وبلاگ

Moz SEO و پیش بینی های بازاریابی 2024

بگذارید با گفتن این جمله شروع کنم، وای! چه سالی ؟! عناوین بسیاری در زمینه هوش مصنوعی در پارچه های دیجیتال SEO ما. بسیاری از شکلک‌های چای، پاپ کورن و تمساح که در مقالات و جلسات هیئت مدیره Verge استفاده می‌شوند، اشتباه کرده‌اند. ما احتمالاً حتی تمام تلاش های ناموفق برای جایگزینی نشت های توییتر X و Yandex را به یاد نمی آوریم.

بنابراین، با نزدیک شدن به سال 2024، چه چیزی در توپ کریستالی ضرب المثل خود می بینم؟ بسیاری از شرکت‌های سریع و لاغر تیم‌های سئو/محتوا ندارند که با محتوای هوش مصنوعی سروصدا ایجاد می‌کنند، گوگل و بینگ راه‌های خلاقانه‌ای برای نشان دادن چیزهایی که توسط یک ربات نوشته نشده‌اند پیدا می‌کنند، و سئوکارانی که برای انطباق با واقعیت جدید تلاش می‌کنند.

اما چه شکلی است؟ چگونه ما به عنوان سئوکار و بازاریاب قادر به ایجاد و بهینه سازی محتوا در دریایی از متن های تولید شده توسط هوش مصنوعی خواهیم بود؟

ویدیوهای معتبرتر در همه جا

بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان برای کشف، تحقیق و تصمیم گیری برای خرید به ویدیو متکی هستند. اما هر نوع ویدیویی این کار را نمی کند. داستان های واقعی، توصیه های تخصصی، نظرات کاربران/ جعبه گشایی ها، و البته سرگرمی.

من می بینم که گوگل در SERP ها، جستجوی ویدئو، خرید، یوتیوب و نتایج مبتنی بر هوش مصنوعی بیشتر از این موارد نشان داده می شود. نه تنها برای پنهان ، محتوا از هوش مصنوعی، بلکه برای ایجاد اعتماد و جذب مخاطبان جوان‌تری که ممکن است تمایل بیشتری به جستجو در TikTok یا اینستاگرام داشته باشند.

  5 rapports Google Analytics que tout spécialiste du marketing PPC doit connaître

طرز تهیه: در نظر بگیرید که چگونه محتوای ویدیویی خود را با EEAT زنده کنید. بر ایجاد ویدیوهای کوتاه برای گفتن داستان های واقعی و پاسخ به سؤالات مخاطبان تمرکز کنید، مشتریان را تشویق کنید تا ویدیوهای محصول مفیدی ایجاد کنند، با تأثیرگذارهای میکرو یا نانو همکاری کنید. ابزارها و راهنماهایی را در اختیار سازندگان قرار دهید تا در تولیدات برندشان به آنها کمک کند. از این محتوا در وبلاگ ها، در رسانه های اجتماعی و در صفحات محصولی که منطقی است استفاده کنید. ایده این است که یک بار ایجاد کنید و چندین بار روی سطوح و پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارید.

محتوای بیشتر UGC و سبک جامعه

گوگل در نوامبر اعلام کرد که اطلاعات و تجربیات شخصی بیشتری را از رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و انجمن‌ها ارائه می‌کند و همچنین دستورالعمل‌های بررسی خود را برای ارائه راهنمایی در مورد محتوای این «جواهرات پنهان» تنظیم کرده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، می‌بینم که بازاریابان متمرکز بر رشد، راه‌های چابکی برای آزمایش، یادگیری و بهینه‌سازی با نمایش محتوای جوامع یا رویدادهای موجود پیدا می‌کنند.

طرز تهیه: قبل از شروع برای تست ، وقت بگذارید. به دنبال فرصت های کم تلاش و با تاثیر زیاد باشید. برای شروع، آیا در حال حاضر جامعه ای وجود دارد که مخاطبان شما در آن زندگی می کنند؟ آیا می توانید از محتوا استفاده کنید؟ آیا می توانید به نوعی با آنها همکاری کنید؟ از طرف دیگر، اگر میزبان وبینارها یا رویدادها هستید، می‌توانید نظرات یا ویدیوهای کاربران را در آنجا ثبت کنید؟ اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، آیا می‌توانید مشتریان را تشویق کنید که نظرات خود را در مورد ویدیو بنویسند، ویدیوهای آموزشی را به اشتراک بگذارند یا حداقل یک عکس را با نظرات خود به اشتراک بگذارند؟ واداشتن مشتریان و اعضای مخاطب برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود یک راه فوق العاده برای ایجاد اعتماد و حمایت از برند و به طور بالقوه به دست آوردن دید بیشتر در نتایج جستجو است.

  The Best 5 Super Bowl Ads in 2024 (Brands That Got It Right)

تغییرات مداوم در ویژگی های SERP

ما شاهد تغییرات زیادی در دهه گذشته بوده‌ایم، و با توجه به نتایج حاصل از هوش مصنوعی SGE و Bing، به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها سرعت آن کاهش یابد. امسال، انتظار می رود که آزمایش های زیادی در SERP ها مشاهده شود. گوگل و بینگ راه‌هایی برای ارائه نتایج و تجربیات بهتر به نفع جستجوگران، برندها، صاحبان سایت و تبلیغ‌کنندگان پیدا خواهند کرد.

انتظار می رود درصد بیشتری از نتایج بدون کلیک را با منابع جستجوی اطلاعات مشاهده کنید، نتایج تجربی بیشتری مانند واقعیت افزوده برای آموزش و تجارت الکترونیک، مسیرهای تبدیل ساده شده با نمایش اطلاعات بیشتر. حوزه های سنتی و نتایج حاصل از هوش مصنوعی و همچنین فرصت های تبلیغاتی جدید در نتایج چت.

اگر قدمی فراتر بگذارم، می‌توانم ببینم Google ویژگی‌های جستجوی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را مستقیماً در برنامه پیام‌رسانی موبایل اندروید خود آورده است تا به کاربرانش کمک کند پاسخ‌ها را دریافت کنند و مستقیماً در برنامه خرید کنند.

طرز تهیه: مراقب MozCast باشید تا ببینید که چگونه ویژگی‌های SERP در طول زمان تکامل می‌یابند. همانطور که همه چیز در حال تکامل است، در نظر بگیرید که در آن نشانه‌گذاری Schema را در سایت خود ادغام کنید تا گنجاندن در قطعه‌های برجسته، سایر ویژگی‌های SERP و احتمالاً در پاسخ‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی به حداکثر برسد. برای تجارت الکترونیک، از مزیت ادغام Google Merchant Center استفاده کنید و مطمئن شوید که فید شما به روز است. با نتایج صفر کلیک، نحوه اندازه گیری موفقیت را در نظر بگیرید. ترافیک سایت ممکن است کاهش یابد، اما با استراتژی مناسب، داده های ساختاریافته و یک سفر خرید روان، تبدیل مستقیم از جستجو می تواند افزایش یابد.

  چرا دسترسی مهم است (در عصر هوش مصنوعی) • Yoast

منبع: https://moz.com/blog/2024-seo-predictions