چگونه درباره گروه موضوعی خود به طور کامل تحقیق کنید - جمعه تخته سفید
وبلاگ

چگونه درباره گروه موضوعی خود به طور کامل تحقیق کنید – جمعه تخته سفید

اکنون شما یک لیست بسیار بزرگ از کلمات کلیدی SEO دارید. اما در مورد سئو چطور؟ در آنجا چه چیزی می توانیم بدانیم؟

رسانه های اجتماعی. من دوست دارم از رسانه های اجتماعی برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی استفاده کنم. من با نگاه ، به کلمات کلیدی در توییتر و لینکدین، چند معدن طلای بسیار جالب پیدا کردم. من از اسمش X امتناع می کنم.

من همچنین دوست دارم از Reddit و Quora برای تحقیقات جامعه استفاده کنم. شما فقط می توانید به Reddit بروید، به ویژه، کلمه کلیدی را که می خواهید هدف قرار دهید تایپ کنید، و آن تاپیک ها یا انجمن های واقعا خوبی را به شما نشان می دهد که مردم برای صحبت در مورد آن کلمه کلیدی ایجاد کرده اند. این به شما ایده خوبی از سوالات واقعی مردم در مورد این موضوع می دهد.

مرحله بعدی و برای من مهمترین آن فیلتر ، با استفاده از اصلاح کننده ها است. من یک جلسه جمعه قبلی تخته سفید را در مورد کلمات کلیدی مرتبط با پول انجام دادم که فکر می‌کنم واقعاً به شما در انتخاب اصلاح‌کننده‌ها کمک می‌کند، بنابراین آن را بررسی کنید. وقتی با استفاده از اصلاح‌کننده‌ها فیلتر می‌کنید، به دنبال چیزهایی مانند نحوه انجام آن و آنچه در بالای قیف است هستید. شما به دنبال کلمات کلیدی خرید در پایین هستید، و همه آن کلمات دیگری که به شما کمک می کنند تا به هسته کلیدواژه هایی که باید هدف قرار دهید برسید.

گام بعدی شناسایی مشکلاتی است که محصول شما حل می کند و محتوایی برای فروش آن ایجاد می کند. باز هم، اصلاح کننده ها در این مورد به شما کمک می کنند. بنابراین جمعه دیگری که روی تخته سفید کار کردم را بررسی کنید. اکنون وقتی می‌گویم محتوای فعال‌کننده فروش که محصول شما آن را حل می‌کند، در مورد آن صحبت می‌کنم که وقتی به مشکلی که محصول شما هدف قرار می‌دهد نگاه می‌کنید، چه کاری می‌توانید برای تیم فروش خود انجام دهید تا به آنها در حل آن مشکل کمک کنید؟

  نوار کناری به روز شده • Yoast

به عنوان مثال، فرض کنید که شما یک پلتفرم تحقیقاتی کاربر را اجرا می کنید. مردم از پلتفرم شما برای تحقیق، انجام تحلیل رفتاری، هر چه که باشد، استفاده می کنند. اگر مخاطبان شما به دنبال محتوا هستند، احتمالاً به دنبال راهنماهای خرید و مواردی از این دست هستند. تیم فروش شما هنگام صحبت با مشتریان بالقوه چه سوالاتی می پرسد؟ می‌توانید همه آن‌ها را برای دریافت ایده‌های محتوا جمع آوری کنید.

کلمات کلیدی را بر اساس هدف جستجو گروه بندی کنید. اکنون همه کلمات کلیدی خود را دارید. یک راه عالی برای گروه بندی این است که ببینید چند کلمه کلیدی هدف مشابهی دارند، این به شما کمک می کند از آدم خواری جلوگیری کنید و محتوای بیشتری ایجاد کنید که واقعاً به آن نیاز ندارید.

کلمات کلیدی را با مراحل مختلف سفر خریدار مطابقت دهید. آیا آنها در اوج هستند؟ آیا آنها در وسط هستند؟ آیا آنها در پایین هستند؟ یا شاید آنها در مرحله پس از خرید سفر خود هستند و فقط به دنبال محتوایی هستند که به آنها کمک کند از محصول یا خدمات شما بهتر استفاده کنند.

منبع: https://moz.com/blog/comprehensive-research-for-your-topic-cluster