- صفحه رویایی با استفاده از Veo از Google DeepMind
- تب Inspiration نیز در حال تغییر است
- چهار ویژگی جدید برای ایجاد ارتباطات قوی تر
- 1. جوامع
- 2. سر و صدا
- 3. دوبله خودکار
- 4. برگه نظرات
- سه راه جدید برای حمایت از اقتصاد خالق
- 1. جواهرات و هدایا
- 2. خرید در YouTube را گسترش دهید
- 3. دسترسی به اتاق های نشیمن
- بزرگترین موفقیت YouTube از زمان Brandcast
در رویداد Made on YouTube که در 18 سپتامبر 2024 در Pier 57 برگزار شد، نیل موهان، مدیر عامل، مدیران محصول و سازندگان ارشد 9 ویژگی و ابزار جدید را با هدف کمک به سازندگان برای ابراز خلاقیت، ایجاد جوامع و رشد کسبوکارشان معرفی کردند.
در اینجا یک مرور سریع از تبلیغات است:
- نمای صفحه رویاویژگی Dream Screen که به سازندگان اجازه میدهد پسزمینههایی را در YouTube Shorts ایجاد کنند، به زودی با فناوری DeepMind Google تقویت میشود و پسزمینههای واقعیتر و ویدیوهای مستقل را ارائه میدهد.
- برگه الهام:برگه Inspiration به روز شده در استودیوی YouTube به سازندگان کمک می کند تا پیشنهادات ساختاریافته را به پروژه های تمام عیار تبدیل کنند، با هوش مصنوعی ایده ها، عناوین و تصاویر کوچک را متناسب با سبک خود بهینه می کند.
- جوامعویژگی جدیدی که به سازندگان محتوا اجازه میدهد در صفحات کانال خود فضاهایی ایجاد کنند که در آن خود و طرفدارانشان بتوانند آثار هنری پست کنند، ایدهها را به اشتراک بگذارند و با یکدیگر تعامل داشته باشند.
- مرکز جامعهاین فضای جدید در برنامه YouTube Studio به سازندگان محتوا کمک میکند تا با پیشنهادات مبتنی بر هوش مصنوعی برای پاسخ به نظرات، تعامل مؤثرتری با مخاطبان خود داشته باشند.
- دوبله خودکار:ویژگی دوبله خودکار به زودی در اختیار سازندگان بیشتری قرار خواهد گرفت و به آنها امکان می دهد آهنگ های صوتی را به زبان های مختلف اضافه کنند و محتوای آنها را در سطح جهانی در دسترس تر می کند.
- سر و صدا:روشی جدید برای بینندگان برای حمایت از سازندگان کوچکتر با «تبلیغ» ویدیوهایشان برای کمک به نمایش آنها در تابلوی امتیازات هفتگی، افزایش دید و دسترسی مخاطبان.
- خرید یوتیوبپس از موفقیت در ایالات متحده و کره جنوبی، خرید YouTube در حال گسترش است و شامل سازندگان در اندونزی، تایلند و ویتنام می شود.
- هدایای ارائه شده توسط جواهرات:این ویژگی به بینندگان اجازه میدهد با پخشهای زنده در قالبهای ویدیویی عمودی تعامل داشته باشند و راه دیگری برای کسب درآمد در اختیار سازندگان قرار دهد.
- تجربه صفحه نمایش بزرگسازندگان محتوا به زودی می توانند محتوای خود را در فصل ها و قسمت ها سازماندهی کنند و تجربه تماشای تلویزیون را بهبود بخشند. علاوه بر این، ویژگیهای اتوماسیون صفحه کانال از همان ابتدا به جذب بینندگان کمک میکند.
برای جزئیات بیشتر، میتوانید اطلاعات بیشتری درباره رویداد Made On YouTube در اینجا بخوانید و ویدیوی «ویژگیهای جدید YouTube – توضیح داده شده» را تماشا کنید. زیر
یوهانا وولیچ، مدیر تولید یوتیوب، در این ویدئو می گوید: «در یوتیوب، موفقیت معیاری برای همه نیست. به اندازه سازندگان و هنرمندان با استعداد پلت فرم ویدیویی خاص است.
هدف یوتیوب خواه بیان خود، ایجاد یک جامعه یا دستیابی به استقلال مالی باشد، فرصتهای پایداری برای سازندگان فراهم کند تا مسیر موفقیت خود را ترسیم کنند.
صفحه رویایی با استفاده از Veo از Google DeepMind
چشم نوازترین اعلامیه در رویداد Made on YouTube این هفته دستگاه Veo گوگل دیپ مایند بود.
سال گذشته، یوتیوب ویژگی Dream Screen را راهاندازی کرد که به سازندگان محتوا اجازه میدهد پسزمینههای نامحدودی برای YouTube Shorts ایجاد کنند.
