خلاصه 30 ثانیه:
- ایمیل ها را به صورت دستی ارسال کنید تا بتوانید روابط طولانی تری با گیرندگان خود ایجاد کنید
- امضای ایمیل خود را تنظیم کنید تا ایمیل های خود را حرفه ای جلوه دهید
- ردیابی ایمیل باز می شود تا بتوانید بفهمید کدام ایمیل ها هرگز دیده نشده اند
- ایجاد یک استراتژی موثر دنبال ، (شامل توییتر)
- کمپین های ایمیل خود را با استفاده از برچسب ها سازماندهی کنید
خستگی ایمیل واقعی است: مردم از باز ، یک ایمیل دیگر خسته می شوند، به خصوص وبلاگ نویسان و روزنامه نگارانی که روزانه و هر ساعت با ایمیل بمباران می شوند.
ویراستاران نسبت به افرادی که به دنبال پیوند هستند بدبین هستند، وبلاگ نویسان محبوب بیش از توانشان پیشنهاد دارند، و اینفلوئنسرها آنقدر مشغول هستند که به ایمیل شما فرصت بدهند.
خوشبختانه، چند ترفند کوچک ایمیل وجود دارد که می توانید از آنها برای آسان ، کارها و کمک به دریافت پاسخ های بیشتر استفاده کنید.
از یک ابزار ارتباطی ایمیل ارسال نکنید
می دانم که استاندارد کلی صنعت این است که همیشه از نوعی پلت فرم تحویل ایمیل استفاده کنید تا بتوانید صدها ایمیل در روز ارسال کنید. بیشتر مدیران سازمان به شما می گویند که نمی توانید یک کمپین تبلیغاتی ایمیلی موفق را بدون ساده سازی آن با ابزار اجرا کنید (و آنها به من گفتند).
وقتی من یک مدیر ارتباط حرفه ای نیستم و شما در حال ارتباط با مشتریان هستید، احتمالاً این درست است. اما هنگام تماس با افراد از طرف شرکت خود یا در مورد پروژه خود، از تیم خود بخواهید این کار را به صورت دستی انجام دهند.
بله، زمان بیشتری طول می کشد، اما پاداش آن روابط خاص تر خواهد بود.
به نحوی ابزارها آن را خیلی سریع و بدون چهره می کنند. تقریباً همه چیز را خودکار میکنید و بدون توجه زیاد از مخاطبی به مخاطب دیگر میروید.
وقتی به صورت دستی ارسال می کنید، با هر مخاطب بهتر آشنا می شوید. شما وقت خود را صرف خواندن سایت یا ستون آنها می کنید. حتی می توانید روی پیوندهای رسانه های اجتماعی آنها کلیک کرده و آنها را دنبال کنید. شما وقت می گذارید تا ایمیل خود را با جزئیات جالب شخصی سازی کنید.
مردم بهتر به این ایمیل ها پاسخ می دهند. همیشه احساس می شود که یک تماس واقعاً شخصی وجود دارد. شما فقط نمی توانید آن را جعل کنید.
یک امضای الکترونیکی دقیق ایجاد کنید
از افراد اطلاع رسانی خود بخواهید امضاهای ایمیل خود را ایجاد کنند که شرکت شما، موقعیت مکانی آنها و شاید حساب های رسانه های اجتماعی شما را ذکر کند.
این یک راه عالی برای نشان دادن این است که شما یک برند قابل اعتماد هستید و می توانید با آنها کار کنید. این کار باعث میشود ویرایشگری که میخواهید به آن دسترسی پیدا کنید، از قبل درباره شما تحقیق کند و بداند که چیزی را پنهان نمیکنید.
اینجاست نحوه اضافه ، امضا در Outlookو اینجا چگونه این کار را در جیمیل انجام دهیم. در اینجا نیز یک راهنمای کاربران مک میل.
همچنین ایده خوبی است که نوعی CTA نرم را در موضوع ایمیل خود قرار دهید. به عنوان مثال، می توانید مشتریان بالقوه خود را دعوت کنید در خبرنامه خود مشترک شوید. به این ترتیب، یک قیف تبدیل اضافی برای کسانی که تمایلی به پاسخگویی فوری ندارند وجود خواهد داشت.
با کپی خود آزمایش کنید
این مرحله هرگز نمی تواند کامل شود زیرا هیچ محدودیتی برای بهبود نرخ پاسخ شما وجود ندارد. فقط موضوعات مختلف را امتحان کنید و ایده ها را کپی کنید تا افراد بیشتری متوجه ایمیل شما شوند.
درخواست از ChatGPT برای خطوط موضوع ایمیل و ایده های کپی راهی عالی برای الهام گرفتن است!
تعداد کمی نیز وجود دارد مدل ها برای آزمایش طرحبندیها و عبارات مختلف.
ردیابی ایمیل شما باز می شود
تعداد کمی وجود دارد ابزار که ایمیل های خاصی را دنبال می کنند تا ببینند باز شده اند یا نه. شما کنترل میکنید که ایمیلهایی را که میخواهید ردیابی کنید تا بیش از حد با اطلاعات بارگیری نشوید، و این ابزارها با Gmail، Outlook و حتی چند پلتفرم ایمیل تخصصی کار میکنند.
