FTC قانون مبارزه با بررسی‌ها و گواهی‌های جعلی را نهایی می‌کند
وبلاگ

FTC قانون مبارزه با بررسی‌ها و گواهی‌های جعلی را نهایی می‌کند

کمیسیون تجارت فدرال (FTC) قانون نهایی را با هدف مبارزه با شیوه های فریبنده در بررسی ها و توصیفات آنلاین اعلام کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. بررسی‌های جعلی می‌تواند مصرف‌کنندگان را گمراه کند، زمان و پول را هدر دهد و به‌طور غیرمنصفانه به ضرر تبلیغ‌کنندگان صادق باشد. این قانون به FTC قدرت بیشتری برای سرکوب متخلفان و جلوگیری از بررسی های جعلی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی می دهد.

جزئیات کلیدی:

  • این قانون فروش، خرید و ایجاد نظرات و توصیفات جعلی مصرف کننده را ممنوع می کند.
  • خرید نقدهای مثبت یا منفی و برخی از نظرات داخلی فاش نشده را ممنوع می کند.
  • این قانون همچنین حذف نظرات و سوء استفاده از معیارهای جعلی رسانه های اجتماعی را مورد توجه قرار می دهد.

بین خطوط. این اقدام پس از تصمیم دادگاه عالی در پرونده مدیریت سرمایه AMG، که توانایی آژانس را برای درخواست کمک های پولی تحت قانون FTC محدود کرد، قابلیت های اجرایی FTC را تقویت می کند.

آنچه می گویند. لینا ام. خان، رئیس FTC گفت: این قانون از آمریکایی ها در برابر کلاهبرداری محافظت می کند، به مشاغلی که به طور غیرقانونی از سیستم سوء استفاده می کنند هشدار می دهد و بازارهای منصفانه، صادقانه و رقابتی را ترویج می کند.

بعدش چی؟ این قانون 60 روز پس از انتشار در ثبت فدرال اعمال خواهد شد.

تصویر بزرگ. این قانون بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر FTC برای مبارزه با شیوه‌های فریبنده در بازاریابی دیجیتال و محافظت از مصرف‌کنندگان در بازاری است که به طور فزاینده‌ای تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار دارد.

  BrightonSEO عزیز، شما راه طولانی را طی کرده اید، عزیزم

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola ویرایشگر رسانه پولی در Search Engine Land است از سال 2024. پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

کمپین های بازاریابی دیجیتال (عمدتاً اما نه منحصراً جستجوی پولی) را با استراتژی، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار ، فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی برای هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش هم در سمت آژانس، هم در سمت مشتری و هم در سمت فناوری بازاریابی ارائه دهید.

نسخه مقاله خارجی Search Engine Land، او بنیانگذار رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و براند انجیلیست در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده آمریکا)، SMX (مونیخ)، Friends of Search (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (PPC Hero)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

منبع: https://searchengineland.com/ftc-fake-reviews-testimonials-445209