به روز رسانی محتوا بخش بزرگی از استراتژی SEO Pipedrive است.
راههای زیادی برای بهینهسازی محتوا وجود دارد، اما در اینجا فرآیندی که ما در Grizzle دریافتهایم تاثیرگذارترین است:
از ابزارهای داده محور برای بهبود ارتباط و اضافه ، موضوعات مهم استفاده کنید
من به ابزارهایی مانند Moz و Clearscope تکیه میکنم تا نشان دهم گوگل کدام موضوعات را اولویتبندی میکند. این به من کمک میکند بفهمم چه چیزی کم است و چه بهروزرسانیهایی برای مرتبط نگه داشتن محتوا لازم است.
به عنوان مثال، هنگام به روز رسانی به نسخه 2017 ابزار فروش در این مقاله، دادهها نشان میدهند که هدف جستجو به ابزارهای فروش هوش مصنوعی تغییر کرده است – که در آن زمان بیربط است. من یک بخش جدید اضافه می کنم و بقیه مطالب را برای تناسب با چشم انداز فعلی به روز می کنم.
افزایش کیفیت و ارزش محتوا در حین دستیابی به اطلاعات
همه محتوا به یک سطح توجه نیاز ندارند، بنابراین من از این سیستم برای اولویت بندی استفاده می کنم:
سرمقالهویرایش های جزئی مانند تصحیح اشتباهات تایپی، افزودن پیوندها یا بهبود خوانایی.
به روز رسانی هاتغییرات اساسی مانند افزودن بخش ها، به روز رسانی آمار و بهینه سازی برای کلمات کلیدی جدید.
بازنویسی کنید: برای مطابقت با بهترین شیوه های سئو، محتوا را به طور کامل دوباره کار کنید.
تأثیر تلاشهای بهبود من را پیگیری و اندازهگیری کنید
بعد از هر به روز رسانی، مطمئن می شوم که عملکرد را دنبال می کنم:
-
ترافیک و تعامل: من بازدید از صفحه، نرخ پرش و مدت جلسه را کنترل می کنم.
-
طبقه بندی کلمات کلیدی: بررسی می کنم که آیا رتبه بندی کلمات کلیدی هدف بهبود یافته است یا خیر.
-
نرخ تبدیل:من ارزیابی میکنم که آیا محتوای بهروزرسانی شده منجر به تبدیلهای بیشتری مانند ثبتنام یا دانلود میشود یا خیر.
منبع: https://moz.com/blog/bofu-content