بعد، ما تثبیت قیمت داریم. بنابراین تثبیت قیمت یک مدل ذهنی عالی است که نقاط قوت زیادی دارد. من واقعاً به شما توصیه می کنم که به این موضوع بپردازید و آن را عمیق تر بررسی کنید.
در حال حاضر، ما فقط به اصول اولیه تثبیت قیمت می پردازیم. در تثبیت قیمت، همانطور که از نام آن پیداست، شما قیمت محصول خود را به قیمت چیزی که از قبل میدانند، تعیین میکنید. قیمت به تنهایی چیز زیادی را به مردم نمی گوید، بنابراین آنها باید از زمینه ها و نشانه های مختلف استفاده کنند تا بفهمند آیا این قیمت ارزشمند است یا خیر. ما همیشه شاهد تثبیت قیمت در سوپرمارکتها هستیم که برندها میگویند محصولشان X برابر ارزانتر از رقیب اصلی است.
قفل قیمت نیز معمولاً در اشتراک های SaaS استفاده می شود، جایی که هزینه اشتراک را می توان با هزینه یک فنجان قهوه مقایسه کرد. مردم هر روز قهوه می خرند، بنابراین اگر اشتراکی در مقایسه با آن ببینیم، فکر می کنیم که ارزش پولی خوبی دارد.
انواع روش هایی وجود دارد که می توانید از تثبیت قیمت استفاده کنید. میتوانید با آن در سرفصلها، صفحات فرود فروش، نسخههای ایمیل، صفحات قیمتگذاری و دکمههای CTA بازی کنید.
منبع: https://moz.com/blog/why-people-buy-whiteboard-friday