Google Ads انتشار تقاضای نسل جهانی را آغاز کرده است، بنابراین همه مشتریان اکنون دسترسی دارند.
این برنامه که به عنوان «نسل بعدی کمپینهای Discovery» توصیف میشود، دارای ویژگیهای جدید، موجودی و اطلاعات بینش و گردش کار ایجاد آگهی بهبود یافته است.
علاوه بر این، بهروزرسانیهای آگهی Discovery از این هفته آغاز میشود و تا اوایل سال آینده ادامه خواهد داشت.
چرا ما اهمیت می دهیم. Demand Gen ابزاری موثر برای دستیابی به مخاطبان جدید است و خلاقیت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود ارائه می دهد. کمپینهای اکتشاف فقط تصاویر، چرخ فلکها یا فید محصول را برای خلاقان مجاز میدانستند. با این حال، Demand Gen به شما این امکان را می دهد که از ویدیوها، از جمله ویدیوهای کلاسیک یوتیوب و شورت استفاده کنید، و به تبلیغ کنندگان در زمینه ایجاد محتوایی که بیشترین جذابیت را برای مخاطبانشان داشته باشد، انتخاب های بیشتری می دهد.
تولید تقاضا چیست؟ Demand Gen ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای کمک به تبلیغکنندگان پلتفرم اجتماعی از طریق سادهسازی فرآیند کشف و تبدیل مصرفکننده از طریق محتوای جذاب بصری طراحی شده است. ویژگی Google Ads برای کمک به افزایش تبدیل، بازدید از سایت و اقدامات در نقاط لمسی متمرکز بر سرگرمی مانند YouTube (از جمله Shorts)، Discover و Gmail طراحی شده است.
مخاطبان جدید را جذب کنید. Demand Gen می تواند به شما کمک کند مشتریان بالقوه جدیدی را که ممکن است با نام تجاری شما با ویژگی های جدید بخش Lookalike آشنا نباشند، کشف کنید. سپس تبلیغکنندگان میتوانند با انتخاب استراتژی پیشنهادی که به بهترین شکل با اهداف شما مطابقت دارد، عملکرد خود را بهینه کنند، مانند کلیکها، تبدیلها یا اقدامات وبسایت.
تبلیغات متناسب با مخاطبان خود ایجاد کنید. طبق گفته گوگل، Demand Gen می تواند به نرخ کلیک 3 برابر بالاتر، با 61٪ هزینه هر عمل (CPA) کمتر از کمپین های اجتماعی پولی دست یابد. میتواند با ارائه طیف وسیعی از قالبهای مختلف به این هدف دست یابد تا برندها بتوانند محتوای خود را بهتر برای مخاطبان خود، از ویدیوهای کوتاه گرفته تا چرخ فلک، تنظیم کنند.
خوراک محصول برای خرده فروشان Demand Gen میتواند ویدیوها را با تصاویر و متن از کاتالوگهای شما ترکیب کند تا به مشتریان بالقوه محصولاتی را نشان دهد که به بهترین وجه با علایق آنها مطابقت دارد و با هدف جستجوی آنها مطابقت دارد.
تقاضا برای ساخت بهترین شیوه ها. Menachem Ani، مشارکت کننده Search Engine Land و بنیانگذار JXT Group، در آزمایش بتا Demand Gen قبل از عرضه عمومی آن شرکت کرد و برخی از بهترین نکات را به اشتراک گذاشت، از جمله:
- پیشنهادات مدیریت کمپین
- با مشتریان و مشاوره رهبری کار کنید.
- انتظارات واقع بینانه تعیین کنید.
مقاله جدید آنی را بخوانید – Google Demand Gen Campaigns: Migration and Best Practices – اطلاعات بیشتری از جمله انتظارات از تقاضای Gen و نکاتی در مورد مدیریت بودجه ارائه می دهد.
گوگل چه گفت؟ Vidhya Srinivasan، معاون رئیس جمهور و مدیر کل Google Ads (تبلیغات جستجو و تبلیغات تجربه گوگل)، در بیانیه ای گفت:
- روشی که مصرفکنندگان محصولات را کشف میکنند در حال تغییر است: تصمیمگیریها در سراسر قیف گرفته میشوند. برای همگام شدن با این چشمانداز رسانهای در حال تحول، تبلیغکنندگان اجتماعی باید استراتژیهای خود را برای رسیدن به نتایج تطبیق دهند.
- کمپینهای Demand Gen میتوانند به شما کمک کنند که علاقه میلیاردها کاربر را در حین گذراندن وقت خود در YouTube و نقاط لمسی بصری غوطهورکننده گوگل جلب کنید. درگیر ، خلاقیت میتواند باعث اقدام شود در حالی که مخاطبان ما و راهحلهای پیشنهادی به شما کمک میکنند مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید.
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-demand-gen-globally-433100