یافتههای اخیر متخصصان سئو نشان میدهد که گوگل الگوریتم جستجوی محلی خود را مجدداً تنظیم کرده است، و تاکید بیشتری بر ساعتهای عملیات فهرستشده کسبوکار بهعنوان سیگنال رتبهبندی کلیدی دارد.
به گفته Joy Hawkins از Sterling Sky، این روند پس از بهروزرسانی اصلی نوامبر 2023 قابل توجه بود، و کسبوکارهایی را که بسته به نظر میرسند به طور قابلتوجهی در نتایج جستجوی محلی کمتر دیده میشوند.
😱خب خبر در راه است، فاکتور رتبهبندی جدیدی که میبینیم که تأثیر زیادی بر رتبهبندی دارد ساعتها است. ما متوجه شدیم که کسب و کارها به معنای واقعی کلمه در چشم انداز محلی ناپدید می شوند که باز نیستند. ما شروع به دیدن این با بهروزرسانی اصلی نوامبر 2023 کردیم. همچنین… pic.twitter.com/kDzfrbNmB5
– جوی هاوکینز (@JoyanneHawkins) 7 دسامبر 2023
ساعات کار به عنوان یک سیگنال “قوی تر” در سیستم های رتبه بندی محلی تایید می شود
در پاسخ به این بحث، رئیس جستجوی گوگل این مشاهدات را تأیید کرد و تأیید کرد که «باز بودن» اخیراً به سیگنال قویتری برای جستجوی محلی تبدیل شده است.
تیم به من میگوید که ما مدتهاست که از “باز بودن” به عنوان بخشی از سیستمهای رتبهبندی محلی خود استفاده کردهایم، و اخیراً به سیگنال قویتری برای جستارهای غیرمرتبط با ناوبری تبدیل شده است. با ادامه ارزیابی سودمندی آن، این می تواند به طرق مختلفی تغییر کند.
با این حال، این فقط باید در مورد جستارهای غیر مرتبط با ناوبری اعمال شود.
اگر نام کسب و کاری را جستجو میکردید، معمولاً به این معنی است که میخواهید آن کسبوکار خاص را مرور یا پیدا کنید. اگر به دنبال یک موضوع کلی هستید، این یک موضوع ناوبری نیست.
نگرانی در مورد پاسخ کسب و کار به باز بودن
در طول بحث بر
این می تواند منجر به تجربه کاربری ضعیف برای محققان شود، زیرا ممکن است خارج از ساعات کاری به شرکت برسند.
سریع گوگل کنید نشانی این نگرانیها، توصیه میکنند از دستکاری ساعات کار خودداری کنید، زیرا سیگنال رتبهبندی برای باز بودن منوط به تعدیل مداوم است.
علاوه بر این، ممکن است با ایمیل تعلیق جدیدی از Google مواجه شوید.
قالب ایمیل جدید برای نمایههای معلق ارسال شد که امکان تجدیدنظر را فراهم میکند @rustybrick pic.twitter.com/tbniQ22mcL
– مولی یانگ بلاد (@mygeigermeister) 13 دسامبر 2023
بهترین روش: ساعات کاری را در نمایه های کسب و کار Google به روز نگه دارید
کسبوکارهای محلی باید ساعات کاری فعلی را در نمایههای کسبوکار Google حفظ کنند – بهویژه در طول تعطیلات – زیرا این امر میتواند روی دید جستجوی محلی تأثیر بگذارد.
برای مشتریان، حفظ ساعات کاری دقیق، حداقل ناامیدی را در آخرین روزهای خرید فصل تضمین می کند.
برای کسبوکارها، این میتواند دید در رتبهبندی بستههای محلی را افزایش دهد و مشتریان بیشتری را از طریق آن جذب کند نزدیک به من جستجوها، به خصوص اگر رقبای شما بسته باشند.
تصویر ویژه: Ralf Liebhold/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-confirms-business-openness-as-local-ranking-factor/504173/