چگونه محتوای مکالمه می تواند به تلاش های بازاریابی شما کمک کند • Yoast
وبلاگ

چگونه محتوای مکالمه می تواند به تلاش های بازاریابی شما کمک کند • Yoast

آیا راه دیگری برای بازاریابی محصول یا خدمات شما وجود دارد؟ واقعا؟ بله، امروز واقعاً منتظر چیز جدیدی هستیم. اما نگران نباشید. چیز جدیدی نیست اگر به نحوه کار اینترنت نگاه کنید، و اگر علایق مخاطبان شما تغییر کند، متوجه خواهید شد که چرا سرمایه گذاری در محتوای محاوره ای ممکن است ارزشش را داشته باشد.

آیا این به شما علاقه دارد؟

این سوال بزرگی است که می خواهید از مخاطبان خود بپرسید. زیرا می خواهید محتوایی بنویسید که برای آنها جالب باشد، اما… چیزی درست نیست. با پیشرفت Reddit در نتایج جستجو، به جای پست های وبلاگ واقعی، روندی در حال رخ دادن است که به نظر می رسد مردم نمی توانند آن را درک کنند.

اما منطقی است. مردم می خواهند آنچه را که به آنها علاقه دارد بخوانند و اخیراً دیگر به رویکرد سرد و تجاری که اکثر وب سایت ها و وبلاگ ها اتخاذ می کنند علاقه ای ندارند. و بیایید با خودمان صادق باشیم، چه چیزی می تواند جذاب تر باشد؟

تغییر اخیر نشان داده است که مخاطبان اغلب با محتوایی که به سبک نیمه غیررسمی یا حتی کاملاً غیررسمی نوشته شده است، با دستور زبانی که ممکن است هنگام صحبت ، استفاده شود، تعامل دارند.

یا: من متوجه شده ام که وقتی در مورد ترجیحات و تجربیات شخصی صحبت می کنم، وبلاگ های من بیشتر درگیر می شوند. این کاری است که من انجام دادم.

بله، این آخرین مورد است، اینطور نیست؟

  Guide ultime pour répertorier votre entreprise » Rank Math

چرا به سمت محتوای محاوره سوق دهیم؟

گوش کن، ما نمی خواهیم دوباره هوش مصنوعی را سرزنش کنیم، اما… کمکی نمی کند. این باعث می شود هر پست یکسان به نظر برسد. بدتر از آن، حتی نیمی از اوقات هم درست نیست. به همین دلیل است که ما نمی خواهیم یک پست وبلاگ کاملاً تولید شده را نیز بخوانیم. و بله، ما می توانیم متوجه شویم که آنها خلق شده اند. امروزه بسیاری از مردم می توانند این را درک کنند.

خط آخر: مردم می توانند بفهمند که چه زمانی محتوا ایجاد می شود، و آنها آن را نمی خواهند. آنها اصالت می خواهند. به همین دلیل به Reddit می روند. زیرا انسان ها آنجا هستند و در مورد مشکلات خود با انسان های دیگر مشاوره می دهند.

اسکرین شات از نتایج جستجوی گوگل. سوال این است: آیا خواندن برای خود عادی است؟ اولین نتیجه Quora و نتیجه دوم Reddit است.
مثالی از Reddit که در نتایج جستجو بالا ظاهر می شود

اینفلوئنسرها چطور؟

سوال خوبی است (یک بار خواندم که یک وبلاگ نویس از استفاده از سؤالات در عناوین شکایت می کند، زیرا همانطور که گفته اند مصاحبه نیست، اما بیشتر شبیه یک مکالمه است، اینطور نیست؟). اینفلوئنسر مارکتینگ مانند گذشته کار نمی کند، بیشتر به این دلیل که مردم ، نیستند. آنها می توانند فراتر از تصاویر / فیلم ها / کلمات زیبا را ببینند. آن‌ها می‌دانند که یک اینفلوئنسر برای گفتن چیزهای مثبت پول می‌گیرد که باعث می‌شود جذابیت و ناکارآمدی کمتری داشته باشند.

