وبلاگ

Google Ads کمک بیشتری برای تأیید عملیات تجاری ارائه می دهد

Google Ads در حال ارائه یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه انجام تأیید عملیات تجاری است.

این سند توضیحاتی را درباره دلایل تأیید عملیات تجاری ناموفق ارائه می‌کند و شامل سناریوهای نمونه‌ای است که در آن ممکن است یک تبلیغ‌کننده برای انجام تأیید عملیات تجاری تحت برنامه تأیید آگهی‌دهنده انتخاب شود.

بازاریابان می توانند انتظار دسترسی به این راهنما را در اواخر این ماه داشته باشند، اگرچه تاریخ دقیق آن هنوز تایید نشده است.

چرا ما اهمیت می دهیم. هدف این راهنما ساده ، فرآیند حسابرسی عملیات تجاری و توصیف دلایل بالقوه شکست حسابرسی است، در نتیجه کاربران را قادر می سازد تا مسائل را برای حل موفقیت آمیز شناسایی و حل کنند.

دسترسی. برای دسترسی به راهنمای گام به گام، روی نماد صورت‌حساب کلیک کنید و تأیید آگهی را انتخاب کنید. علاوه بر این، سند از طریق اعلان‌های داخل حساب برای اعلان‌های دسترسی آسان در دسترس خواهد بود، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

تأیید عملیات تجاری 800x401تأیید عملیات تجاری 800x401

آیا این روی من تأثیر می گذارد؟ برای تعیین اینکه آیا باید بررسی تراکنش تجاری را تکمیل کنید، مراحل خاص را در قسمت «وضعیت شما» در صفحه بررسی کنید. اگر هر یک از این مراحل وجود داشته باشد، به این معنی است که تأیید لازم است. روی «شروع به کار» در کنار مرحله مربوطه کلیک کنید و فرم درخواست را تکمیل کنید تا فرآیند تأیید عملیات تجاری تکمیل شود.

آنچه گوگل می گوید. سخنگوی گوگل در بیانیه ای گفت:

  • این به‌روزرسانی فقط برای ارائه اطلاعات اضافی به تبلیغ‌کنندگان ایجاد شده است و هیچ تغییری در دامنه برنامه در برنامه تأیید آگهی‌دهنده ایجاد نشده است.»
  فروشگاه TikTok به طور رسمی در ایالات متحده راه اندازی شد

حسابرسی عملیات تجاری چیست؟ تأیید کسب و کار مرحله ای از برنامه تأیید آگهی در Google Ads است. با اثبات اینکه شما یک تجارت قانونی هستید، تجربه تبلیغاتی ایمن را برای کاربران تضمین می کند.

برای ایجاد راستی‌آزمایی، ممکن است از آگهی‌دهندگان خواسته شود که اطلاعات مربوط به عملیات تجاری خود را تأیید کنند، در نتیجه شفافیت و اعتبار تبلیغات را ارتقا می‌دهند، مانند:

  • مدل کسب و کار شما (به عنوان مثال – فروشنده مجاز، وابسته، تامین کننده مستقیم کالا/خدمات).
  • اطلاعات ثبت شرکت شما
  • پیشنهادات محصول/خدمات شما
  • شیوه های کسب و کار شما
  • روابط شما با برندهای تبلیغاتی یا اشخاص ثالث، در صورت وجود.

پس از ارائه اطلاعات لازم، Google عملیات کسب و کار شما را تأیید می کند. پس از آن، افشاگری شامل نام شما یا نام کسب‌وکار ارائه‌شده، و همچنین مکان آن، نمایش داده می‌شود و به تبلیغاتی که ارائه می‌کنید پیوند داده می‌شود.


خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


شیرجه عمیق. گوگل یکی را بخوانید اعلامیه برای اطلاعات بیشتر به صورت کامل

منبع: https://searchengineland.com/google-ads-rolls-out-extra-help-for-business-operation-verification-435775