تبلیغات مایکروسافت در حال ارائه یک ویژگی جدید به نام “لیست های برند” برای کمپین های Performance Max (PMax) است. این نوید کنترل بهتر تصویر برند شما و دیده شدن تبلیغات شما را می دهد.
فهرستهای برند به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که تبلیغات خود را از ارائه در کنار مارکهای خاص حذف کنند، که به طور بالقوه ارتباط آگهی و بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS) را بهبود میبخشد.
چگونه کار می کند.
- تبلیغکنندگان میتوانند حداکثر ۲۰ فهرست برند ایجاد کنند.
- آنها می توانند مارک ها را از یک لیست از پیش تعریف شده اضافه کنند یا درخواست اضافه ، مارک های خاص را داشته باشند.
- حذف نام تجاری را می توان برای جلوگیری از نمایش تبلیغات در عبارت جستجوی مارک دار اعمال کرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. این ویژگی PMax به تبلیغکنندگان کنترل بیشتری بر روی سایتها و جستجوهایی که تبلیغات خود را در آن میبینند، میدهد. این به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا از هرگونه ارتباط با رقبا یا برندهایی که با ارزش های آنها مطابقت ندارد اجتناب کنند.
ویژگی های اصلی.
- به طور خودکار اشتباهات املایی را پوشش می دهد.
- شامل فرآیند بررسی سرمقاله برای برنامه های کاربردی علامت تجاری است.
- بین 4 تا 6 هفته طول می کشد تا درخواست های علامت تجاری بررسی شوند.
خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.
بین خطوط. این حرکت تلاش های مایکروسافت را برای رقابت با گوگل ادز با ارائه کنترل دقیق تر بر مکان های تبلیغاتی نشان می دهد.
آنها چه می گویند. مایکروسافت از مزایای این فناوری برای کمک به تبلیغکنندگان برای کاهش خطر و «نمایش تبلیغات با محتوای مرتبط» استفاده میکند.
تصویر بزرگ. همانطور که تبلیغات دیجیتال پیچیده تر و خودکار می شود، پلتفرم ها ابزارهای بیشتری را برای ایمنی نام تجاری و دقت هدف گذاری تبلیغات معرفی می کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/microsoft-advertising-pmax-brand-lists-444271