Google Analytics 4 داده های معیار را ارائه می دهد
وبلاگ

Google Analytics 4 داده های معیار را ارائه می دهد

گوگل به‌روزرسانی مهمی برای Google Analytics 4 (GA4) ارائه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد عملکرد خود را با سایر شرکت‌های صنعت خود مقایسه کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم: این ویژگی جدید زمینه ارزشمندی را در اختیار تبلیغ‌کنندگانی قرار می‌دهد که سعی می‌کنند عملکرد خود را در مقایسه با همتایان خود درک کنند، که ممکن است به تصمیم‌گیری استراتژیک و تعیین هدف کمک کند.

چگونه کار می کند.

  • اگر تنظیمات «مشارکت‌های مدل‌سازی و اطلاعات کسب‌وکار» در دارایی آنها فعال باشد، کاربران می‌توانند به داده‌های معیار دسترسی داشته باشند. مدیریت > تنظیمات حساب.
  • استانداردها هر 24 ساعت به روز می شوند.
  • نمایش خلاصه:
    1. خط روند شما
    2. میانگین در گروه همسالان شما.
    3. محدوده در گروه همسالان شما (صدک 25 تا 75).
اسکرین شات 2024 08 30 در 15.35.07

ویژگی های اصلی.

  • گروه های همتا قابل تنظیم: کاربران می توانند از دسته بندی های مختلف انتخاب کنند تا مرتبط ترین گروه مقایسه را بیابند.
  • حریم خصوصی داده ها: Google تأیید می‌کند که داده‌های مقایسه برای حفظ حریم خصوصی، رمزگذاری، محافظت شده و جمع‌آوری می‌شوند.
  • طیف گسترده ای از معیارها: کسب، مشارکت، حفظ و کسب درآمد را پوشش می دهد.
اسکرین شات 2024 08 30 در 15.35.12اسکرین شات 2024 08 30 در 15.35.12

تصویر بزرگاین به‌روزرسانی نیاز دیرینه جامعه تحلیلی به داده‌های مقایسه‌ای را برطرف می‌کند و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا عملکرد خود را با دقت بیشتری در زمینه صنعت خود اندازه‌گیری کنند.

بعدش چیما کاربران را تشویق می‌کنیم تا حساب‌های GA4 خود را بررسی کنند تا در مورد این ویژگی جدید بیاموزند و نحوه تقویت بینش تحلیلی خود را کشف کنند.


درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

آنو آدگبولا یک سردبیر رسانه پولی در Search Engine Land بود از سال 2024. پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو با …

اجرای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال (عمدتاً اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی‌ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار ، فرآیندهای تکراری و هدایت بازده از هر بخش بازاریابی از طریق رهبری الهام‌بخش، چه در سمت آژانس، مشتری یا فناوری بازاریابی.

ویرایشگر مقاله خارجی برای Search Engine Land بنیانگذار و میزبان رویداد رسانه اجتماعی PPC است – PPC Live پادکست هفتگی PPCChat Roundup وراند اوانجلیست در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی است که مراحلی را در SMX (US)، SMX (مونیخ)، Friends of Search (Amsterdam)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (PPC Hero)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon، PPC Chat Live ارائه کرده است. ، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

منبع: https://searchengineland.com/google-analytics-4-benchmarking-data-446142