- چرا باید محتوای فصلی تولید کنید؟
- نکته 1: محتوای فصلی و همیشه سبز ایجاد کنید
- اگر قبلاً چندین قطعه محتوا در مورد یک تعطیلات داشته باشید، چه؟
- نکته 2: در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید
- نکته 3: تحقیق در مورد رقبا انجام دهید
- نکته 4: از قبل برنامه ریزی کنید
- نکته 5: محتوای فصلی خود را به روز نگه دارید
- فراموش نکنید که مطالب خود را به عنوان جدید منتشر کنید!
- محتوای فصلی: هدیه ای که مدام هدیه می دهد
فصل تعطیلات است! یا تقریباً روز ولنتاین است، یا آغاز تابستان، یا … شما دریفت را دریافت می کنید. مردم عاشق جشن گرفتن هستند، به همین دلیل است که محتوای فصلی در آن دورهها عملکرد خوبی دارد. بنابراین، آیا باید برای ایجاد محتوای تعطیلات تلاش کنید؟ ما اینطور معتقدیم! اما شما باید در مورد آن هوشمند باشید. در اینجا پنج نکته برای کمک به ایجاد محتوای فصلی با کیفیت بالا آورده شده است.
چرا باید محتوای فصلی تولید کنید؟
مزیت بزرگ ایجاد محتوای فصلی این است که در ذهن خود باقی خواهید ماند. به هر حال، مشتریان شما احتمالاً به دنبال محتوایی هستند که به آنها ایده هایی برای هدایا، خدمات یا رویدادها بدهد. با شرکت در این گرایش به مخاطبان خود نشان می دهید که کار شما مرتبط است.
البته با داشتن محتوای فصلی، میتوانید در معرض دید برند خود نیز قرار بگیرید و گذر به خصوص اگر محتوایی دارید که برای کلمات کلیدی فصلی بهینه شده است! به طور خلاصه: اکثر مردم در فصل تعطیلات غرق می شوند، بنابراین ایده خوبی است که به هیپ ها بپیوندید.
نکته 1: محتوای فصلی و همیشه سبز ایجاد کنید
خبر خوب برای افراد پرمشغله! نیازی نیست هر سال یک قطعه جدید از محتوای فصلی ایجاد کنید. این یک راه بهتر برای ایجاد است یکی به عنوان مثال یک پست کریسمس عالی که می توانید هر سال آن را بهبود ببخشید. بهتر است آن را یک یا دو ماه قبل از وقوع رویداد یا تعطیلات بهبود بخشید.
این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و احتمال اینکه محتوای شما واقعاً رتبه بندی شود را افزایش می دهد (زیرا معمولاً مدتی طول می کشد). بنابراین، از افزودن سال به محتوای خود خودداری کنید. مطلبی در این مورد ننویسید: بهترین دستور العمل ها برای هانوکا 2024. به سادگی سال را از عنوان حذف کنید، و شما آماده هستید.
اگر شما هستید او انجام می دهد اگر می خواهید سال را در عنوان خود قرار دهید، آن را در URL خود وارد نکنید. به این ترتیب می توانید هر سال پست و عنوان را بدون نیاز به ایجاد مداوم پست های جدید و فوروارد پست های قدیمی به روز کنید.
اگر قبلاً چندین قطعه محتوا در مورد یک تعطیلات داشته باشید، چه؟
اگر پست های شما برای کلمات کلیدی مختلف رتبه خوبی دارند و ترافیک ارگانیک مناسبی دارند، آنها را حفظ کنید. اما اگر در کلمات کلیدی همپوشانی وجود داشته باشد، آن را رتبه بندی می کنند و آن را دریافت می کنند خوب ترافیک، بهتر است آنها را در یک پست بزرگ ترکیب کنید. فقط مطمئن شوید که محتوای پست هنوز منطقی است.
توصیه ما این است که از URL پستی استفاده کنید که بهترین عملکرد را دارد. برای پستهای دیگر، مطمئن شوید که آنها را به پست بهینهسازی شده هدایت کردهاید تا مردم 404 دریافت نکنند.
نکته 2: در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید
چه بخواهید یک پست جدید بنویسید یا یک پست موجود را بهبود ببخشید، ایده خوبی است که تحقیق کنید. ابتدا با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید تا بدانید که مخاطبان شما در طول رویدادها یا تعطیلات خاص به دنبال چه چیزی هستند.
نکته: همیشه می توانید انواع کلمات کلیدی اصلی خود را جستجو کنید! برای مثال، میتوانید «تعطیلات»، «راهنما» یا «تابستان/زمستان» را به آنها اضافه کنید.