در حالی که میلیونها سازنده در حال حاضر از Dream Screen استفاده میکنند، یوتیوب برنامههای خود را برای ادغام مدل ساخت ویدیوی پیشرفته Google DeepMind Veo در YouTube Shorts در اواخر امسال اعلام کرد.
با Veo، سازندگان قادر خواهند بود پسزمینههای همهجانبهتری تولید کنند.
به عنوان مثال، کاربران BookTube می توانند خود را در دنیای رمان کلاسیک غرق کنند، باغ مخفییا یک طراح مد ممکن است بتواند بلافاصله ایده های طراحی خلاقانه و سرگرم کننده را برای ارائه به مخاطبان خود زنده کند.
این بدان معناست که سازندگان به زودی میتوانند با استفاده از Veo ویدیوهای شش ثانیهای مستقل برای YouTube Shorts خود ایجاد کنند.
به عنوان مثال، اگر در حال بازبینی فیلم خود هستید و احساس می کنید چیزی برای جمع ، همه چیز لازم است، می توانید به راحتی یک کلیپ واحد ایجاد کنید که به طور یکپارچه با محتوایی که قبلاً گرفته اید یکپارچه شود.
این آثار شامل یک علامت SynthID و همچنین برچسبی است که به وضوح به بینندگان می گوید که با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد شده اند.
تب Inspiration نیز در حال تغییر است
یوتیوب همچنین تغییراتی در تب Inspiration منتشر کرد.
همانطور که 20.4 میلیون سازنده YouTube در سراسر جهان به خوبی می دانند، ایجاد ایده های جدید می تواند دشوار باشد.
بنابراین، برگه الهام استودیو یوتیوب در حال تغییر است و یک همراه طوفان فکری ایجاد می کند که با هوش مصنوعی مولد قدرت می گیرد.
این به شما کمک می کند تا پیشنهاداتی را ایجاد کنید که می توانید آنها را به پروژه های کامل تبدیل کنید، از جمله ایده های ویدیویی، عناوین، تصاویر کوچک و طرح کلی که با سبک شما مطابقت دارند.
سال آینده، یوتیوب میانبر جدیدی راه اندازی خواهد کرد که شما را مستقیماً از هر منبع الهام به برگه Inspiration می برد، مانند نظرات اصلی، ویدیوهای دیگر یا حتی کتابخانه محتوای شما.
چهار ویژگی جدید برای ایجاد ارتباطات قوی تر
YouTube میداند که رابطه بین سازندگان و طرفداران وفادارشان خاص است. بنابراین، من چهار ابزار جدید برای ایجاد روابط قویتر معرفی کردهام:
1. جوامع
سازندگان میتوانند این ویژگی را بهعنوان فضایی در کانال خود برای بحث در مورد ویدیوها، اشتراکگذاری هنرهای طرفداران و ارتباط با دیگران در نظر بگیرند.
Communities به صورت زنده در کانال های منتخب پخش می شود و قرار است در اوایل سال 2025 دسترسی گسترده تری را فراهم کند.
2. سر و صدا
یک ویژگی جدید برای برجسته ، سازندگان نوظهور. طرفداران می توانند یک ویدیو را “ترویج” کنند و شانس کشف آن را افزایش دهند.
Hype قبلا در برزیل، ترکیه و تایوان آزمایش شده است و به زودی در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد.
3. دوبله خودکار
ابزار دوبله خودکار یوتیوب به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا آهنگ های صوتی زیرنویس ایجاد کنند و محتوا را به بسیاری از زبان ها در دسترس قرار دهد.
این برنامه به زودی از زبان های بیشتری پشتیبانی می کند و آنها همچنین در حال آزمایش ویژگی هستند که لحن و محیط را شبیه سازی می کند تا تجربه شنیداری طبیعی تری ارائه دهد.
4. برگه نظرات
YouTube در حال طراحی مجدد برگه نظرات در برنامه YouTube Studio است و آن را به یک مرکز انجمن برای افزایش تعامل تبدیل می کند.
پاسخ دادن به نظرات میتواند برای سازندگان استرسزا باشد، بنابراین YouTube پیشنهادهایی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه میکند تا به سازندگان کمک کند تا سریعتر پاسخها را ایجاد کنند، همراه با ابزارهایی مانند کانون توجه جامعه و معیارهای مخاطب.
سه راه جدید برای حمایت از اقتصاد خالق
اکوسیستم خلاق یوتیوب در سال 2022 بیش از 35 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده کمک کرد و از بیش از 390000 شغل تمام وقت در این کشور پشتیبانی کرد. اقتصاد آکسفورد.
