گوگل به برخی از تبلیغکنندگان میگوید که باید تا 31 ژوئیه پرداخت برای Google Ads از طریق کارت اعتباری یا نقدی را متوقف کنند، در غیر این صورت حسابشان به حالت تعلیق در خواهد آمد.
تصویر بزرگ. این اقدام بخشی از تلاش گوگل برای هدایت تبلیغکنندگانی است که هزینههای بالایی دارند به سمت روشهای پرداخت خودکارتر که برای افزایش دلار تبلیغات مناسبتر هستند.
جزئیات. تبلیغکنندگان تحت تأثیر اکنون فقط مجاز به استفاده از گزینههای پرداخت بانکی خواهند بود:
- صورتحساب ماهانه (رویکرد توصیهشده Google) با پنجرههای پرداخت 30 روزه
- بدهی مستقیم برای پرداخت های خودکار، در صورت لزوم
کارتها دیگر برای این حسابها پذیرفته نمیشوند، زیرا گوگل میگوید مزایای «انعطافپذیری» و «کنترل» را برای مصرفکنندگان با رشد بالا ارائه میکند.
چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که این سیستمی برای کسب درآمد روانتر و خودکار برای Google ایجاد می کند، می تواند منجر به تعلیق حساب و مشکلات جریان نقدی برای تبلیغ کنندگان شود.
تله. اگرچه این تغییر خودکار تر است، اما یک گزینه پرداخت محبوب را حذف می کند که انعطاف پذیری نقدی را از طریق کارت ها برای برخی از تبلیغ کنندگان فراهم می کند.
چه کسی تحت تأثیر قرار می گیرد. گوگل در طول سال 2024 به حسابهای تحت تأثیر «رشد بالا» اطلاع میدهد، اگرچه معیارهایی مانند آستانه هزینهها مشخص نیست. حسابهای مدیریتی باید صورتحساب را بهطور مرکزی بهروزرسانی کنند.
ایمیل و واکنش جرمی برانت، بنیانگذار We Buy Houses، ایمیلی را که دریافت کرد به اشتراک گذاشت:
برندت از این به روز رسانی راضی نیست:
- این تغییر برای ما بیش از 250000 دلار در سال هزینه خواهد داشت. این به هیچ وجه به نفع مشتری نیست. در صحبت با صاحبان مشاغل دیگر، من فکر میکنم که این امر بیش از آن چیزی که انتظارش را داشت، در مطبوعات باعث واکنش شدید مطبوعات خواهد شد.
آنها چه می گویند. گوگل به تبلیغکنندگان آسیبدیده گفت: «روش صورتحساب ماهانه با توجه به انعطافپذیری که به مشتریان با رشد بالا ارائه میدهد، بهترین روش برای حساب(های) شما مناسب است.
جینی ماروین رابط Google Ads درباره بهروزرسانی در X پست کرد:
- ما به بخش کوچکی از تبلیغکنندگان اطلاع دادهایم که گزینههای صورتحساب موجود برای حسابهای تبلیغاتی آنها در حال تغییر است. این بدان معناست که برخی از مشتریان از طریق صورتحساب ماهانه یا برداشت مستقیم از حساب بانکی به پرداختهای بانکی روی میآورند. برای ساده ، این انتقال تا حد امکان، ابزارها و ویژگیهای جدیدی را راهاندازی کردهایم تا به مشتریان در این فرآیند کمک کنیم و از حداقل اختلال در حسابهایشان اطمینان حاصل کنیم.
و بعد از. 31 ژوئیه آخرین مهلتی است که تبلیغ کنندگان تحت تأثیر قرار می گیرند تا روش های صورتحساب خود را قبل از مواجه شدن با تعلیق احتمالی حساب های تبلیغاتی خود به روز کنند.
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-card-payments-443247