گوگل بهروزرسانی مهمی برای Google Analytics 4 (GA4) ارائه کرده است که به کاربران امکان میدهد عملکرد خود را با سایر شرکتهای صنعت خود مقایسه کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم: این ویژگی جدید زمینه ارزشمندی را در اختیار تبلیغکنندگانی قرار میدهد که سعی میکنند عملکرد خود را در مقایسه با همتایان خود درک کنند، که ممکن است به تصمیمگیری استراتژیک و تعیین هدف کمک کند.
چگونه کار می کند.
- اگر تنظیمات «مشارکتهای مدلسازی و اطلاعات کسبوکار» در دارایی آنها فعال باشد، کاربران میتوانند به دادههای معیار دسترسی داشته باشند. مدیریت > تنظیمات حساب.
- استانداردها هر 24 ساعت به روز می شوند.
- نمایش خلاصه:
- خط روند شما
- میانگین در گروه همسالان شما.
- محدوده در گروه همسالان شما (صدک 25 تا 75).
ویژگی های اصلی.
- گروه های همتا قابل تنظیم: کاربران می توانند از دسته بندی های مختلف انتخاب کنند تا مرتبط ترین گروه مقایسه را بیابند.
- حریم خصوصی داده ها: Google تأیید میکند که دادههای مقایسه برای حفظ حریم خصوصی، رمزگذاری، محافظت شده و جمعآوری میشوند.
- طیف گسترده ای از معیارها: کسب، مشارکت، حفظ و کسب درآمد را پوشش می دهد.
تصویر بزرگاین بهروزرسانی نیاز دیرینه جامعه تحلیلی به دادههای مقایسهای را برطرف میکند و به شرکتها اجازه میدهد تا عملکرد خود را با دقت بیشتری در زمینه صنعت خود اندازهگیری کنند.
بعدش چیما کاربران را تشویق میکنیم تا حسابهای GA4 خود را بررسی کنند تا در مورد این ویژگی جدید بیاموزند و نحوه تقویت بینش تحلیلی خود را کشف کنند.
منبع: https://searchengineland.com/google-analytics-4-benchmarking-data-446142