گوگل ادز قوانین سخت گیرانه تری را از ماه نوامبر تحت خط مشی دور زدن نظارتی خود، به طور خاص هدف قرار دادن تبلیغ کنندگان در بخش قمار و بازی، اجرا خواهد کرد.
تبلیغکنندگانی که دارای گواهینامه قمار و بازی هستند، اگر کسبوکارشان از زمان دریافت گواهینامه اصلی تغییر قابلتوجهی کرده است، باید مجدداً تأیید شوند.
چرا ما اهمیت می دهیم؟ این بهروزرسانی به این معنی است که هرگونه تغییر قابل توجهی در ارائه محصول تبلیغکننده، مطابقت با مقررات یا مجوز باید اطلاعرسانی شود و ممکن است منجر به نیاز به تأیید مجدد شود. اگر این کار را انجام ندهید تخلف جدی تلقی می شود و در نتیجه حساب Google Ads شما بلافاصله به حالت تعلیق در می آید.
جزئیات تغییرات اساسی که نیاز به تأیید مجدد دارند شامل هرگونه تغییر در محصولاتی است که با گواهینامه های اصلی مطابقت ندارند، تغییرات مربوط به انطباق با مقررات یا به روز رسانی وضعیت مجوز.
با این حال، تغییرات در آدرس آگهی دهنده یا روش های پرداخت برای این منظور مهم تلقی نمی شود.
خط پایینGoogle اقدامات سختگیرانه ای را در رابطه با پیروی از سیاست های قمار و بازی خود انجام می دهد. تبلیغکنندگان در این بخش باید اطمینان حاصل کنند که گواهیهایشان بهروز است تا از مجازاتهای شدید، از جمله تعلیق دائمی حساب، جلوگیری کنند.
جدید در زمین موتور جستجو
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-tightens-rules-on-gambling-certification-recertification-446291