فقط به خاطر محتوا محتوا تولید نکنید. محتوا ننویسید مگر اینکه مطمئن باشید مخاطبان شما به دنبال این اطلاعات هستند. در پایان روز، شما می خواهید مخاطبان شما احساس کنند که سایت شما ارزش افزوده ای دارد.
نکته 3: تحقیق در مورد رقبا انجام دهید
هنگامی که یک کلمه کلیدی را انتخاب کردید، ایده خوبی است که برای مثال آن کلمه کلیدی را در گوگل جستجو کنید. نتایج برتر را تجزیه و تحلیل کنید آیا آنها پست های وبلاگ هستند یا صفحات دسته بندی؟ اگر آنها پست های وبلاگ هستند، چه نوع مقالاتی هستند؟ به عنوان مثال، اگر همه پستهای برتر راهنماهای راهنما هستند، اگر مقالهتان راهنمای نحوه ارائه نیز باشد، احتمالاً بهترین شانس را برای رتبهبندی خواهید داشت. فقط مطمئن شوید که چیزی متفاوت از آنچه قبلاً وجود دارد بنویسید.
نکته 4: از قبل برنامه ریزی کنید
خوب است به خاطر داشته باشید که مردم اغلب هفتهها قبل به دنبال ایدههای هدیه، نکات فعالیت یا دستور العمل میگردند. این بدان معنی است که شما باید قبل از تعطیلات واقعی محتوای فصلی خود را آماده کنید! به همین دلیل ممکن است ایده خوبی باشد که یک تقویم محتوایی برای پست های خود داشته باشید تا آنها را فراموش نکنید.
علاوه بر این، ایده خوبی است که محتوای جدید را زودتر منتشر کنید تا زمان برای رتبه بندی داشته باشد. از این گذشته، هنگامی که رویداد برگزار می شود، می خواهید مخاطبان شما بتوانند محتوای شما را پیدا کنند. به همین دلیل، همچنین ایده خوبی است که مطمئن شوید محتوای شما با دستورالعملهای محتوای مفید Google و EEAT مطابقت دارد.
نکته 5: محتوای فصلی خود را به روز نگه دارید
حتی اگر محتوای همیشه سبز ایجاد کرده اید، مطمئن شوید که حداقل یک بار در سال آن را به روز می کنید – ترجیحاً دو هفته قبل از خود رویداد یا تعطیلات. فرض کنید نکته جدیدی دارید، یا یکی از محصولات شما دیگر در حال تولید نیست. با به روز رسانی محتوای خود، مطمئن خواهید شد که محتوای شما همیشه مرتبط و مفید است. مخاطب شما کیست؟ و گوگل هر دو را دوست خواهد داشت!
فراموش نکنید که مطالب خود را به عنوان جدید منتشر کنید!
پس از به روز رسانی محتوای خود، فراموش نکنید که تاریخ انتشار را تغییر دهید. به این ترتیب، مردم (و موتورهای جستجو) متوجه می شوند که به روز شده است. البته اگر قابلیتی در سایت خود دارید که هر دو را نشان می دهد برای انتشار و به روز شده است تاریخ، این لازم نیست.
پس چرا باید محتوای خود را بازنشر یا به روز کنید؟ باز هم نشان می دهد که محتوای شما مرتبط و جاری است. زیرا بیایید صادق باشیم، اگر یک پست وبلاگ را با آن بخوانید چه احساسی خواهید داشت نکاتی برای یک تعطیلات تابستانی عالی و تاریخ گفت 2018؟ فکر کردی قدیمی شده، نه؟
نکته: افزونه رایگان Duplicate Post به شما امکان می دهد به راحتی پست های خود را بازنویسی و بازنشر کنید! با استفاده از افزونه، می توانید پست های خود را بدون آفلاین ویرایش کنید.
محتوای فصلی: هدیه ای که مدام هدیه می دهد
اگر یک پست قوی دارید که می توانید هر سال آن را به روز کنید، مطمئناً محتوای مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید. علاوه بر این، در رویدادهای فصلی ترافیک بیشتری به دست خواهید آورد. فقط مطمئن شوید که محتوای خود را هفتهها قبل بهروزرسانی یا بنویسید، تا زمان رتبهبندی داشته باشد. تنها چیزی که پس از آن باقی میماند این است که محتوای خود را تبلیغ کنید، به عنوان مثال در کانالهای رسانههای اجتماعی یا از طریق ایمیل مارکتینگ. موفق باشید
منبع: https://yoast.com/how-to-create-good-seasonal-content/