چگونه نمایه کسب و کار Google مکان عبادت خود را بهینه کنیم
وبلاگ

چگونه نمایه کسب و کار Google مکان عبادت خود را بهینه کنیم

در اینجا لیستی بر اساس حروف الفبا از دسته بندی های رایج برای عبادتگاه های مختلف جمع آوری کرده ام، اما اگر انتخاب برتر خود را در این لیست نمی بینید، PlePer را جستجو کنید تا ببینید آیا وجود دارد یا خیر. در غیر این صورت، باید نزدیکترین گزینه ممکن را برای دسته اصلی خود انتخاب کنید:

  • ابی

  • کلیسای زندگی فراوان

  • کلیسای میثاق

  • کلیسای انگلیکان

  • کلیسای حواری

  • کلیسای ارمنی

  • کلیسای مجامع خدا

  • عبادتگاه بهائیان

  • کلیسای باپتیست

  • معبد بودایی

  • کلیسای کالواری کلیسای کوچک

  • کلیسای کاتولیک

  • نمازخانه

  • کلیسای مسیحی

  • کلیسا

  • کلیسای مسیح

  • کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان

  • کلیسای ناصری

  • جماعت

  • کنیسه محافظه کار

  • کلیسای ناشنوایان

  • کلیسای شاگردان مسیح

  • کلیسای ارتدکس شرقی

  • کلیسای اسقفی

  • کلیسای انجیلی

  • کلیسای چهار ضلعی

  • کلیسای دوستان

  • کلیسای انجیل کامل

  • کلیسای انجیلی

  • کلیسای ارتدکس یونانی

  • گورودوارا

  • معبد هندو

  • کلیسای اسپانیایی

  • معبد جین

  • تالار پادشاهی شاهدان یهوه

  • کلیسای کره ای

  • کلیسای لوتری

  • کلیسای منونیت

  • کنیسه مسیحایی

  • کلیسای متدیست

  • صومعه

  • کلیسای موراویا

  • مسجد

  • کلیسای عصر جدید

  • کلیسای غیر مذهبی

  • کلیسای ارتدکس

  • کنیسه ارتدکس

  • معبد پارسی

  • کلیسای پنطیکاستی

  • محل عبادت

  • کلیسای پروتستان

  • کلیسای پروتستان

  • کلیسای کواکر

  • کنیسه اصلاح شده

  • کلیسای اصلاح شده

  • مقصد مذهبی

  • نهاد مذهبی

  • اقامتگاه مذهبی

  • سازمان مذهبی

  • کلیسای ارتدکس روسیه

  • کلیسای ادونتیست روز هفتم

  • شینتو

  • مقبره

  • کنیسه

  • معبد تائوئیستی

  • کلیسای جهانی یونیتار

  • کلیسای متحد کانادا

  • کلیسای متحد مسیح

  • کلیسای متحد متدیست

  • کلیسای وحدت

  • کلیسای تاکستان

  • نمازخانه عروسی

  • کلیسای وسلیان

هنگامی که دسته اصلی خود را انتخاب کردید، می‌توانید دسته‌های دیگری را در صورتی که برای سازمان شما اعمال می‌شوند، اضافه کنید. برای مثال، در صورت اعمال این دسته بندی ها، یک کلیسای انگلیکن ممکن است “موسسه مذهبی”، “محل عبادت” و “کلیسای عروسی” را انتخاب کند. دستورالعمل های بسیار مهم برای نشان دادن کسب و کار خود در گوگل توصیه می کند که از دسته بندی های اضافی خودداری کنید. به عبارت دیگر، اگر قبلاً “کلیسای اسقفی” را به عنوان دسته اصلی خود انتخاب کرده اید، گوگل پیشنهاد می کند که “کلیسا” کمتر خاص را نیز به عنوان دسته دوم خود انتخاب نکنید.

  پیمایش بازاریابی محتوا در میان ظهور هوش مصنوعی - جمعه تخته سفید

با این حال، تا زمانی که دسته بندی ها مربوط به محل عبادت شما باشد، جریمه مشخصی برای افزونگی وجود ندارد و برخی از سئوکارها انتخاب هر چه بیشتر دسته های مناسب را عمل خوبی می دانند. انتخاب با شماست، اما مطمئن شوید که دسته بندی اصلی شما خاص ترین است. لیست هایی که رتبه بندی ضعیفی دارند برای رتبه بندی برای جستجوهای مناسب مشکل دارند. سوالات مربوط به دسته بندی مناسب اغلب سوالات متداول زیر را مطرح می کند:

چند لیست باید داشته باشم؟

اگر تنها یک ساختمان در ملک شما وجود داشته باشد، به احتمال زیاد شما فقط واجد شرایط یک فهرست Google خواهید بود. با این حال، سؤالات متداول مکان‌های عبادت در مورد دسته‌بندی توضیح می‌دهد که اگر مکان شما بیش از یک نوع مقصد داشته باشد، چه باید کرد. به عنوان مثال، اگر ملک کلیسای شما یک سالن اجاره، مدرسه و فروشگاه هدیه مذهبی نیز داشته باشد، چه؟ آیا باید دسته‌هایی را پیدا کنید که این منابع را منعکس کنند و آنها را به فهرست اصلی کلیسای خود اضافه کنید یا می‌توانید برای هر یک از این نهادها فهرست جداگانه‌ای داشته باشید؟

اگر جنبه‌ای از سازمان شما در دارایی دارای نام، ورودی عمومی، شماره تلفن و صفحه خاص خود در وب‌سایت یا وب‌سایت خود باشد، احتمالاً واجد شرایط برای نمایه کسب‌وکار خود در Google است. به عنوان مثال، مدرسه سنت رز و کلیسای سنت رز ممکن است در یک ملک باشند، اما آنها دو نهاد جداگانه هستند. همین امر می تواند در مورد فروشگاه هدایای مذهبی سنت رز یا تالار رویداد سنت رز صدق کند. شما می توانید یک لیست منحصر به فرد برای هر یک از آنها ایجاد کنید و فقط دسته بندی هایی را برای هر لیست انتخاب کنید که برای هر موسسه منحصر به فرد اعمال می شود.

  5 نوع محتوای تجاری تعطیلات محلی که باید تبلیغ کنید

با این حال، اگر کلیسای سنت رز یک کلیسای کوچک نیز در محوطه خود دارد که توسط روحانیون و جماعت برای غسل تعمید استفاده می شود، اما شماره تلفن جداگانه ای برای این کار وجود ندارد، زیرا این در واقع فقط پسوند کلیسای بزرگتر است، بنابراین در این در صورتی که به طور کلی فهرست جداگانه ای ایجاد نمی کنید، اما دسته ثانویه، “نمایشگاه” را به فهرست اصلی کلیسا اضافه می کنید.

این سؤالات می‌توانند پیچیده باشند و بخش دستورالعمل‌های Google در بخش‌های سایر شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات می‌تواند در تعیین مسیر درست به جلو برای مکان عبادت شما بسیار مفید باشد.

منبع: https://moz.com/blog/place-of-worship-gbp