من می توانم فرض کنم که اگر الگوریتم های گوگل بتوانند تعیین کنند که آیا یک موجودیت به یک موضوع مرتبط است یا خیر، آنها همچنین می توانند تعیین کنند که چه زمانی پیوندها از نظر موضوعی مرتبط هستند.
من گمان می کنم که الگوریتم گوگل پیوندهایی را در اولویت قرار می دهد که به صورت متنی با محتوای صفحات پیوند داده شده و پیوند داده شده همسو هستند. لینکهای موضوعی، سیگنالهای اعتمادی هستند که از وبسایتهای معتبر دریافت میکنند که به گوگل اطمینان و کیفیت محتوای شما را میگویند.
بنابراین به جای اتلاف وقت برای جمع آوری پیوندهای عمومی، بر تبدیل شدن به یک مرجع موضوعی تمرکز کنید که مردم می خواهند به طور طبیعی به آن پیوند بزنند.
ایجاد محتوای مفید باعث ایجاد یک اثر موج دار خوب می شود
در اینجا افکت موجی است که هنگام ایجاد محتوای مفید رخ می دهد:
- مردم در صفحات شما قرار می گیرند و مطالب شما را می خوانند
- آنها زمان بیشتری را صرف می کنند، که معیارهای زمان اقامت شما را بهبود می بخشد
- آنها به صفحات دیگر هدایت می شوند
- آنها برای پاسخ های بیشتر به SERP باز نمی گردند
- آنها تبدیل می کنند، اقدام می کنند و وارد قیف شما می شوند که احتمالاً منجر به فروش می شود
افشای اطلاعات نشان داده است که گوگل از دادههای کروم و دادههای جریان کلیک برای تعیین کیفیت کلی سایت استفاده میکند. اگر محتوای مفیدی ایجاد کنید، مردم به طور طبیعی اقداماتی را انجام می دهند که معیارهای تعامل شما را بهبود می بخشد.
قدرت برند سئوی دائمی است
این افشاگریها در مورد شاخصهای مختلف اعتبار در سراسر سایت بحث میکنند، که در تناقض با اظهارات قبلی گوگل در انکار استفاده از سیگنالهای سراسر سایت برای اهداف رتبهبندی است.
رویکردهای محدود دیگر کافی نخواهد بود. به جای تمرکز بر عوامل رتبه بندی فردی، به این فکر کنید که مردم چگونه برند کلی شما را درک می کنند و چگونه با شما در پلتفرم های مختلف (از جمله رسانه های اجتماعی) تعامل دارند، نه فقط در وب سایت شما.
برای تبدیل شدن به منبع حقیقت و تبدیل شدن به یک نام تجاری به یاد ماندنی، به یک رویکرد چند وجهی و همه کانالی متمرکز بر محتوای با کیفیت بالا نیاز دارید.
منبع: https://moz.com/blog/google-api-leaks