EEAT Quick Wins - جمعه تخته سفید
وبلاگ

EEAT Quick Wins – جمعه تخته سفید

بنابراین بیایید به چند برد سریع از EEAT برویم.

از نویسندگان واقعی استفاده کنید

پیروزی سریع شماره یک: از نویسندگان واقعی استفاده کنید. وقتی صحبت از محتوای مفید EEAT می شود، این امر اساسی است. کاربران می خواهند اعتماد کنند که شخصی که محتوا را می نویسد واقعاً می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند. بنابراین اگر از نویسندگان واقعی استفاده نمی کنید، این یک مشکل است، زیرا باز هم، این چیزی است که مردم می توانند ببینند و ممکن است به شما اعتماد نکنند. بنابراین هر زمان که می توانید از نویسندگان واقعی استفاده کنید.

بیوگرافی نویسنده

دومین مورد، بیوگرافی نویسنده است. اینجاست که به جای داشتن نام نویسنده، می‌خواهید یک بیوگرافی در آنجا داشته باشید تا کاربران بتوانند دقیقاً بخوانند و بفهمند که چرا باید به این شخص اعتماد کنند، زیرا باز هم نوع تجربه و اعتبار آنها را نشان می‌دهد. دارند، بنابراین تمام این جنبه ها EEAT.

صفحات نویسنده

سوم صفحات نویسنده است. بنابراین هنگامی که نویسندگان خود را دارید و بیوگرافی آنها را دارید، یک صفحه نویسنده ایجاد کنید که مستقیماً به آن نویسنده مرتبط است تا همه چیز درباره تجربه و اعتبار آنها را توضیح دهد. می‌توانید به سایر محتوایی که آنها نوشته‌اند، پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی آنها پیوند دهید. این روش دیگری برای کمک به پیشبرد EEAT است، و این چیزی است که کاربران و Google دوست دارند ببینند.

  7 Up-to-Date Voice Search Statistics (+ 3 Best Practices)

نشانه گذاری طرحواره

بعد ما نشانه گذاری طرحواره داریم. بنابراین بیشتر برای موتورهای جستجوی شماست زیرا نشانه گذاری طرحواره کدی است که کد را توصیف می کند. بنابراین می‌توانید از نشانه‌گذاری طرحواره در محتوای خود در صفحات نویسنده‌تان استفاده کنید تا مشخص کنید آن شخص چه کسی است، چه کسی است تا Google بهتر بفهمد چه کسی پشت محتوا است و اساساً اعتبار آنها چیست.

از جمله زمان تغییرات

در مرحله بعد شامل زمان تغییرات در محتوا هستیم. مثلاً بگویید محتوای پزشکی منتشر می کنید. ممکن است چیزها در جایگاه شما بسیار تغییر کند، و علاوه بر این، بسیاری از افراد ممکن است بخواهند محتوا را بررسی کنند.

بنابراین اینجا جایی است که در محتوای خود می توانید مشخص کنید چه کسی محتوا را نوشته است، چه زمانی آخرین ویرایش شده است و چه کسی واقعاً این نسخه از محتوا را ویرایش و بررسی کرده است.

بنابراین این کاری است که شما همچنین می توانید انجام دهید تا برای مردم کاملاً روشن کنید که آن محتوا چه نوع جدول زمانی است، و این به کاربران کمک می کند، و گوگل اعتماد بسیار بیشتری به آن محتوا دارد.

از تصاویر اصلی استفاده کنید

سپس از تصاویر اصلی استفاده می‌کنیم، بدیهی است که از عکس‌های استوک استفاده نمی‌کنیم، به این معنی که شما باید در واقع به آنجا بروید، برخی از تصاویر اصلی را دریافت کنید که می‌توانید در محتوای خود بگنجانید، زیرا دوباره سطح جدیدی از اعتماد را به کاربران اضافه می‌کند. اینکه شما همانی هستید که می گویید هستید و مردم واقعاً می توانند آن را در صفحه ببینند.

  پاسخ به تغییر رفتار کاربر در زمان آشفتگی اقتصادی - جمعه تخته سفید

از ChatGPT کمک بگیرید

سپس از ChatGPT کمک بگیرید. بنابراین، بدون صحبت در مورد ChatGPT در دنیای هوش مصنوعی که در آن زندگی می کنیم، کامل نمی شود. اما ChatGPT در واقع می تواند به شما کمک کند که اگر محتوایی نوشته اید، می توانید آن را در ChatGPT قرار دهید و اساساً از آنها بخواهید که آن را نقد کنند. آن را بر اساس سیگنال های EEAT و معنای آنها بپرسید. می‌توانید از ChatGPT بخواهید که تجزیه و تحلیل بیشتر و راه‌هایی برای بهبود این محتوا ارائه دهد. بنابراین این نکته بسیار مفیدی است که در آنجا دارید.

کارشناسان را استخدام کنید

مورد آخر این است که اگر واقعاً در حوزه کاری خود متخصص ندارید، آنها را استخدام کنید. به شبکه خود دسترسی پیدا کنید، به برخی از وب سایت ها بروید و شخصی را استخدام کنید تا در زمینه محتوا به شما کمک کند. حتی اگر به صورت تمام وقت برای شما کار نکنند، فقط برای اینکه کمی از یک متخصص کمک بگیرید، واقعا چیزهای زیادی اضافه می کند زیرا در این صورت می توانید از آن استفاده کنید و در محتوای خود ذکر کنید که واقعاً نوشته شده است. در کنار یک متخصص در زمینه خود

بنابراین این چند برد سریع از EEAT است.

منبع: https://moz.com/blog/eeat-quick-wins-whiteboard-friday