TROAS Insight Box جدید برای کمپین‌های خرید در Google Ads
وبلاگ

TROAS Insight Box جدید برای کمپین‌های خرید در Google Ads

Google یک Insight Box جدید tROAS (بازده هدف در هزینه تبلیغات) را برای کمپین‌های حداکثر عملکرد و استاندارد خرید معرفی کرده است که به تبلیغ‌کنندگان دید بهتری نسبت به عملکرد کمپین ارائه می‌کند.

چرا این مهم است. این به‌روزرسانی به تبلیغ‌کنندگان تجارت الکترونیک درک واضح‌تری از عملکرد ROAS نسبت به اهدافشان ارائه می‌کند و به طور بالقوه تصمیم‌های بهینه‌سازی آگاهانه‌تری را ممکن می‌سازد.

چگونه کار می کند.

  • نشان می دهد که آیا ROAS واقعی در محدوده مورد انتظار است یا خیر.
  • میانگین ROAS هفتگی، از جمله تبدیل‌های پیش‌بینی‌شده را نشان می‌دهد.
  • تغییرات معمولی را بر اساس داده های کمپین تاریخی محاسبه می کند.

ویژگی های اصلی.

  • نمودار بصری عملکرد ROAS در طول زمان.
  • نشان می دهد که آیا کمپین در مسیر دستیابی به اهداف است یا خیر.
  • از جمله تبدیل های پیش بینی شده در تجزیه و تحلیل

    چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی اساساً به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که تصمیم‌های مبتنی بر داده‌های بیشتری در مورد استراتژی‌های tROAS خود بگیرند، که به طور بالقوه می‌تواند منجر به بهبود عملکرد کمپین و استفاده کارآمدتر از هزینه‌های تبلیغاتی شود.

    برای اولین بار مشاهده شد. این به روز رسانی اولین بار در پست X توماس اکسل مشاهده شد:

    اسکرین شات 2024 06 25 از تاریخ 05/08/14اسکرین شات 2024 06 25 از تاریخ 05/08/14

    تصویر بزرگ. این ابزار تشخیص می‌دهد که اگرچه مقادیر تبدیل فردی ممکن است بالاتر یا پایین‌تر از هدف در نوسان باشد، Google Ads قصد دارد ارزش تبدیل کلی به ازای هر هزینه را برابر با ROAS هدف تعریف‌شده نگه دارد.

    چه چیزی را تماشا کنیم. چگونه این جعبه اطلاعات جدید بر استراتژی تبلیغ‌کنندگان برای تعریف و تنظیم tROAS در کمپین‌های خریدشان تأثیر می‌گذارد.

      5 choses à améliorer • Yoast

    جدید در سرزمین موتورهای جستجو

    درباره نویسنده

    آنو آدگبولاآنو آدگبولا

    Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بود از سال 2024. پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

    در سال 2008، کار آنو آغاز شد

    رهبری کمپین های بازاریابی دیجیتال (عمدتا، اما نه منحصراً، جستجوی پولی) با استراتژی، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار ، فرآیندهای تکراری و بهبود کارایی هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس و همچنین مشتری و فناوری بازاریابی. سمت.

    او موسس رویداد شبکه PPC خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

    او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده آمریکا)، SMX (مونیخ)، Friends of Search (آمستردام)، BrightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (PPC Hero)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

    منبع: https://searchengineland.com/troas-insight-box-shopping-campaigns-google-ads-443576