Google Ads قوانین مربوط به صدور گواهینامه مجدد قمار را تشدید می کند
وبلاگ

Google Ads قوانین مربوط به صدور گواهینامه مجدد قمار را تشدید می کند

گوگل ادز قوانین سخت گیرانه تری را از ماه نوامبر تحت خط مشی دور زدن نظارتی خود، به طور خاص هدف قرار دادن تبلیغ کنندگان در بخش قمار و بازی، اجرا خواهد کرد.

تبلیغ‌کنندگانی که دارای گواهینامه قمار و بازی هستند، اگر کسب‌وکارشان از زمان دریافت گواهی‌نامه اصلی تغییر قابل‌توجهی کرده است، باید مجدداً تأیید شوند.

چرا ما اهمیت می دهیم؟ این به‌روزرسانی به این معنی است که هرگونه تغییر قابل توجهی در ارائه محصول تبلیغ‌کننده، مطابقت با مقررات یا مجوز باید اطلاع‌رسانی شود و ممکن است منجر به نیاز به تأیید مجدد شود. اگر این کار را انجام ندهید تخلف جدی تلقی می شود و در نتیجه حساب Google Ads شما بلافاصله به حالت تعلیق در می آید.

جزئیات تغییرات اساسی که نیاز به تأیید مجدد دارند شامل هرگونه تغییر در محصولاتی است که با گواهینامه های اصلی مطابقت ندارند، تغییرات مربوط به انطباق با مقررات یا به روز رسانی وضعیت مجوز.

با این حال، تغییرات در آدرس آگهی دهنده یا روش های پرداخت برای این منظور مهم تلقی نمی شود.

خط پایینGoogle اقدامات سختگیرانه ای را در رابطه با پیروی از سیاست های قمار و بازی خود انجام می دهد. تبلیغ‌کنندگان در این بخش باید اطمینان حاصل کنند که گواهی‌هایشان به‌روز است تا از مجازات‌های شدید، از جمله تعلیق دائمی حساب، جلوگیری کنند.


جدید در زمین موتور جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola یک سردبیر رسانه پولی در Search Engine Land بود از سال 2024. پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

  چگونه اهمیت سئوی خود را ثابت کنیم

در سال 2008، کار آنو با …

اجرای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال (عمدتاً اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی‌ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار ، فرآیندهای تکراری و هدایت بازده از هر بخش بازاریابی از طریق رهبری الهام‌بخش، چه در سمت آژانس، مشتری یا فناوری بازاریابی.

ویرایشگر مقاله خارجی برای Search Engine Land بنیانگذار و میزبان رویداد رسانه اجتماعی PPC است – PPC Live پادکست هفتگی PPCChat Roundup ورند اوانجلیست در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی است که مراحلی را در SMX (US)، SMX (مونیخ)، Friends of Search (Amsterdam)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (PPC Hero)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon، PPC Chat Live ارائه کرده است. ، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

منبع: https://searchengineland.com/google-ads-tightens-rules-on-gambling-certification-recertification-446291