«امروزه، YouTube تنها پلتفرمی است که درآمد خود را در قالبهای مختلف با سازندگان به اشتراک میگذارد، برنامه شریک YouTube ما بیش از هر پلتفرم دیگری برای کسب درآمد از سازندگان پرداخت میکند و ما بیش از 70 میلیارد دلار به سازندگان، هنرمندان و شرکتهای رسانه پرداخت کردهایم. وولیچ خاطرنشان کرد: سه سال گذشته.
یوتیوب همچنین از سه ویژگی جدید برای افزایش پشتیبانی خود از اقتصاد سازندگان رونمایی کرد:
1. جواهرات و هدایا
YouTube عناصر دیجیتالی را راهاندازی کرده است که برای افزایش تعامل مستقیم با طرفداران طراحی شدهاند و راه جدیدی برای کسب درآمد برای سازندگان محتوا فراهم میکند.
در ابتدا، این ویژگی برای پخش زنده عمودی در ایالات متحده ارائه می شود، که تعامل، نشان دادن هیجان و مشارکت فعال را برای بینندگان آسان تر می کند و تجربه پخش زنده را بهبود می بخشد.
2. خرید در YouTube را گسترش دهید
خرید YouTube اکنون بیش از 250000 سازنده دارد! برنامه مشارکت در ایالات متحده و کره جنوبی در دسترس است و YouTube از طریق مشارکت با Shopee به اندونزی گسترش می یابد.
YouTube به زودی این برنامه را به تایلند و ویتنام می آورد و به سازندگان بیشتری اجازه می دهد محصولات خود را تبلیغ کنند و تجارت خود را در سطح جهانی توسعه دهند.
3. دسترسی به اتاق های نشیمن
سازندگان به طور فزایندهای در حال تولید محتوا بهطور خاص برای صفحهنمایش بزرگ هستند و درآمد تلویزیون بیش از 30 درصد نسبت به سال گذشته رشد میکند.
برای حمایت از این امر، یوتیوب ویژگی هایی مانند سازماندهی محتوا به فصل ها و قسمت ها را معرفی کرده است که باعث می شود بینندگان راحت تر به برنامه های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.
علاوه بر این، YouTube با ارائه محتوای فراگیر از کانالهای سازندگان، مدیریت بهتر اشتراکها و دسترسی آسانتر به پیوندهای موجود در توضیحات، تجربه تلویزیون را بهبود میبخشد.
بزرگترین موفقیت YouTube از زمان Brandcast
رویداد سالانه یوتیوب هرگز نتوانست به اهداف خود دست یابد. با رونمایی از 9 ویژگی جدید در Made on YouTube 2024، این پلتفرم بزرگترین موفقیت خود را از آن زمان به دست آورده است. نام تجاری در ماه می.
این برای یوتیوب چه معنایی دارد؟
سازندگان کلید موفقیت YouTube هستند. آنها کسانی هستند که ایده ها، داستان ها و دیدگاه های خود را به سکو می آورند. آنها در هر دقیقه بیش از 500 ساعت محتوا در یوتیوب آپلود می کنند.
این برای برندها و نمایندگی های آنها چه معنایی دارد؟
خوب، افراد خلاق یوتیوب را به دومین وب سایت پربازدید دنیا پس از گوگل تبدیل کرده است.
تا سپتامبر 2024، یوتیوب بیش از 2.5 میلیارد کاربر ماهانه داشت که در مجموع بیش از 1 میلیارد ساعت ویدیو در روز تماشا می کردند. اکنون میانگین بازدید از YouTube Shorts بیش از 70 میلیارد در روز است میلیاردها کاربر ثبت نام شده ماهانه.
از این رو، برندها و نمایندگیهای آنها میتوانند در زمانی که در آنجا هستند، به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند ویدیوهای YouTube را جستجو، مرور یا تماشا کنید.
در Brandcast در ماه مه، YouTube او از پیشنهادات تبلیغاتی جدید رونمایی کرد، تأثیر سازندگان را تحسین کرد و معیارهای بیننده قوی را به اشتراک گذاشت. در ساخته شده در YouTube این هفته، فیسبوک چندین محصول جدید و ویژگیهای بهروز را اعلام کرده است که هدفشان این است که به سازندگان فرصت ایجاد انجمنهای جذاب، هدایت کسبوکارهای پایدار و ابراز خلاقیت در پلتفرم خود را بدهد.
مثل همه طرفداران فیلم شکارچیان ارواح (1984) می توانم به شما بگویم که این “بزرگترین گسیختگی متقاطع بین بعدی از زمان انفجار تونگوسکا در سال 1909 است.”
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: نیل موهان، مدیر عامل YouTube، در رویداد Made on YouTube در اسکله 57 در 18 سپتامبر 2024 در شهر نیویورک روی صحنه سخنرانی می کند. (عکس از Dave Kotinsky/Getty Images برای ساخته شده در YouTube 2024)
منبع: https://www.searchenginejournal.com/youtube-unveils-9-new-features-at-made-on-youtube-2024/527591/