بخش بعدی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد این است که چگونه می توانید اصلاح کننده ها را برای کلمات کلیدی خود برای غنی سازی لیست کلمات کلیدی خود اعمال کنید. بنابراین اصلاحکنندههای مختلفی وجود دارد و ظاهر آنها کاملاً به کسبوکار و مخاطبان شما بستگی دارد.
اما برای ما، ما از چند مورد متفاوت استفاده می کنیم. بنابراین می توانید آنها را بر اساس بخش تغییر دهید. به عنوان مثال، نرم افزار مدیریت پروژه غیرانتفاعی. بنابراین می توانید این صنعت را اضافه کنید و از نمونه های خاص صنعت استفاده کنید. میتوانید به مشتریانی که قبلاً در آن صنعت دارید ارجاع دهید، گواهی اجتماعی اضافه کنید و غیره. همه اینها در یک صفحه خاص صنعت خواهد بود.
اما ما همین کار را برای شخصیت ها انجام می دهیم. بنابراین نرمافزار مدیریت پروژه منابع انسانی میتواند فرصتی برای شما باشد تا در مورد اثبات اجتماعی این شخصیتها و همچنین مشکلات واقعاً خاص آنها صحبت کنید. و شاید محتوای شما به دلیل آن بیشتر با آنها طنین انداز شود.
مثال دیگر اصلاح بر اساس اندازه شرکت است. کاملا رایج است. بنابراین می توانید از نرم افزارهای مدیریت پروژه برای مشاغل یا نرم افزارهای مدیریت پروژه برای مشاغل کوچک استفاده کنید. اینها دوباره راههای عالی هستند تا مطمئن شوید به مخاطبان خاصتر، اما کوچکتر و مشتاقتر دسترسی دارید.
و بله، یکی دیگر از عوامل دسترسی است. بنابراین جایگزین های ارزان تر و شاید یک نام رقیب که می تواند گزینه خوبی باشد. این فقط یک راه عالی برای اطمینان از اینکه، برای مثال، اگر جایگزین ارزانتری برای ClickUp یا Asana هستید، مطمئن شوید که ترافیک مناسبی دارید. و بهترین چیز در مورد این کلمات کلیدی اصلاح شده این است که آنها تمایل بیشتری به هدف دارند زیرا قبلاً کمی بیشتر در مورد آنچه به دنبال آن هستند می دانند. بنابراین این افراد واقعاً عالی هستند که در طول قیف میتوان آنها را گرفت.
منبع: https://moz.com/blog/keyword-research-methods-whiteboard-friday