گوگل برنده تجدید نظر 1.7 میلیارد دلاری جریمه ضد انحصار اتحادیه اروپا شد
وبلاگ

گوگل برنده تجدید نظر 1.7 میلیارد دلاری جریمه ضد انحصار اتحادیه اروپا شد

گوگل با موفقیت از جریمه 1.49 میلیارد یورویی (1.66 میلیارد دلاری) که توسط اتحادیه اروپا در سال 2019 وضع شده بود، درخواست تجدید نظر کرد.

  • دادگاه عمومی اتحادیه اروپا به دلیل عدم توجه کمیسیون اروپا به همه شرایط مربوطه، این جریمه را لغو کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم؟ این حکم نشان‌دهنده یک پیروزی بزرگ برای گوگل در نبردهای حقوقی مداوم خود با تنظیم‌کننده‌های اتحادیه اروپا است و چالش‌هایی را که مجریان ضدانحصار در تلاش‌های خود برای کنترل شرکت‌های بزرگ فناوری با آن مواجه هستند، برجسته می‌کند. این همچنین می تواند سابقه مطلوبی ایجاد کند که به Google در پرونده جاری با وزارت دادگستری ایالات متحده کمک می کند.

تصویر بزرگ. این پرونده بخشی از سرکوب گسترده‌تر شرکت‌های فناوری غول‌پیکر توسط مارگرت وستاگر، رئیس ضدانحصار اتحادیه اروپا است که موفقیت‌های متفاوتی در دفاع از تصمیمات خود در دادگاه داشته است.

جزئیات این جریمه مربوط به پلتفرم AdSense گوگل و اقدامات ضدرقابتی از سال 2006 تا 2016 بود.

  • دادگاه با بسیاری از ارزیابی‌های کمیسیون موافقت کرد، اما دریافت که نتوانست آسیبی به نوآوری، رقابت و مصرف‌کنندگان نشان دهد.
  • گوگل قبلاً در سال 2016 تغییراتی در قراردادهای خود ایجاد کرده بود تا مفاد مربوطه را حذف کند.

بین خطوط این مورد بر روی زیرمجموعه باریکی از تبلیغات جستجوی متنی در وب‌سایت‌های برخی ناشران متمرکز بود، چیزی که گوگل در پاسخ خود به این حکم تأکید کرد.

بعدش چی؟ کمیسیون اروپا می تواند از حکم گوگل در مورد نکات حقوقی به دادگاه دادگستری اروپا اعتراض کند.

  • کمیسیون اعلام کرد که این حکم را مطالعه خواهد کرد و مراحل بعدی احتمالی را بررسی خواهد کرد.
  راهنمای بازاریاب برای راه اندازی یک استراتژی UGC برای SEO

خط پایین. این حکم چالش‌های حقوقی مداومی را که شرکت‌های غول‌پیکر فناوری و تنظیم‌کننده‌ها در چشم‌انداز پیچیده رقابت دیجیتال با آن مواجه هستند، برجسته می‌کند.


جدید در زمین موتور جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

آنو آدگبولا یک سردبیر رسانه پولی در Search Engine Land بود از سال 2024. پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو با …

اجرای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال (عمدتاً اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی‌ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار ، فرآیندهای تکراری و هدایت بازده از هر بخش بازاریابی از طریق رهبری الهام‌بخش، چه در سمت آژانس، مشتری یا فناوری بازاریابی.

ویرایشگر مقاله خارجی برای Search Engine Land بنیانگذار و میزبان رویداد شبکه PPC است خلاصه پادکست هفتگی PPCCat.

او همچنین یک سخنران بین المللی است که مراحلی را در SMX (US)، SMX (مونیخ)، Friends of Search (Amsterdam)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (PPC Hero)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon، PPC Chat Live ارائه کرده است. ، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

منبع: https://searchengineland.com/google-wins-eu-antitrust-fine-appeal-446711