اکنون، قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، میخواهم مطمئن شوم که وقتی در مورد رتبهبندی بستههای محلی صحبت میکنم، همه متوجه میشوند من درباره چه چیزی صحبت میکنم. بنابراین وقتی در گوگل جستجو میکنید، فرض کنید جستجوی شما «لولهکش نزدیک من» است، مجموعهای از نتایج جستجو را دریافت خواهید کرد که کمی شبیه به این هستند، و دو بخش جداگانه وجود دارد که میخواهیم ببینیم. اطمینان حاصل کنید که آدرس دهید.
اولین مورد چیزی است که من آن را بسته محلی می نامم. در بالا قرار دارد، پر از نمایههای Google Business است، و معمولاً نظراتی در آنجا دارند، و میتوانید مستقیماً با کسبوکار تماس بگیرید، و آنها بهعنوان صفحهای برای آن کسبوکار عمل میکنند، و سپس در پایین همه ما موارد سنتی و ارگانیک را داریم. نتایجی که من به سادگی آنها را ارگانیک می نامم.
لازم به یادآوری است که این دو بخش با الگوریتم های متفاوتی کار می کنند. بسیاری از فاکتورهای رتبه بندی یکسان هستند، اما وزن آنها متفاوت است و کمی متفاوت عمل می کنند. بنابراین وقتی می بینم افرادی در مورد لینک بیلدینگ می پرسند، واقعاً می خواستم بدانم که آیا لینک بیلدینگ به همان اندازه که روی این بخش تأثیر دارد روی این بخش دارد؟ برابر است؟ آیا یکی از دیگری مهمتر است؟
منبع: https://moz.com/blog/how-links-impact-results-whiteboard-friday