وبلاگ

Google Merchant Center Next به زودی از فیدهای اضافی پشتیبانی می کند

Google Merchant Center Next در اوایل سال آینده از قوانین و فیدهای اضافی پشتیبانی می کند. نسخه قبلی، Google Merchant Center، هنوز توسط برخی از تبلیغ‌کنندگان استفاده می‌شود و در حال حاضر از این ویژگی‌های جدید پشتیبانی می‌کند.

Google Merchant Center Next (GMC Next)، نسخه ساده شده Merchant Center، در ماه مه رونمایی شد.

تبلیغ‌کنندگانی که به GMC Next ارتقاء نداده‌اند و می‌خواهند به قوانین و فیدها دسترسی داشته باشند، نباید به GMC Next ارتقا دهند.

کسانی که قبلاً به GMC Next مهاجرت کرده‌اند و نیاز به دسترسی به این ابزارها دارند، می‌توانند به حالت کلاسیک بازگردند. تا زمانی که ویژگی‌ها در آن پلتفرم در دسترس نباشند، Google تاجرانی را که از قوانین و جریان‌ها استفاده می‌کنند برای مهاجرت به GMC Next دعوت نمی‌کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. برای کسانی که از GMC به GMC Next مهاجرت کرده‌اند و به طرز ناخوشایندی از اینکه قوانین و جریان‌ها پشتیبانی نمی‌شوند شگفت‌زده شدند، اکنون راهی برای بازیابی این ویژگی‌ها وجود دارد. بازگشت مجدد ایده‌آل نیست، اما راهی برای بازیابی عملکردی ارائه می‌کند که برای بهینه‌سازی عملکرد تبلیغات Google Shopping حیاتی است.

به حالت کلاسیک برگردید. برای بازگشت از GMC بعدی به حالت کلاسیک و دسترسی به قوانین و جریان‌های اضافی، این مراحل را دنبال کنید:

  1. وارد Merchant Center شوید.
  2. در بالای صفحه، روی نماد راهنما و بازخورد کلیک کنید.
  3. را کلیک کنید از Merchant Center کلاسیک استفاده کنید.
  4. یک هشدار ظاهر می شود. اگر می‌خواهید ادامه دهید، روی استفاده از Merchant Center کلاسیک کلیک کنید.
  5. کادری ظاهر می شود که به شما امکان می دهد نظر خود را در مورد اینکه چرا می خواهید تغییر دهید را بیان کنید. وقتی کارتان تمام شد، روی ارسال کلیک کنید.
  6. هشدار دیگری ظاهر می شود. کادر را علامت بزنید و روی Change now کلیک کنید.
  7. تجربه کلاسیک Merchant Center اکنون در دسترس خواهد بود.
  باز ، رشد نام تجاری: استراتژی‌هایی برای بازاریابان B2B و تجارت الکترونیک

هشدار. جابجایی از Merchant Center در کنار Merchant Center کلاسیک ممکن است منجر به از دست رفتن اطلاعات تجاری قبلی و اطلاعات محصول در فروشگاه شود. قبل از ایجاد تغییر، این تأثیر بالقوه را در نظر بگیرید.

بدون بازگشت به GMC Next. اگر به Merchant Center کلاسیک بازمی‌گردید، تا زمانی که تجربه کلاسیک در سال آینده بازنشسته نشود، گزینه بازگشت به Merchant Center Next را نخواهید داشت.


خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


شیرجه عمیق. مقاله جینی ماروین، رابط Google Ads را بخوانید اعلامیه برای اطلاعات بیشتر در X به طور کامل.

منبع: https://searchengineland.com/google-merchant-center-support-rules-supplemental-feeds-435311