به طور کامل تسلیم اینفلوئنسرها نشوید

چی او انجام می دهد کار با میکرو اینفلوئنسرها یا نانو اینفلوئنسرها موثرترین روش به نظر می رسد. افرادی که تعداد فالوورهای کمی دارند معمولا ارتباط بهتری با مخاطبان خود دارند. معاملات تجاری آنها نیز کمتر رایج است، زیرا آنها چندان شناخته شده نیستند، بنابراین آنها تبلیغات پشت سر هم به دنبال دنبال کنندگان خود نمی اندازند. علاوه بر این، مارک هایی که آنها حمایت مالی می کنند/با آنها کار می کنند نیز ممکن است کوچکتر باشند و برای برند میکرو اینفلوئنسر/نانو تأثیرگذار مناسب تر باشند.

اسکرین شات اکانت اینستاگرام foodgirlblogs. او 23 هزار دنبال کننده دارد. عکس های او از غذا و عکس های او از خودش.
نمونه ای از میکرو اینفلوئنسر

اگرچه دلایل ممکن است متفاوت و متنوع باشند، اما همه آنها به یک چیز منتهی می شوند: محتوای ارائه شده توسط اینفلوئنسرهای میکرو و نانو معتبرتر است.

  محتوای همیشه سبز توضیح داد: 2 عنصر کلیدی برای موفقیت

تغییر در نیازهای مخاطب

احتمالاً عبارت «برای کاربران خود بنویسید» را شنیده اید. بله، ما نیز از آن استفاده کردیم، زیرا پیام اصلی اشتباه نیست. او باید محتوایی بنویسید که به کاربران علاقه مند باشد. مشکل اینجاست که مردم دیگر تمایلی به خواندن مطالب باحال و واقعی ندارند. آنها می خواهند گفتگو کنند با شما

پس باید چکار کرد؟

نگاهی به مطالب خود بیندازید. سعی کنید ببینید چگونه می توانید آن را معتبرتر و صادقانه تر کنید و چگونه می توانید برای مخاطبان خود ارزش بیافزایید. و نه، ما در مورد چگونگی ارزش افزوده محصول شما صحبت نمی کنیم. ما در مورد محتوا و برند شما صحبت می کنیم.

بازاریابی برند جایی است که در آن قرار دارد

بله، به نظر بی‌معنی است، اما صدای ما را بشنوید. فرض کنید پست ها و محتوایی از یک برند می بینید که واقعاً به شما الهام می بخشد. آنها شما را می خندانند، شما را به فکر می اندازند و باعث می شوند احساس کنید با برند ارتباط دارید. هنگامی که در نهایت از وب سایت آنها بازدید می کنید و محصول آنها را می بینید که با برند آنها مطابقت دارد، احتمالاً تمایل بیشتری به خرید / اشتراک خواهید داشت.

چرا؟ چون تا به حال توسط تبلیغات یا … کتک نخورده اید. خریدیم سریع ترین، بهترین و جدیدترین راه حلی که زندگی شما را به کلی تغییر می دهد. شما قبل از محصول ما به زندگی خود نگاه می کنید و فکر می کنید: خدای من. چگونه می توانم بدون محصول خود زندگی کنم؟

این نوع بازاریابی خسته کننده می شود. علاوه بر این، معنایی ندارد. همه سریعتر هستند و محصول همه بهتر است. ما دیگر باور نداریم و شاید شما هم باور نکنید.

  نحوه یافتن، نظارت و بهینه سازی سوالات (+ کاربرگ رایگان)

در بازاریابی برند خود صادق باشید

مردم به دنبال تجربیات واقعی وب هستند. آنها نمی خواهند در زمینه فروش شرکت کنند، حتی اگر این دقیقاً همان چیزی است که امروزه در نیمی از وب (اگر نه بیشتر) اتفاق می افتد. بازدید از یک وب سایت مانند باز ، درب خود به روی کسی است که جاروبرقی می فروشد. خسته کننده است.

ابتدا باید یک ارتباط واقعی برقرار کنید. بنابراین، هویت برند خود را تقویت کنید. نشان دهید که به کاربران و زندگی آنها اهمیت می دهید. با آنها طوری صحبت کنید که انگار یک فرد واقعی هستید. با آنها گفتگو کنید. و لطفاً از مردم نخواهید که کیف پول خود را باز کنند و بدون اینکه به آنها بگویید پول بپردازند. سلام حالتون چطوره؟ اولا

بیشتر بخوانید: آیا محتوای شما باید در سطح جهانی قابل ارتباط باشد؟ »

منبع: https://yoast.com/conversational-content/