- چرا اکثر ممیزی های سئو به طور ذاتی دارای نقص هستند؟
- 1. ارزش محدود برای تصمیم گیرندگان
- 2. اغلب از استراتژی بازاریابی کلی جدا می شود
- 3. ماهیت ایستا دارد
- در عوض چه کاری باید انجام دهید؟
- چگونه نقشه راه سئو ما از ممیزی سئو معمولی بهتر عمل می کند
- 1. بر اولویت های کسب و کار شما تمرکز می کند، نه معیارهای سئو.
- 2. درک نقشه راه برای کل تیم شما آسان است.
- 3. به تمرکز بر آنچه منجر به بیشترین تأثیر می شود کمک می کند
- مراحل بعدی
ممیزی خودکار سئو از ابزارهایی مانند Ahrefs یا Semrush آفت صنعت سئو هستند.
در حالی که ممیزی SEO می تواند سودمند باشد، … عادت نمی کند به ایجاد استراتژی های سئوی خود، دستیابی به شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) و رشد کسب و کار خود کمک کنید.
ممکن است کل استراتژی سئوی شما به اشتباه هدایت شود.
چرا اکثر ممیزی های سئو به طور ذاتی دارای نقص هستند؟
سه اشکال اساسی اساسی در ممیزی SEO وجود دارد:
1. ارزش محدود برای تصمیم گیرندگان
فرآیند ممیزی پر از داده هایی است که درک آن برای هر کسی بدون پیشینه در سئو دشوار است.
2. اغلب از استراتژی بازاریابی کلی جدا می شود
بیشتر پیشنهادات خودکار مبتنی بر مدرک شبه علمی SEO است که ممکن است برای KPI های شرکت شما هیچ معنایی نداشته باشد.
این علاوه بر کوتهاندیشی معمول در ردههای مدیریتی است (به عنوان مثال، اگر نمودارها رشد را نشان دهند، به این معنی است که ما خوب عمل میکنیم).
رشد ترافیک همیشه به نفع تجارت نیست.
برای مثال، یک شرکت B2B SaaS میتواند هزاران صفحه طبقهبندی با پتانسیل تبدیل ضعیف را هدر دهد. مطمئناً، این شرکت ترافیک ارگانیک زیادی خواهد داشت، اما اگر این بازدیدکنندگان تبدیل نشوند، این تلاش تا حد زیادی نادرست خواهد بود.
3. ماهیت ایستا دارد
ممیزی فقط عملکرد یک سایت را در یک مقطع زمانی خاص منعکس می کند.
این بخشی جدایی ناپذیر از پویایی چشم انداز رقابتی شما نیست و ارزش کمی برای برنامه ریزی بلند مدت ارائه می دهد.
در عوض چه کاری باید انجام دهید؟
برای رسیدگی به این مسائل، کرودو قالب جدیدی ارائه کرده است که ملموس است، بر اساس اهداف تجاری شما و برای افرادی که سئو کار نمی کنند به راحتی قابل هضم است.
استراتژی سئوی شما به یک پایه تجاری پیچیده نیاز دارد، اما نه بیش از حد فنی. به عبارت دیگر، یک نقشه راه روشن و متناسب.
Crowdo با این قالب جدید موفقیت زیادی داشته است و بازخورد مشتریان بسیار مثبت بوده است.
چگونه نقشه راه سئو ما از ممیزی سئو معمولی بهتر عمل می کند
1. بر اولویت های کسب و کار شما تمرکز می کند، نه معیارهای سئو.
مدیر معمولی Domain Authority یا Organic CTR را برای یک مقاله خاص در وبلاگ شما دور می اندازد، و این خوب است.
در نهایت، سئو مانند هر فعالیت بازاریابی دیگری بر اساس ROI ارزیابی می شود.
بسته به بلوغ شرکت شما، احتمالاً یک معیار ستاره شمالی (به عنوان مثال، به دست آوردن سرنخ، گسترش به مکان های جدید) خواهید داشت.
یک نقشه راه واضح نیازهای کسب و کار را برطرف می کند و باعث می شود سئو مستقیماً به اهداف بازاریابی شما کمک کند.
توجه: این به معنای متنفر بودن از معیارهای سئو نیست. آنها نقش خود را ایفا می کنند، اما نباید در وهله اول شما را برای سرمایه گذاری در جستجوی ارگانیک ترغیب کنند.
2. درک نقشه راه برای کل تیم شما آسان است.
ممیزی برای متخصصان سئو است که در دنیای خود زندگی می کنند، تا حدودی جدا از تیم بازاریابی.
بنابراین، هنگامی که وظایفی را به نویسندگان محتوا، طراحان وب و بازاریابان عملکرد محول میکنید، بدون اینکه متوجه ارزش پشت سر آنها شوند، آنها را تکمیل میکنند.
سپس، مدیران وارد عمل شده و اثربخشی سئو را به طور کلی زیر سوال می برند.
با یک نقشه راه سئو، تمام جنبه های فنی کنار گذاشته می شود تا فضا برای یک برنامه اقدام گام به گام که به راحتی می تواند در چندین اسلاید ارائه شود، باز شود.
ممکن است ساده به نظر برسد، اما زمانی که همکاران شما «در جریان» باشند، تفاوت زیادی ایجاد میکند.
3. به تمرکز بر آنچه منجر به بیشترین تأثیر می شود کمک می کند
لیست کارهای سئو شما می تواند به سرعت به یک کابوس بی پایان تبدیل شود.
با این حال، این وظایف متفاوت است زیاد وقتی صحبت از اهمیت می شود.
به عنوان مثال، افزودن ویژگی های “hreflang” در ازای ساخت بک لینک های ارجاع. هر دو زمان بر هستند، اما یکی از دیگری مهمتر است.
در نقشه راه، فعالیتهای کلیدی سئو بر اساس امتیاز تاثیرشان رتبهبندی میشوند که از 1 (مهم نیست) تا 10 (تغییر بازی) است. این تمرکز شما را محدود می کند و به مدیریت انتظارات کمک می کند.
همچنین یک استراتژی آیندهنگر و پویا را ترویج میکند زیرا تأثیر برخی از کارها ممکن است پس از بهروزرسانی بزرگ بعدی الگوریتم گوگل بهطور قابل توجهی تغییر کند.
مراحل بعدی
زمان آن رسیده است که از ممیزی های خودکار بی اثر صرف نظر کنید و یک نقشه راه ساده و مبتنی بر داده ها را اتخاذ کنید که با اهداف تجاری شما همسو باشد.
کارشناسان سئو ما بدون هیچ هزینه ای یک طرح سفارشی برای کسب و کار شما ایجاد می کنند.
اکنون نقشه راه سئوی رایگان خود را درخواست کنید و تیم خود را در مسیر موفقیت قرار دهید – بدون هیچ تعهدی.
منبع: https://searchengineland.com/core-flaws-of-seo-audits-and-what-to-do-instead-446937