقتصادی است. این تاکتیک اصلی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد. دو مورد دیگر وجود دارد که می خواهم به آنها اشاره کنم.
اجرای بررسی ها
بنابراین، اولین چیز بررسی است. بررسی ها، بررسی ها، بررسی ها، آنها بسیار مهم هستند. اگر قبلاً نظرات خود را در سایت خود تنظیم نکرده اید، این کار را انجام دهید. البته، اگر یک استارتاپ هستید، می خواهید این کار را در زمان مناسب انجام دهید. بنابراین شما نمی خواهید محصول خود را کمی زودتر از حد انتظار به بازار عرضه کنید، یا می خواهید بازخورد بیشتری از کاربران دریافت کنید، اما آن را در سایت قرار داده اید، بنابراین اگر شخصی می خواهد آن را بخرد، می تواند.
اگر کمی زود است و نظرات بدی دریافت میکنید یا فکر میکنید ممکن است آنها را دریافت کنید، با فردی که در زمینه رشد کار میکند یا مدیر محصولتان درباره زمان اجرای ارزیابیها صحبت کنید. اما آنها بسیار بسیار مفید هستند و کاملاً ارزش اجرا در زمان نابسامانی اقتصادی را دارند.
سفارش صفحه لیست محصولات
آخرین چیزی که می خواهم در مورد آن صحبت کنم، سفارش صفحات لیست محصولات است. بار دیگر، Wayfair این کار را انجام داده است. آنها موفق بودند و مقاله بسیار خوبی در این زمینه دارند. آنها از هوش مصنوعی استفاده می کنند. از چیزی به نام تاپ شلف استفاده می کردند که باز هم خیلی جالب است.
کارهایی که می خواهید انجام دهید، البته باید اقلام موجود خود را اولویت بندی کنید، و گاهی اوقات اگر فروشگاهی در نزدیکی شما وجود دارد، اقلام موجود در فروشگاه نزدیک را در اولویت قرار دهید. شما همچنین باید اقلامی را که حجم جستجوی بالایی دارند یا پرطرفدار هستند یا پرفروشترینهای شما را در اولویت قرار دهید، و به این ترتیب صفحات فهرست محصولات شما مهمترین محصولاتی که دارید، در نتیجه بهترینها و همچنین مواردی که مردم به دنبال آن هستند، برجسته میشوند چه چیزی پشت آن تقاضای جستجو است.
اینها تنها سه راه برای انطباق با رفتار کاربر در دوران آشفته اقتصادی است. ممنون که تماشا کردید خدا حافظ.
رونویسی توسط Speechpad
منبع: https://moz.com/blog/user-behavior-shifts-whiteboard-friday