چگونه واقعاً از رقبای خود در چشم مشتریان خواستار بهتر باشید
وبلاگ

چگونه واقعاً از رقبای خود در چشم مشتریان خواستار بهتر باشید

هر کسب و کار یا سازمان قوی به یک پیشنهاد فروش/ارزش کلی منحصر به فرد (USP/UVP) نیاز دارد، اما پیشنهادات فردی نیز برای متمایز ، خود از محصولات/خدمات رقیب نیاز به یک پیشنهاد دارد. هنگامی که امیدوارید مشتریانی را با شرایط خاص به دست آورید، توضیح ساده در مورد اینکه چرا فکر می کنید گزینه شما بهترین انتخاب است، می تواند به شما کمک کند تا آخرین مایل را برای رسیدن به یک معامله داشته باشید. این ممکن است نیاز به درون نگری داشته باشد و خود را به جای مشتری قرار دهید و از خود بپرسید: “کدام یک از این عوامل باعث می شود که من در انتخاب این محصول/خدمت بهترین احساس را داشته باشم؟”

داستان بگو

آیا می توانید داستانی بهتر از رقیب خود در مورد اینکه چرا تبدیل شدن به حامی شما یک انتخاب مثبت است، بگویید؟ آیا این اصل داستان کسب و کار شماست، این واقعیت که کسب و کار شما متعلق به خانواده است، مدت طولانی تری در کسب و کار بوده است، سابقه اثبات شده ای از برتری در رضایت مشتری دارد و اینکه فراگیرتر و متنوع تر است؟ یا داستان بهتر در مورد این است که چگونه این پیشنهاد به زندگی مشتری کمک می کند؟ آیا آنها را شادتر، ایمن تر، باهوش تر، سالم تر، راحت تر و غیره می کند؟ ? کلمات، تصاویر و ویدئوهایی که به بازدیدکننده کمک می کند تا زندگی خود را بهتر تصور کند، می تواند معجزه کند. اغلب، این کلمات خود مشتریان شما هستند که مرتبط ترین و جالب ترین داستان ها را بیان می کنند.

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 21 دسامبر 2023

قیمت

در بسیاری از موارد، مردم صرفاً به دنبال پایین‌ترین قیمت خرید می‌کنند، اما برای مشتریان و معاملات عمدی‌تر، توضیح قیمت بالاتر ممکن است مفید باشد. به عنوان مثال، اگر لباسی که ارائه می دهید 150 دلار قیمت دارد، اما لباس های مشابه نصف این قیمت است، دلیل آن را توضیح دهید. آیا به کارگران خود دستمزد مناسبی پرداخت می کنید؟ آیا پارچه ساخت آمریکاست؟ آیا کیفیت پارچه بادوام تر است، بنابراین مشکل اصلی مد سریع حل می شود؟ آیا ساخت لباس دشوارتر است، با پرداخت های سطح بالا و جزئیات بیشتر؟

اخلاق

آیا استانداردهای خاصی برای اقدامات زیست محیطی یا حقوق بشر در تولید پیشنهاد شما وجود دارد که رقبا به آن پایبند نیستند؟ آیا می توانید برای مشتریانی که انتخابشان نتیجه اخلاق شخصی و نگرانی در مورد رفاه محیط یا دیگران است، یک درخواست متفکرانه ایجاد کنید؟ آیا چیزی در مأموریت شرکت شما وجود دارد که زیربنای هر محصولی باشد که بتواند قلب ها و ذهن ها را به حرکت درآورد؟

بشردوستی

آیا درصدی از درآمد شما از هدفی حمایت می‌کند که مخاطب شما به آن اهمیت می‌دهد، به این معنی که آنها ممکن است با دانستن اینکه پولی که خرج می‌کنند در عین حال سود بیشتری برای جامعه به ارمغان می‌آورند؟

اتصالات

آیا تبدیل شدن به مشتری کسب و کار شما مزایای بیشتری را به همراه دارد، مانند دسترسی به پیشنهادات ویژه، عضویت در یک جامعه اجتماعی، یک برنامه وفاداری ارزشمند، تخفیف در محصولات مرتبط، ضمانت های مادام العمر، پشتیبانی واقعی انسانی در مقابل ربات های چت، یا چیز دیگری که باعث می شود مشتری کسب و کار شما با رفتن به هر جای دیگری متفاوت است؟

  چگونه مشاغل محلی عشق، وفاداری و دوستی را القا می کنند

محل

قبلاً اشاره کردم که مدل‌های کسب‌وکار خرده‌فروشی می‌توانند بزرگترین چالش را برای متمایز ، واقعی خود از رقبای خود داشته باشند. اگر محصولات مشابه چندین رقیب را به صورت آنلاین ارائه دهید، اغلب می تواند به یک مقایسه قیمت ساده برای مشتریان منجر شود. با این حال، مکان یک تغییر دهنده بازی است. اگر یک شعبه فیزیکی دارید که مشتری می تواند به سرعت محصولی را خریداری کند یا آن را در همان روز تحویل دهد، که زمان انتظار و خطر سرقت را کاهش می دهد، این یک UVP قدرتمند برای سناریوی شما است.

اعتبار

منبع: https://moz.com/blog/be-better-than-your-competitiors