گزارش گیری جهت دار در GA4 - جمعه تخته سفید
وبلاگ

گزارش گیری جهت دار در GA4 – جمعه تخته سفید

بسیار خوب، آخرین سوالی که می خواهید از خود بپرسید، آیا این ویدیو به افزایش فروش کمک می کند؟ مطمئنم شما هم مثل من در موقعیتی بوده اید که رئیس شما، مشتری شما به شما مراجعه می کند و می گوید من یک ویدیو ساختم! من در مورد این ویدیو بسیار هیجان زده هستم، فکر می کنم باید در سراسر وب سایت باشد و فکر می کنم پول زیادی برای من خواهد داشت. و شما می گویید، “باشه، مطمئناً، مشتری، همینطور است.” » اما شاید حق با آنها باشد، شاید پول زیادی به همراه داشته باشد، اما تا زمانی که آن را امتحان نکنید مطمئناً متوجه نخواهید شد. چطوری میخوای تستش کنی؟

در GA4 می توانید مخاطب ایجاد کنید. اگر با مخاطبان GA4 آشنا نیستید، آنها فوق‌العاده هستند، من واقعاً آنها را دوست دارم، و من یک جمعه تخته سفید در اینجا در این سایت دارم که در مورد مخاطبان صحبت می‌کنم، بنابراین توصیه می‌کنم به آن هم نگاهی بیندازید. اکنون کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که دو مخاطب ایجاد کنیم. ما مخاطبان مثبتی داریم، همان جایی بود که مردم هنگام شروع ویدیو گفتند بله. حالا ما بیننده منفی خواهیم داشت، اینجاست که مردم اصلا ویدیو را شروع نکرده اند. و سپس، البته، شما معمولاً در یک جدول خسته کننده در مورد آن گزارش می دهید که در آن می گویید ما این تعداد جلسه داشتیم که به ویدیو بله گفتیم، و سپس این تعداد رویداد کلیدی، تبدیل، و همان بدون، تعداد جلسات، این تعداد رویداد/تبدیل کلیدی.

  How to Create a Winning Social Media Marketing Strategy (Free Template)

وقتی به این داده‌ها نگاه می‌کنید، می‌توانید فوراً تشخیص دهید که آیا ویدیو کار خود را به خوبی انجام می‌دهد یا خیر؟ نه، زیرا اعداد خسته کننده و جداول خسته کننده هستند. در عوض، از همان ترفندی که در اولین جدولی که بررسی کردیم استفاده می کنیم، جایی که اعداد را به درصدی از کل تغییر می دهیم. و دوباره، در استودیوی Looker، برای انجام این کار، ماوس را روی متریک نگه دارید، روی نماد مداد کلیک کنید، و سپس درصد کل را از منوی کشویی انتخاب کنید و سپس می‌بینید که ما تقریباً به همان تعداد جلسات، اما می‌توانید بگویید که ویدیو در واقع کار خارق‌العاده‌ای برای ایجاد تبدیل/رویدادهای کلیدی بیشتر برای این مشتری خاص انجام می‌دهد. حدس می‌زنم حق با مشتری بود، حدس می‌زنم ویدیو خوبی باشد. می توانید به او بگویید. اما با ارائه مجدد آن به صورت درصد، می‌توانید چیزی را ببینید که من آن را همیشه مشت زدن بالای وزن شما یا مشت زدن زیر وزن شما می‌نامم، زیرا من قبلاً باکس می‌کردم، و فکر می‌کنم که c این یک راه عالی برای ارائه این داده‌ها است. این چیز نسبت به کل چگونه عمل می کند؟ به جای تمرکز بر این اعداد خاص، که ممکن است درست باشد یا نباشد.

بنابراین در اینجا سه ​​مثال برای شما آورده شده است. می‌توانید مواردی را که قبلاً در مورد آنها گزارش کرده‌اید بگیرید و گزارش را به‌طور جهت‌گیری تغییر دهید. من متوجه شدم که پرداختن به این بحث‌ها در مورد اینکه چگونه دقت، مسدودکننده‌های تبلیغات، رضایت شخص ثالث و هر چیز دیگری که داده‌های تحلیلی ما را نادرست می‌کند، واقعاً کمک می‌کند. شما می‌توانید این مکالمات را بگیرید و داده‌ها را از منظر دیگری ارائه دهید، و این به حذف این ایده کمک می‌کند که باید چیزی را درست کنید تا دقیق شود، که متأسفانه امکان‌پذیر نیست، دقیق نخواهد بود، کشتی حرکت کرده است، و در عوض روی داده‌هایی که در اختیار دارید و کارهایی که می‌توانید با آن‌ها انجام دهید تمرکز می‌کنید تا نتایج خوبی به دست آورید که به شما کمک می‌کند بینش‌هایی به دست آورید تا بدانید برای بهبود بازاریابی، فروش، در نهایت هر هدفی که می‌خواهید با وب‌سایت خود به آن دست یابید، چه کاری انجام دهید. کسب و کار.

  8 KPI SEO برای ردیابی و اندازه گیری رشد ترافیک ارگانیک » رتبه بندی ریاضی

امیدوارم این مورد برای شما مفید بوده باشد. اگر سؤالی دارید، لطفاً با من تماس بگیرید، من معمولاً در لینکدین هستم و از تماشای شما بسیار سپاسگزارم.

رونویسی توسط Speechpad.

منبع: https://moz.com/blog/ga4-directional-reporting-whiteboard-friday