من از یکی به نام Mailtrack استفاده میکنم، و زمانی که ایمیل من خوانده نشده است، به این شکل به نظر میرسد:
پس از باز شدن ایمیل، نماد تغییر می کند:
اگر ایمیلی باز شده باشد، یک اعلان در بالای صفحه دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید پیام های ارسالی خود را طوری سازماندهی کنید که فقط ایمیل های باز نشده ای را که دنبال می کنید نشان دهند. هر زمان که بخواهید می توانید یک مکالمه را “بی صدا” کنید و تنظیمات قابل تنظیم زیادی وجود دارد.
این یک راه عالی برای دیدن مکان هایی است که باید وقت خود را برای ارسال پیام های بعدی صرف کنید. اگر میدانید شخصی ایمیل شما را باز کرده و پاسخی نداده است، به این معنی است که احتمالاً ایمیل دوم را میشناسد و ممکن است فراموش کرده باشد که پاسخ دهد. شما نمیخواهید رئیس باشید، اما به شما کمک میکند ببینید فرصتهایتان کجاست.
استراتژی ردیابی خود را اصلاح کنید
زندگی شلوغ است، بنابراین ایمیل شما ممکن است مورد توجه کسانی قرار نگیرد که در غیر این صورت آن را مفید می دانند. نظارت بخشی جدایی ناپذیر از هر اقدام افزایش آگاهی است.
جیمیل دارای چند ویژگی عالی است که به شما کمک می کند به صورت دستی ردیابی کنید. به عنوان مثال، پس از چند روز به طور خودکار ایمیل های بدون پاسخ را به شما یادآوری می کند. همچنین میتوانید ایمیلهای خود را به تعویق بیندازید تا در زمان مناسب، آنها را به خاطر بیاورید. برای فعال ، تکرار:
- ایمیلی را که می خواهید در حالت انتظار قرار دهید انتخاب کنید.
- روی دکمه Snooze در بالای لیست کلیک کنید
- تاریخ و ساعتی را برای بازگرداندن این ایمیل به بالای صندوق ورودی خود انتخاب کنید.
می توانید ایمیل های در صف خود را در این قسمت پیدا کنید دوباره بگو تب در جیمیل
وقتی صحبت از ردیابی به میان می آید، کمی اتوماسیون ضرری نخواهد داشت، بنابراین می توانید از یکی از راه حل های ردیابی متعددی که در جیمیل یا کلاینت ایمیل شما کار می کند استفاده کنید.
همیشه ایده خوبی است که آن شخص را در توییتر پینگ کنید. این کار باعث می شود که واقعی به نظر برسید و احتمالاً به مشتری احتمالی شما کمک می کند تا شما را به خاطر بسپارد و ایمیل شما را در صندوق ورودی پیدا کند. بدیهی است که این کار را فقط برای مخاطبینی که برای شما بسیار مهم هستند می توانید انجام دهید.
از برچسب ها برای ایجاد پوشه ها برای ارائه های خود استفاده کنید
مطمئناً روشهای مختلفی برای نوشتن ایمیل شما وجود دارد، اما روشهایی نیز وجود دارد که میتوانید از آن پیوند مستقیماً در رابط ایمیل خود استفاده کنید و در صورت استفاده صحیح از آنها میتوانید به سازماندهی شما کمک کند. یکی از این روش ها استفاده از برچسب است.
اگر در تلاش برای یافتن فرصت های مختلف هستید، این راه دیگری برای سازماندهی ماندن است. همانطور که به معرفی ویرایشگرهای مختلف ادامه می دهید، می توانید یک برچسب برای مرتب ، همه ایمیل های خود ایجاد کنید. شما قبلاً برچسبهای سیستمی مانند صندوق ورودی، موارد دلخواه، ارسالشده و غیره و همچنین دستههایی مانند اجتماعی، بهروزرسانیها و غیره خواهید داشت، اما میتوانید برچسبهای سفارشی ایجاد کنید.
اگر پستهای ایمیل خود را با استفاده از برچسبهای مبتنی بر کمپین گروهبندی کنید، میتوانید آنها را از سایر ایمیلهای تجاری خود دور نگه دارید و یک مکان خاص برای دیدن همه افرادی که سعی کردهاید در هر کمپین با آنها تماس بگیرید داشته باشید. بنابراین به شما کمک می کند تا بدانید چه زمانی زمان دریافت ایمیل بعدی فرا رسیده است.
نتیجه
دسترسی به ایمیل موثرترین راه برای تولید بک لینک، ایجاد مخاطبین خاص و ایجاد است آگاهی از برند. هر سال سخت تر می شود. امیدواریم نکات بالا، شما را آسانتر و سازندهتر کند!
آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، رئیس برند و انجمن در بازاریابی اینترنتی Ninjas است. او را می توان در توییتر @seosmarty پیدا کرد.
در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مشترک شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پادکست ها و موارد دیگر.
به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.
منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/03/17/outreach-make-every-email-count/