آیا فصلی بودن نقش مهمی در کسب و کار شما دارد، مانند غرفه مزرعه زمینی، چه کسی می تواند در ماه اکتبر کدو تنبل داشته باشد به جز توت فرنگی در ماه آوریل و ظاهری کاملاً متفاوت به غرفه خود در زمان های مختلف سال؟ شاید فروشگاه شما به دکور تعطیلات اختصاص داشته باشد و بتواند آن را در طول سال برجسته کند، و عکسهایتان را با متنی مانند «اگر در دسامبر بازدید کنید چه خواهید دید» یا «روز سنت ولنتاین در خانه ما» برچسبگذاری کند.
ممکن است برای مشتریان شما مهم باشد که ببینند محل برگزاری شما در روز و شب چگونه است، و برای اینکه بتوانید فضا را منتقل کنید، به چندین تصویر برای پوشش هر دو نیاز دارید. یا شاید غذایی در رستوران شما آنقدر محبوب است که مشتریان مدام برای دستور غذا التماس می کنند و شما تصمیم می گیرید آن را در یک کارت دستور پخت قدیمی به شکل عکس به اشتراک بگذارید.
تعدادی سناریو خلاقانه وجود دارد که توسط 29 نوع عکس دیگر پوشش داده نمی شوند زیرا ممکن است برای کسب و کار شما منحصر به فرد باشند. طلسم کسبوکار شما را میتوان در مجموعهای به سبک کتابهای مصور نشان داد که باعث خنده مشتریان میشود. دیدگاههای شما میتواند آنقدر دیدنی باشد که شایسته نمایش باشد. بنیانگذار شما ممکن است در سطح بین المللی مشهور باشد یا یک تأثیرگذار باشد و هر عکسی از آنها کلیک های بیشتری ایجاد کند. یا شاید بخواهید تصویری مانند این آپلود کنید تا به مشتریان اطلاع دهید که چقدر عکسشان را دوست دارید تا نمایه شما را بیشتر پر کند:
منبع: https://moz.com/blog/local-business-gbp-profile-photos