Microsoft Advertising لیست برندهای Performance Max را معرفی می کند
وبلاگ

Microsoft Advertising لیست برندهای Performance Max را معرفی می کند

تبلیغات مایکروسافت در حال ارائه یک ویژگی جدید به نام “لیست های برند” برای کمپین های Performance Max (PMax) است. این نوید کنترل بهتر تصویر برند شما و دیده شدن تبلیغات شما را می دهد.

فهرست‌های برند به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را از ارائه در کنار مارک‌های خاص حذف کنند، که به طور بالقوه ارتباط آگهی و بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS) را بهبود می‌بخشد.

چگونه کار می کند.

  • تبلیغ‌کنندگان می‌توانند حداکثر ۲۰ فهرست برند ایجاد کنند.
  • آنها می توانند مارک ها را از یک لیست از پیش تعریف شده اضافه کنند یا درخواست اضافه ، مارک های خاص را داشته باشند.
  • حذف نام تجاری را می توان برای جلوگیری از نمایش تبلیغات در عبارت جستجوی مارک دار اعمال کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. این ویژگی PMax به تبلیغ‌کنندگان کنترل بیشتری بر روی سایت‌ها و جستجوهایی که تبلیغات خود را در آن می‌بینند، می‌دهد. این به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا از هرگونه ارتباط با رقبا یا برندهایی که با ارزش های آنها مطابقت ندارد اجتناب کنند.

ویژگی های اصلی.

  • به طور خودکار اشتباهات املایی را پوشش می دهد.
  • شامل فرآیند بررسی سرمقاله برای برنامه های کاربردی علامت تجاری است.
  • بین 4 تا 6 هفته طول می کشد تا درخواست های علامت تجاری بررسی شوند.
اسکرین شات 2024 07 18 تا 20.13.04

خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


بین خطوط. این حرکت تلاش های مایکروسافت را برای رقابت با گوگل ادز با ارائه کنترل دقیق تر بر مکان های تبلیغاتی نشان می دهد.

  برنامه ریزی محتوا برای وبلاگ (در حال رشد): 6 نکته آسان برای استفاده

آنها چه می گویند. مایکروسافت از مزایای این فناوری برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای کاهش خطر و «نمایش تبلیغات با محتوای مرتبط» استفاده می‌کند.

تصویر بزرگ. همانطور که تبلیغات دیجیتال پیچیده تر و خودکار می شود، پلتفرم ها ابزارهای بیشتری را برای ایمنی نام تجاری و دقت هدف گذاری تبلیغات معرفی می کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola ویرایشگر رسانه پولی در Search Engine Land است از سال 2024. پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

کمپین های بازاریابی دیجیتال (عمدتاً اما نه منحصراً جستجوی پولی) را با استراتژی، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار ، فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی برای هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش هم در سمت آژانس، هم در سمت مشتری و هم در سمت فناوری بازاریابی ارائه دهید.

نسخه مقاله خارجی Search Engine Land، او بنیانگذار رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده آمریکا)، SMX (مونیخ)، Friends of Search (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (PPC Hero)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

منبع: https://searchengineland.com/microsoft-advertising-pmax-brand-lists-444271